Glenmarie Hotel & Golf Resort Kini Berwajah Baru

Glenmarie Hotel & Golf Resort Kini Berwajah Baru - Pada 17 Januari 2024, Glenmarie Hotel & Golf Resort telah mengadakan pra-pelancaran pengumuman peningkatan serta penambahbaikan fasiliti dan hospitaliti hotel. Dengan memberi suntikan yang lebih segar dan baru inspirasi dari simbolisme bunga rasmi bandar Shah Alam iaitu Renantanda (Bunga Anggerik). 


Ianya lebih indah dan menarik, menjadikan segenap ruang didalam hotel tampil lebih esklusif dengan suasana yang cukup kondusif.


Reception Area

Deluxe room

Junior Family Suite

Jumior Family Suite




Dari kawasan ruang lobi yang diberi sentuhan lebih segar hingga ke bilik tetamu dan suite yang dilengkapi dengan sentuhan dekorasi yang cukup elegan. Keterujaan tetamu pastinya pada  permaidani, warna baru di setiap ruang dan wangian yang pastinya membangkitkan rasa ketenangan dan keindahan semula jadi.


Ballroom

Menurut Mr. Christoph Voegeli, Pengurus Besar Glenmarie Hotel & Golf Resort,
 Kami komited untuk mencipta pengalaman luar biasa untuk tetamu kami, dan pengubahsuaian ini adalah komitmen kami

Gymnasium

Antara ruang pengubahsuaian di Glenmarie Hotel & Golf Resort termasuklah di semua bilik tetamu, kawasan awam dan ruang mesyuarat,  Pengubahsuaian dijadualkan siap sepenuhnya pada April 2024 - dengan perhatian khusus diberikan kepada meningkatkan keselesaan dan kemudahan tetamu di setiap sudut ruang penginapan.

Kites Restaurant

Suasana baru dengan mood penginapan lebih segar dan tenang. Untuk pertanyaan atau tempahan, sila hubungi +603 7802 5200, e-mel info@glenmarie.com.my atau layari laman web : www.glenmarie.com.my.


Glenmarie Hotel & Golf Resort Kini Berwajah Baru Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 18, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.