Kempen Let's Go To Work Dari Bob Rock Clothing (BRC)

Potongan kemeja pejabat yang cukup kemas dan bergaya istimewa untuk lelaki plus size yang ingin tampil bergaya ketika keluar bekerja. Terkini Bob Rock Clothing (BRC)  telah mengadakan Kempen Let's Go To Work (LGTW) dengan memperkenalkan koleksi kemeja pejabat terbaru iaitu Plus Size Oxford Office Exclusive Long Sleeve.


Menggunakan fabrik Oxford Cotton yang mudah menyerap peluh sememangnya cukup sesuai dengan keadaan cuaca  negara Asia panas dan lembap sepanjang tahun.  Apa yang pasti ianya memberi rasa selesa  biarpun dipakai seharian. Apatah lagi dengan higher thread count, memberi lebih rasa berangin dan senang bernafas, tidak terasa ketat yang menyesakkan.


Potongan kemeja A-cut  dengan konsep 'relaxed fit' yang cukup cantik dan sememangnya terletak kemas di badan pemakai terutamanya di bahagian perut. Bersama ciri centre pleat dapat memberi pergerakan yang lebih mudah di bahagian dada dan bahu.


Jahitan untuk koleksi terbaru Plus Size Oxford Office Exclusive Long Sleeve sememangnya lebih kemas, tersusun dan sekata samada di bahagian dalam mahupun luar kemeja. Manakala untuk kolar Plus Size Oxford Office Exclusive Long Sleeve juga tidak keras tetapi tetap teguh. 


Kemeja berlenggan panjang dengan butang sebagai kemasan bahkan berbutang penuh dari atas hingga bawah. Terdapat  juga 1 poket di bahagian hadapan dengan sulaman logo 'BOBROCK'  memberi penampilan lebih esklusif pada si pemakai. Tidak hairanlah koleksi ini antara kemeja lelaki plus size yang terbaik dari Bob Rock Clothing (BRC).


Untuk koleksi Plus Size Oxford Office Exclusive Long Sleeve terdapat 6 warna pilihan iaitu maroon, hitam, putih, light grey, coklat denim dan sky blue. Pelbagai pilihan warna ini memberi kepuasan pelanggan untuk memilihnya mengikut minat dan citarasa mereka.

hitam

coklat denim

sky blue

maroon

putih

light grey

Ditawarkan dari saiz XL hingga 6XL dan pada harga diatara RM149 hingga RM169.

Kempen Let's Go To Work Dari Bob Rock Clothing (BRC)
Ada berita baik untuk semua lelaki plus size, Bob Rock Clothing (BRC) telah mengadakan Kempen Let's Go To Work (LGTW). Untuk setiap pembelian Oxford Exclusive Office Shirt akan diberikan 15% diskaun untuk kemeja ke pejabat dan seluar. Sah laku diskaun untuk item seluar terpilih - #4609 #8201 #8159 (boleh rujuk laman web www.bobrock.com.my).


Memang sangat berbaloikan! Jadi pada jejaka luar sana yang bersaiz besar bolehlah dapatkan koleksi Plus Size Oxford Office Exclusive Long Sleeve.
Kempen Let's Go To Work Dari Bob Rock Clothing (BRC) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 09, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.