Banyak Kelebihan Menyertai MeCan Trade | Saya Sudah, Anda Bila Pula?

 Banyak Kelebihan Menyertai MeCan Trade | Saya Sudah, Anda Bila Pula? - Di kala satu dunia berdepan dengan masalah pandemik Covid-19, tidak dinafikan pergerakan aktiviti seharian menjadi sangat terbatas. Ianya juga memberi kesan kepada sektor ekonomi. Di mana kebanyakan syarikat tidak lagi mampu bertahan. Terdapat juga mereka yang mendapat tempias hebat seperti kehilangan punca pendapatan iaitu diberhentikan kerja.

Salah satu cara untuk kita sama-sama atasi masalah yang sedang dihadapi hari ini adalah dengan terlibat dalam perniagaan atas talian. Cara ini membolehkan kita mendapat secara konsisten pendapatan pasif. Antara platform yang boleh kita sertai adalah MeCan Trade.

Apa Itu MeCan Trade?

MeCan Trade merupakan pusat sehenti membeli-belah atas talian yang menawarkan pelbagai barangan dan produk yang menarik dan juga keperluan asas isi rumah. Terdapat 3 cara untuk menjadi sebahagian ahli MeCan Trade samada kita menjadi Pembeli (buyer), Penjual (Seller) ataupun Duta (Ambassador).  MeCan Trade ibu pejabatnya terletak di Kuala Lumpur dan sehingga kini syarikat ini sudah diperkenalkan di Malaysia, China, thailand dan Indonesia. Dan perancangan pada masa akan datang akan diperluaskaa lagi ke Singapura, Vietnam, Cambodia, Laos dan Myanmar.

Pengasas MeCan Trade adalah Mr Andy Goh yang mana merupakan pengasas kepada Old Town dan kini merupakan pemilik rangkaian Restoran Nam Heong. Seorang yang sangat optimis dan berpandangan jauh didalam bidang perniagaan dan teknologi. Di mana dengan pengalaman yang cukup lama serta berpengetahuan strategi dalam bisnes, beliau ingin membantu mereka yang menghadapi masalah didalam perniagaan ketika ini.

Setiap orang boleh terlibat dalam perniagaan tidak kira mereka berada di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Dengan adanya platform seperti MeCan Trade kita boleh berurusniaga atas talian tanpa mengeluarkan apa-apa modal, perlu simpan stok dan berisiko untuk mengalami kerugian. Bahkan sebenarnya cara ini membolehkan kita menjana pendapatan pasif secara konsisten.

Caranya mudah iaitu melalui mempromosikan produk menggunakan platform sosial media yang kita ada sekarang. Dari mula mendaftar, prosedur, pembelian, pembayaran, penghantaran semuanya dilakukan dalam satu portal, dan ini memang sangat memudahkan urusan. D MeCan Trade kita dapat menghubungkan penjual dan pembeli secara tidak langsung. Produk yang ditawarkan juga samada dari jenama lokal mahupun antarabangsa. Begitu banyak pilihan yang ada.

Secara ringkasnya ciri-ciri MeCan Trade adalah seperti berikut: -
  • eDagang pelbagai saluran - Disokong dengan teknologi masa hadapan melalui ekosistem digital yang pintar. Ianya boleh diskalakan dan dapat disesuaikan dengan perubahan. 
  • Perniagaan Tanpa Sempadan - Sumber yang efektif dari segi kos untuk berurusniaga produk di terutama dari luar negara seperti negara Asia. Semua transaksi boleh dilakukan dalam mata wang tempatan tenpa perlu menghadapi sebarang kerugian.
  • Kerjasama strategik - Ia mempunyai rakan kongsi yang kuat dan reputasi baik.
  • Penyelesaian Data Besar - Meningkatkan kecekapan untuk perniagaan seperti ini yang melibatkan SEO dan SEM untuk memacu perniagaan dengan betul demografinya.
  • Sokongan End-to-End - Dengan adanya pasukan berpebgalaman yang boleh memberi nasihat mengenai operasi, pemasaran, rangkaian, IT dan kewangan

