KELLY AZMAN PENGACARA KONSERT WALI “CARI JODOH” & “DAWAI” IN PENANG

Selebriti vesetal Kelly Azman akan beraksi di pentas KONSERT WALI “CARI JODOH” & “DAWAI” IN PENANG’ sebagai host atau pengacara di konsert itu yang akan berlansung pada 3 Februari 2024 ini, jam 8:30 malam, bertempat di Spice Arena, Pulau Pinang.


Menurut Kelly Azman yang dikenali sabagi Juri All Togahter Now Malaysia ini, Merasa amat teruja untuk mejayakan konsert ini . Baginya ini ada lah satu pembuakan tahun bahru yang amat baik bagi nya. Ubtuk tahun ini juga kelly Azman telah pun mendapat beberapa tawaran untuk menjadi pengacara bagi konsert - konsert yang bersekala bersqr di Malaysia dan Singapura serta Indonisia. Menurut kelly dia amat berterima kasih kepada pihak penganjur konsert aitu Orange International menawarkan nya untuk bersama manjayakan konsert ini .

Terlebih dahulu Kelly Azman telah pun menjayakan beberapa event bersar dan konsert antara nya. Mengacrakan Starvendors Foodstivel Dan Mega Raya. Konsert Hobby Malaysia . konsert Malam Galau di Singapura dan banyak lagi.


KONSERT WALI “CARI JODOH” & “DAWAI” IN PENANG’ dengan menampilkan penyanyi Fadhilah Intan, Saixse dan juga Khai Bahar

Tiket-tiket ke KONSERT WALI “CARI JODOH” & “DAWAI” IN PENANG terdapat dalam beberapa kategori seperti Rock Zone (RM88), Silver (RM99), Gold (RM129), VIP (RM159) dan VVIP (RM259) dan pembelian boleh dilakukan secara atas talian di laman web www.ticket2u.com.my/walipenang atau di talian hotline +6011-1133 7638.
KELLY AZMAN PENGACARA KONSERT WALI “CARI JODOH” & “DAWAI” IN PENANG Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 11, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.