Hani Homestay Shah Alam Menawarkan Penginapan Bersih dan Selesa

Antara  faktor yang kita akan pertimbangkan jika memilih penginapan tentulah ianya perlu berdekatan dengan kedai makan, kedai serbaguna, stesen minyak dan pelbagai lagi. Bukan itu sahaja rumah penginapan juga perlu selesa dan bersih. Apatah lagi saya yang biasanya akan membawa sekali ahli keluarga yang cukup ramai untuk pergi bercuti.


Jadinya saya memang sangat rekomen dengan Hani Homestay Shah Alam. Untuk info, Hani Homestay Shah Alam menawarkan 3 penginapan rumah yang cukup selesa di kawasan Shah Alam dan juga 1 unit apartment di Setia Alam.

Baru-baru ini saya berkesempatan bercuti bersama famili 1 malam di Hani Homestay Shah Alam. Lokasi rumah penginapan yang didiami begitu dekat dengan UITM, padang bola, taman permainan, kedai makan dan kedai serbaneka. Sangat mudah dan praktikal bagi keluatga besar seperti saya.


Apa yang menarik untuk rumah penginapan kali ini ynag terletak di Seksyen 7 mempunyai kolam yang sesuai untuk kanak-kanak dan juga dewasa.


Apabila homestay mempunyai kolam indoor memberi lebih privasi untuk penyewa. Anak-anak bertambahlah teruja.


Selain itu turut diaediakan kemudahan wifi didalam rumah dan juga Netflix. Secara tidak langsung, bila berada di sini kita tidaklah terasa bosan.

Bilik utama (bilik no. 1)

Bilik no.2

Bilik no.3

Bilik no. 4

Rumah dua tingkat dengan 4 bilik serta 3 bilik air ini memang cukup luas. Puas hati kalau datang bercuti ke Selangor bersama keluarga dan menginap di sini.


Fasiliti yang diaediakan juga lengkap. Ada dapur masak, microwave, peti ais, mesin basuh dan pelbagai lagi. Kiranya jika hendak memasak memang tiada masalah.



Terdapat juga ruang tamu dan dua ruang makan.  Begitu juga ruang belajar, bolehlah manfaat segala ruang yang disediakan bagi keselesaan pada sepanjang penginapan.



Bersih, kemas dan selesa. Jika korang berminat nak datang menginap di Hana Homestay Shah Alam, boleh hubungi di nombor talian berikut:-
019-2162077 / 011-56998919

Laman web : 


#homestayshahalam
#homestay

Hani Homestay Shah Alam Menawarkan Penginapan Bersih dan Selesa Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 02, 2023 Rating: 5

3 comments:

  1. terasa berada di rumah sendiri bila berada di homestay ni, kolam tu best!

    ReplyDelete
  2. Nnt nak try pegi jugak laaa bawak family .. Best ni kumpul ramai2. Ruang pon nampak luas dan selesa ..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.