Misi No.1 Apps LOKAL Penghantaran Makanan di Malaysia | Apps Misi MRPJ PETALING JAYA

Petaling Jaya - Kini Rakyat Malaysia boleh nikmati platform yang menjaga kebajikan ekonomi Rakyat terutama Pembeli Makanan online, Vendor peniaga online dan juga Rider ( Penghantar Makanan). Sebuah platform yang bermula dari Zero to Hero sentiasa membuat penambah baikan dari segi Pengurusan dan sistem Aplikasi Digital.


Cabaran dan kritikan adalah pemankin Apps Misi terus kan perjuangan dalam melakukan yang terbaik dari masa kesemasa secara progres dan proses. Sebuah platform Bumiputera anak Melayu Islam LOKAL Malaysia yang berani mewujudkan Platform dimana boleh di nikmati dan digunakan oleh seluruh Rakyat Malaysia tidak Kira Agama, Bangsa dan peringkat Umur.

Misi MRPJ
Menurut Manager Admin Ariff Fadli, beliau ingin mewujudkan Pentadbiran Misi MRPJ Petaling Jaya sebagai kawasan Cintailah Petaling Jaya. Dimana sebagai sebuah keluarga Misi yang penuh Harmoni dan Kasih sayang. Dengan Prinsip S.A.F.T ( Siddiq, Amanah, Fatonah dan Tabligh ).


Ini sekaligus dapat membentuk admin, rider, vendor dan user penuh berakhlak dan sunatullah. Islam is the way of Life. Tidak kira Agama, Bangsa dan peringkat umur maka kita menjadi contoh yang terbaik dalam membina Ukhuwah Demi Silaturahim Dunia akhirat sehingga ke Jannah.


Manakala Manager Admin Soleheen memberi semangat kepada semua penduduk komuniti Petaling Jaya bahawa "Kita tak ramai tapi kita tetap ada" dan teruskan support Misi demi mencapai kejayaan Ekonomi LOKAL yang pertama Di Malaysia No. 1. Sabar, tabah dan tenang dalam perjuangan ekosistem misi.

Team MRPJ

Apps Misi
Platform LOKAL pertama Malaysia yang mengekal harga Jualan Peniaga dengan harga sama di Kedai. Rakyat Malaysia akan membeli makanan kesukaan dengan harga yang sama Dijual di Kedai tanpa ada charge 0% setiap Belian yg di beli dengan satu Tempahan Di Apps Misi. Rakyat Bijak dalam berbelanja adalah Rakyat yang pandai Jimat Cermat dalam menguruskan belanja hangus Harian.


Pertama di Malaysia dimana Kebajikan Rider terjaga dimana PASIF Income diberikan kepada Rider Official Misi. Pihak Pengurusan Misi tidak mengambil sebarang peratus 0% daripada Rider semasa Tempahan delivery berlansung.


Ini bermakna keuntungan Vendor ( peninga) dan Upah Rider ( Delivery) adalah 100% milik mereka. Memang Hebat dan ini lah di katakan jaga kebajikan Peniaga dan Rider melalui platform LOKAL hanya di Apps Misi.

Daftar adalah PERCUMA!

User atau customer ( pembeli) pula dapat berjimat cemat dalam berbelanja. Membeli sambil membantu Perniagaan Vendor dan memberi peluang upah penghantaran pada Rider Misi. Ini dinamakan membeli jimat Cermat sambil membuat amal kebaikan Jariah. Ekosistem Rakyat dimana kita semua saling bantu membantu antara satu sama lain.
Misi No.1 Apps LOKAL Penghantaran Makanan di Malaysia | Apps Misi MRPJ PETALING JAYA Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 01, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.