Rantai Leher dari Venyss Cantik Digaya, Biarpun Sadur Tahan Lama


Rantai Leher dari Venyss Cantik Digaya, Biarpun Sadur Tahan Lama- Saya memang cukup suka melihat Yara bergaya. Apatah lagi bersama dengan aksesori seperti rantai dan sebagainya. Tetapi untuk memberikan beliau barangan emas sebenar memang saya masih was-was lagi. Apatah lagi saban hari ada sahaja berita  di kaca televisten tentang kes ragut di mana sahaja.


Jadi saya telah memilih rantai sadur dari Venyss. Apa yang lebih menarik kita boleh tempah dan 'customize' mengikut pilihan yang digemari. Persis seperti rantai emas 916 tapi ianya telah disadur sempurna. Dan bagi saya dengan saiz rantai yang a tidak terlalu tebal sesuai untuk kegunaan kanak-kanak. Lagipun sangat bahaya jika anak-anak memakai jenis besar dan tebal, jika diragut (minta dijauhkan) ianya menjadikan leher anak kemerahan dan boleh menyebabkan kesakitan.

Rantainya sangat ringan dan paling penting ianya bukanlah emas sebenar. Jadi kita tidak perlu risau sekiranya anak kita terhilangkan barangan kemas kerana harganya tidaklah mencecah beribuan ringgit.


Ada pelbagai rekaan yang cantik-cantik ditawarkan. Saya sememangnya sangat berkenan rantai yang diukir nama. Lagi menarik saya  berpeluang memilih sendiri jenis font untuk nama yang hendak diukir. 



Di samping itu rantai yang ditempah istimewa dari Venyss ini sememangnya cukup istimewa dan sentimental. Ini kerana ianya mendapat sentuhan peribadi yang cukup personal. Seolah memberikan sesuatu yang cukup bermakna dari hati yang cukup ikhlas.



Sesuai dijadikan sebagai hadiah untuk orang tersayang ataupun beli buat diri sendiri. Sebagai ganjaran untuk diri kita atas kejayaan atas usaha tertentu.

Apa yang penting dengan koleksi perhiasan diri dari Venyss yang ditawarkan oada harga mampu milik ini mampu memberi lebih keriangan dan kepuasan pada pemakai. Jom dapatkan barangan cantik dari Venyss yang cantik digayakan, biarpun sadur tapi lama ianya bertahan :-)

Tentang Venyss
Venyss merupakan syarikat bumiputra yg mula beroperasi sejak 2013.Venyss menawarkan asksesori barangan  kemas persis emas 916, perak asli 925 dan kebanyakan disadur dgn emas asli 916 utk kelihatan seperti emas 916.


Produk perak Venyss mempunyai nilai dan boleh jual semula. Hasil daripada tinjauan pengguna Venyss semuanya berpuas hati kerana ketika/selepas menggunakannya tidak akan kesan seperti alahan dan sebagainya.

Venyss juga menawarkan cucian dan servis secara PERCUMA. Selain itu disediakan perkhidmatan memperbetulkan saiz pada masa akan datang sekiranya semakin ketat ataupun longgar. Produk dari Venyss tahan lasak, tidak berkarat, tahan lama seumpama emas yang kita boleh jadikan kenangan sepanjang zaman.

Venyss juga mengalukan orang ramai menjadi ejen dan ianya adalah percuma. Komisyen yang diberikan juga agak berbaloi. dan lumayan. 

Boleh ikuti sosial media Venyss:

Facebook: https://www.facebook.com/venyssofficial
Instagram: https://www.instagram.com/venyss_official
Twitter: https://twitter.com/venyss_official
Telegram: https://t.me/venysspremium
Youtube: https://youtube.com/channel/UCYkGqxwLgVHX1ecGUvloxxg
Shopee: shopee.com.my/venyss_official
Website: www.venyssofficial.com

Pertanyaan tentang produk boleh layari. www.wasap.my/60126494330/blogayu.nakinforantai

Rantai Leher dari Venyss Cantik Digaya, Biarpun Sadur Tahan Lama Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 31, 2022 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.