Saya Memilih FlyHigh Education Centre, Kelas Tuisyen Atas Talian Untuk Ameer

Sebagai ibu saya memang mahukan yang terbaik untuk anak. Memiliki 7 anak yang berlainan karektor dan kebolehan memerlukan saya monitor perkembangam mereka dari masa ke semasa terutama dari segi sahsiah dan pembelajaran. Untuk entri kali ini saya hanya berkongsikan kisah anak nombor enam saya iaitu Ameer Shahmi.

Ameer Shahmi, 9 tahun

Ameer Shahmi anak lelaki bongsu, berusia 9 tahun dan berada di dalam darjah 3. Bersekolah kebangsaaan di sesi petang, seorang anak yang cerdas tapi agak addicted dengan permainan atas talian. Kebiasaannya setiap hari sekembali dari sekolah, usai membersihkan diri, makan dan solat beliau akan memulakan aktiviti dengan bermain permainan atas talian. Jadi, sebagai ibu hampir setiap hari saya akan membebel dan mengingatkan beliau tentang pembelajaran di sekolah (buat ulangkaji dan lain-lain).

Kenapa Saya Memilih FlyHigh Education Centre
Apabila saya mengetahui tentang Fly High Education Cente,e saya tertarik dengan silibus yang ditawarkan dan apa yang lebih penting tenaga pengajar adalah semua dari kalangan guru-guru berpengalaman dan hebat. 


Biarpun secara atas talian, namun kaedah komunikasi dua hala dan bersemuka biarpun hanya di depan skrin menjadikan suasana pembelajaran lebih efektif. Kebetulan Ameer memang sangat selesa belajar di depan skrin (sejak dari zaman PKP), jadi tidak ada masalah untuk beliau tidak fokus. Oh ya! Pada masa yang sama saya juga dapat dapat monitor beliau belajar dari dekat (di rumah).


Semua kelas yang Ameer sertai memang saya dapat lihat guru-guru sangat aktif dalam memberi tunjuk ajar. Modul dan konten yang disediakan juga berkualiti. diselitkan sesi interaktif menjawab kuiz dan permainan berdasarkan subjek yang diajar. Kaedah pembejaran seperti ini memang menyeronokkan. Ada juga saya perhatikan guru di FlyHigh Education Centre menggunakan teknik PBL (Problem Based Learning) yang membolehkan anak-anak menguasai konsep topik yang diajar dan sekaligus menyelesaikan masalah daripada soalan yang diberikan.


Bagi saya pakej yang disediakan sangat berbaloi kerana meliputi semua subjek asas yang sememangnya penting dalam pembelajaran awal sekolah rendah. Antara poin lain kenapa saya suka Ameer menyertai FlyHigh Education Centre kerena ianya dapat menjimatkan masa terutama jika perlu ke tuisyen fizikal kita perlu merancang perjalanan, menghantar, menunggu serta mengambil anak selepas habis kelas tuisyen.

Secara Ringkas : FlyHigh Education Centre
Ditubuhkan pada tahun 2019, FlyHigh Education Centre merupakan pusat tuisyen yang menawarkan pembelajaran secara interaktif atas talian sejak tahun 2020. Sistem pembelajaran dalam talian ini sangat dialu-alukan oleh ibu bapa yang inginkan sistem pembelajaran alternatif yang lebih selamat selepas pandemik Covid-19 yang menghalang sistem pembelajaran bersemuka.


Melihat kepada pembelajaran atas talian yang mendapat sambutan. Perkhidmatan pembelajaran yang ditawarkan  di FlyHigh Education Centre diberi penambahan baik bagi memudahkan pembelajaran atas talian antara guru dan murid agar menjadi lebih efektif dan berkesan.

Jom Sertai Ameer Hadir Tuisyen Atas Talian Bersama FlyHigh Education Centre


Jika korang berminat untuk mendapatkan lebih info bolehlah ke laman web FlyHigh Education Centre. Pelaburan pendidikan yang terbaik buat anak agar mereka terus konsisten minat belajar dan pada masa yang sama mengulangkaji pelajaran di rumah bersama guru-guru terpilih dan hebat.

Berminat boleh whatsapps :-
Wasap.my/60105433732
Wasap.my/60126509622
Wasap.my/60192292022
Wasap.my/601156899323


Apa yang penting Ameer memang sangat happy dan bersemangat setiap kali balik sekolah. Beliau sendiri tidak sabar untuk sertai kelas atas talian bersama FlyHigh Education Centre. Sekurang-kurangnya dengan menyertai kelas atas talian secara konsisten setiap hari dapat menjadikan Ameer lebih berdisiplin dan memanfaatkan masa luangnya dengan perkara yang berfaedah.

Saya Memilih FlyHigh Education Centre, Kelas Tuisyen Atas Talian Untuk Ameer Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 04, 2023 Rating: 5

11 comments:

  1. nampak dia happy sangat join kelas tu.

    ReplyDelete
  2. Bagusnya pilihan FlyHigh Education Centre ni! Semoga berjaya dalam pelajaran!

    ReplyDelete
  3. Macam best je ada pembimbing yang dipercayai camnie kan. Boleh la nak rekomen kat my sisters.

    ReplyDelete
  4. menariknya program yang dorang buat tu. memang sesuai dengan anak-anak sekarang yang tak boleh berenggang dengan handphone dan laptop.

    ReplyDelete
  5. Yeah!!!!!! Kelas atas talian is the best. Jimat masa. Jimat duit. I should recommend this to my cousin.

    ReplyDelete
  6. Totally agree that a good online tuition service really important nowadays to help kids excel in their studies & prepare themselves for exam. Thanks for sharing this. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  7. well done to FlyHigh Education Centre. It let our kids study better

    ReplyDelete
  8. My friends also send their kids to this online classes, its effective

    ReplyDelete

  9. Betul lah tu!!!! Kelas dalam talian memang terbaik. Boleh jimat masa dan duit lagi tu. Saya setuju betul yang perkhidmatan tuisyen dalam talian yang bagus memang penting sekarang ni. Anak-anak boleh belajar dengan lebih mudah dan bersedia untuk ujian dan peperiksaan kan.

    ReplyDelete
  10. Education is very important for students and the trend of seeking academic guidance from experts is become common these days. However, students choose write my CIPD assignment to complete projects faster and learn unique writing tips.

    ReplyDelete
  11. FlyHigh Education Centre, offering online tuition classes for Ameer, brings a personalized and accessible approach to learning. In today's digital age, the convenience of online education is paramount, and FlyHigh Education Centre caters to this need with interactive and tailored classes.Says Google My Business management services their commitment to providing quality education, coupled with the flexibility of online learning, ensures Ameer receives a comprehensive and engaging academic experience right from the comfort of home.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.