Jom Berbelanja di ~ https://ayuarjuna.mecan.trade/
Sememangnya saya menjadi teruja menjadi sebahagian daripada MeCan Trade. Dengan Sifar Risiko dan Sifar Modal saya sudahpun mempunyai platform niaga atas talian saya sendiri ;


Apa yang perlu saya lakukan hanya dengan kerap mengemasikini produk di laman atas talian saya. Segala gambar dan info semuanya sudah disediakan. Dari A-Z disediakan oleh pihak MeCan trade,

Oh ya! Saya telah menyertai program Duta (Ambassador) MeCan Trade. Walaupun masih baru, banyak yang telah saya belajar dan fahami dengan mengeksplorasi laman eDagang ini yang sememangnya sangat mesra pengguna.

Lihat sahaja pada antaramuka (interface) yang diperkenalkan memang sangat simple, cantik dan menarik. Paling best! Ada produk kegunaan harian yang memang saya guna.


Bagi saya sendiri MeCan Trade memberi kita lebih banyak pilihan produk yang semuanya ada dibawah satu bumbung (one stop centre).

Antara 2 produk menarik yang saya ingin rekomen pada korang dan boleh didapati daripada https://ayuarjuna.mecan.trade/ adalah seperti Vanzo dan Wellsen.


Produk Penyegar Udara : VANZO
Vanzo merupakan penyegar udara yang dihasilkan daripada ekstrak tumbuhan dan juga bebas daripada bahan kimia. Ianya juga tidak mengandungi alcohol, formaldehyde, benzene dan toluene.
Produk daripada syarikat yang begitu terkenal dalam dunia pengkomersilan pewangi selama lebih 125 tahun, Ogawa & Taiyo Corporation,  yang cukup terkenal di Jepun dan Asia sebagai pengeluar produk yang selamat dan berkualiti.


Dan kini mereka telah memperkenalkan penyegar udara khas untuk kenderaan dan paling penting selamat digunakan. Ini memandangkan semua produk yang diperkenalkan mendapat kelulusan  daripada MSDS International Standard Test Report, lulus ujian SGS dan juga menerima Certificate of Analysis. Wangian jenama Vanco ini bertahan 60 hari lamanya.

Produk untuk dashboard dan penyaman udara adalah sama dari segi wangian namun ianya berbeza jika dilihat dari segi saiz. Saya memang suka dengan gaya pembungkusannya, sangat unik dan cantik. Paling penting ke semua aroma yang ditawarkan memang sangat menyenangkan dan terapi buat saya yang biasanya stress ketika pemanduan, hehe (terutama apabila berada dalam kesesakan lalu-lintas).

Siri Dashboard 

English Pear dan Freesia 1818

An innovative fragrance of mellow scented fresh pear with cool white freesias and a delicate yet
distinctive scent.


LX Secret Musk 1616

Scent: Unique scent that brings about the image of sea breeze and a field of blooming flowers.


LX Velvet Musk 1717
Scent: Natural velvet musk scent that encompasses floral and wood notes.


Siri Aircond Vent

Miniature English Pear dan Freesia 658

 Scent: An innovative fragrance of mellow scented fresh pear with cool white freesias and a delicate yet distinctive scent.


Miniature LX Secret Musk 656

Scent: Unique scent that brings about the image of sea breeze and a field of blooming flowers.


Miniature LX Velvet Musk 657

Scent: Natural velvet musk scent that encompasses floral and wood notes.

Keterangan lanjut mengenai produk boleh layari https://vanzoasia.com/

Produk Penjagaan Rambut Wellsen

Produk penjagaan rambut Wellsen mempunyai 48 jenis produk dan ianya dihasilkan tanpa sebarang penggunaan produk kimia mahupun pengawet. Produk yang dihasilkan daripada ekstrak organik Chamomile dan 100% Pure Peppermint essential oil ini sememangnya dapat memberi kesegaran ketika rambut dicuci. Dan untuk rawatan. bolehlah menggunakan Siri Minyak Marula untuk rawatan secara intensif rambut dan kulit kepala. Minyak marula ini dapat memberi lebih  60% perlindungan antioksida berbbanding dengan minyak argan.


