“Largest Participants Wearing Indian Attire in A Gathering” Di AEON Bukit Raja, Klang Tercatat Di Dalam The Malaysia Book of Records

“Largest Participants Wearing Indian Attire in A Gathering” Di AEON Bukit Raja, Klang Tercatat Di Dalam The Malaysia Book of Records- Satu sejarah telah tercipta buat AEON CO. (M) BHD. (AEON)  dengan kerjasama Colours of India Creation dan Global Mega Exhibition di atas penganjuran "Largest Participants Wearing Indian Attire in A Gathering" . Acara yang cukup meriah ini berjaya mencatat rekod negara peserta paling ramai menyertainya oleh The Malaysia Book of Records. Penganjuran acara ini juga bersempena dengan acara perhimpunan Deepavali yang diadakan di AEON Mall Bukit Raja, Klang.



Majlis ini juga telah dihadiri Mr Charles Santiago, Ahli Parlimen Klang dan Keiji Ono, Pengarah Urusan AEON. Turut hadir pada majlis itu ialah G V Sathia Kumaran, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Colors of India Creation dan Global Mega Exhibition, serta wakil dari Malaysia Book of Records.


Menurut Keiji Ono, 
Sambutan perayaan sentiasa menjadi cara untuk kami berinteraksi dengan pelanggan kami kerana dalam AEON, kami bukan sahaja menumpukan pada pulangan kewangan yang baik, tetapi juga untuk memastikan kami mempunyai hubungan yang sangat baik dengan ekosistem kami yang merangkumi pembekal, rakan kongsi kami dan di atas semua pelanggan kami yang dikasihi dan komuniti berhampiran.
AEON mahu memperkayakan pelanggan kami dengan tradisi dan nilai serta menjadi pusat perjumpaan dan perhimpunan keluarga. Kami mahu menjadikan semua pusat beli-belah dan kedai kami lebih daripada sekadar runcit baharu kerana kami terus berusaha untuk memberikan pengalaman yang menyeronokkan dan baharu kepada pelanggan kami, bagi mereka mencipta kenangan indah semasa mereka bersama kami
tambahnya.

Antara pemenang cabutan bertuah

Lebih 2500 pelanggan daripada pelbagai kaum dan peringkat umur yang memakai pakaian India mengunjungi pusat beli-belah itu untuk menyertai acara rekod kebangsaan itu. Ia turut dimeriahkan dengan lebih 60 gerai yang menjual barangan perayaan Deepavali dan pelbagai aktiviti lain yang menyeronokkan seperti persembahan artis tempatan dan cabutan bertuah.


Largest Participants Wearing Indian Attire in A Gathering" tercatat  dalam The Malaysia Book of Records

Perhimpunan ini direkodkan dalam Malaysia Book of Records sebagai "Largest Participants Wearing Indian Attire in A Gathering"- 2806 peserta. Untuk info, pada tahun lepas AEON juga mencatatkan dua acara dalam Malaysia Book of Records untuk "Penyertaan Terbesar dalam Acara Zumba Maya" yang diadakan semasa PKP dan 'Most Number of Outlets Participating in National Anthem Singing Simultaneously' untuk sambutan Hari Kebangsaan 2021.

Diya Lighting Ceremony

Inisiatif ini adalah selaras dengan usaha AEON dalam memperjuangkan Matlamat Pembangunan Lestari Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (UNSDG). Antaranya ialah Institusi Keamanan, Keadilan dan Kuat (SDG 16) iaitu memastikan masyarakat yang adil, aman dan inklusif serta Kesihatan dan Kesejahteraan Baik (SDG 3) memastikan kehidupan yang sihat dan menggalakkan kesejahteraan untuk semua pada semua peringkat umur.

P/S: Meriah sangat. Terasa semangat muhibah satu Malaysia.

“Largest Participants Wearing Indian Attire in A Gathering” Di AEON Bukit Raja, Klang Tercatat Di Dalam The Malaysia Book of Records Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 09, 2022 Rating: 5

1 comment:

  1. dh lama tak gi aeon bukit raja..biasanya i pergi ronda2 aeon shah alam jer kalau time ronda2 shah alam

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.