Cawangan ArRahnukita Pertama Kini Dibuka | Karnival Jualan dan Sambutan Ulangtahun 42 tahun KOPETRO


Cawangan ArRahnukita Pertama Kini Dibuka | Karnival Jualan dan Sambutan Ulangtahun 42 tahun KOPETRO - Berlangsungnya perasmian cawangan pertama ArRahnukita yang terletak di Medan Niaga Tasik Damai Sg Besi Kuala Lumpur. Ini merupakan cawangan ArRahnukita yang pertama dibuka dan ianya dimiliki sepenuhnya oleh Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO).



Majlis perasmian ini telah disempurnakan oleh Yang Berbahagia Dato' Haji Zazali bin Haron, Pengerusi Eksekutif Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM). Turut hadir sama sebagai tanda sokongan terhadap perniagaan baharu yang diusahakan oleh KOPETRO ini adalah wakil-wakil daripada Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) dan Angkatan Koperasi Kebangsaan Malaysia Berhad (Angkasa).


Majlis yang cukup meriah ini turut dihadiri 200 pengunjung termasuklah peniaga-peniaga serta masyarakat setempat, wakil-wakil koperasi, rakan-rakan niaga serta wakil-wakil Ar-Rahnu yang berada sekitar kawasan Lembah Klang.

Sambutan Ulangtahun KOPETRO Yang ke 42


Bersempena dengan pelancaran cawangan pertama ArRahnukita turut diadakan sambutan KOPETRO yang ke 42 tahun. Satu pencapaian yang cukup megangumkan kerana 42 tahun KOPETRO ditubuhkan dan kini mengorak satu tapak lagi ke hadapan dengan membuka perniagaan ArRahnuKita.

Perasmian ArRahnukita Cawangan Pertama 

 
Istimewa buat Anggota KOPETRO yang ingin mendapatkan pembiayaan kewangan, ArRahnukita ada menawarkan had pembiayaan harian sehingga 80% atau sehingga RM50,000 (mana-mana yang lebih rendah) dan pembiayaan terkumpul sehingga RM150,000.

Perkhidmatan ArRahnuKita juga dibuka kepada orang ramai tanpa mengira bangsa mehupun kewarganegaraan. Bahkan atas sambutan yang cukup memberangsanngkan sejak mula beroperasi,  ArRahnukita turut menawarkan pembiayaan terkumpul sehingga RM350,000. Ini terutama buat peniaga-peniaga, broker emas mahupun kedai emas yang memerlukan wang tunai segera dengan menggunapakai barangan emas sebagai cagaran ke atas pembiayaan yang diberikan.

Karnival Jualan

Turut diadakan Karnival Jualan bagi menyemarakkan lagi sambutan serta meraikan tetamu serta pelanggan yang hadir, Amtara aktiviti menarik yang menanti di Karnival Jualan ini termasuklah :-
  • Ujian dan cucian emas secara PERCUMA
  • Jualam produk-produk KOPETRO seperti LengQuas, minyak pelincir PETRONAS dan pakej percutian dan pelancongan dari KOPETRO Travel.
100 pengunjung pertama akan diberikan beg cenderahati dan 20 penggadai pada hari pembukaan turut dihadiahkan dengan barangan ArRahnuKita.


ArRahnuKita akan membuka 3 lagi cawangan pada tahun hadapan dengan mensasarkan kawasan perniagaan di Ampang, Bangi dan Shah Alam sebagai kawasan pilihan.



Moga dengan penubuhan ArRahnukita ini dapat menjadi contoh kepada perkhidmatan pajak gadai yang lain dengan menawarkan perkhidmatan yang bukan sahaja dapat membantu mereka yang mengalami masalah kewangan bahkan mesra pelanggan.

Untuk info lanjut mengenai ArRahnukita boleh layari sosial media @ArRahnukita di Facebook ataupun Instagram. Boleh juga menghubungi di talian 03-90559839 untuk sebarang pertanyaan.

P/S: Tahniah KOPETRO atas pembukan ArRahnukita :-)

Cawangan ArRahnukita Pertama Kini Dibuka | Karnival Jualan dan Sambutan Ulangtahun 42 tahun KOPETRO Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 30, 2022 Rating: 5

5 comments:

  1. Ok sangat ni untuk membantu para peniaga yang memerlukan wang segera boleh pajakkan emas berharga mereka buat sementara waktu :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh bagusnya ada ArRahnukita dari Kopetro. Mudah lah sesiapa nak buat urusan jual atau pajak emas mereka. Harap ArRahnukita aktif update di media sosial berkenaan emas. Senang nak tengok. Hehehee.

    ReplyDelete
  3. Wow... congratulations on the launch of this , surely gonna be helpful for those that need this services. Thanks for sharing this. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  4. Wah!!mudah la lepas nie kalau nak cuci dan simpan emas.. nampak menarik tawaran yg diberikan.. btw tahniah atas pelancaran dan sambutan ke 42 buat KOPETRO

    ReplyDelete
  5. i have never tried to pajak emas before hence why i am so surprised to learn that there are actually such services in town!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.