Untuk pengetahuan semua Wellsen diperkenalkan oleh Syarikat WeGlobe yang telah ditubuhkan pada 5 Ogos 1996, WeGlobe Marketing Sdn Bhd. Mempunyai pengalaman lebih kurang 20 tahun dalam  membangunkan dan pengedaran jenama seperti 'Wellsen Peter & Guys'.

Produk WeGlobe diformulasi dari pasukan yang sememangnya pakar dalam bidang pengayaan rambut bagi tujuan memenuhi keperluan pendandan rambut seluruh dunia.  Antara produk yang dihasilkan seperti shampu, perapi, produk dandanan rambut, produk meluruskan rambut dan banyak lagi.

Saya dah cuba syampu jenama ini, memang best. Rambut saya yang selalu mengalami malsah kekusutan selepas mencuci tetapi dengan produk ini memang saya tidak menghadapi langsung masalah tersebut. Saya juga suka dengan keharumannya. Dan Yes! memang saya rekomen untuk korang untuk cuba sendiri produk-produk dari label jenama ini,

****

Jom sama-sama kita menjana pendapatan bersama MeCan Trade, link https://mecan.trade/mainsite . Sebabnya MeCan Trade menawarkan pelbagai jenis produk yang boleh dipilih dan dibeli. Paling penting ianya mudah dan efisien. Kita lakukan bisnes dengan Sifar Modal, Sifar Risiko dan semuanya berurusan di hujung jari :-)

Banyak Kelebihan Menyertai MeCan Trade | Saya Sudah, Anda Bila Pula? Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 13, 2020 Rating: 5

14 comments:

  1. Menarik ni .nanti nak terjaha tgk mana yg berkenan di hati ..

    ReplyDelete
  2. sekarang makin rancak platform online wujud untuk consumer dan merchant. Boleh try nanti mecan trade ni sebab nak start bisnes online juga nanti

    ReplyDelete
  3. Wah!!!!!! Interesting read about MeChan trade. Tetiba rasa nak bukak art gallery dekat MeChan pula. Thank you for sharing this information.

    ReplyDelete
  4. Wow... Platform Online Shopping lagi. Meriahnya! Bagus sebab kita punya banyak pilihan. Setuju interface aps ni lawa laaa

    ReplyDelete
  5. Tahniah Ayu atas usaha ini. Berniaga online memang perniagaan yang rendah risiko dan sangat bersesuaian dengan keadaan sekarang.

    ReplyDelete
  6. Another new platform for buyers and sellers. Thanks for sharing this useful information.

    ReplyDelete
  7. Wahh bertambah lagi online shopping platform kat Malaysia ni..semoga mendapat tempat dalam hati pembeli juga penjual..👍🏻

    ReplyDelete
  8. bagus ada platform merchant mcm ni...beri peluang untuk org ramai berniaga dan juga memudahkan org ramai untuk membeli belah dan jimat masa...duduk kt rumahpun boleh beli belah boleh jual barang...

    ReplyDelete
  9. Best Kan... Rach dah explore ni... Suka sangat2 lah... nanti nak join juga

    ReplyDelete
  10. ok la tu ada medan bisnes yang bagus kan. mudahkan org ramai berbisnes juga

    ReplyDelete
  11. wahhhhhh dah join trade pulak ya Acik KOL nie. hebatlah ! bagus-bagus. bolehlah sy berguru nanti utk belajar pasal mecan trade nie

    ReplyDelete
  12. best ada estore sendiri .. rasa nak join gak lah.. boleh jual macam-macam dekat estore kita dan jana pendapatan sampingan disitu

    ReplyDelete
  13. dah ada platform ni senan la untuk kita ambil peluang yg ada dan gunakan sebaiknya hee

    ReplyDelete
  14. Wah now boleh ada estore sendiri juga and dah boleh jadi own boss.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.