Jangan ‘GANGJEONG’, Marrybrown Akan Membawa Anda Keliling Dunia, Bermula Dengan Korea!

Jangan ‘GANGJEONG’, Marrybrown Akan Membawa Anda Keliling Dunia, Bermula Dengan Korea!- Annyeonghaseyo Malaysia! Saya nak ajak anda semua untuk nikmati Ayam Gangjeong. Hasil sentuhan inspirasi Korea dari Marrybrown yang mula ditawarkan pada 8 April 2021. Nah! Seiring dengan tagline something different selama 40 tahun, sekali lagi MB ingin membawa rakyat Malaysia alami dunia fenomena Korea dengan penangan makanannya yang pasti memenuhi citarasa anda.


Yerp! Sejak penubuhannya, Marrybrown bertekad akan memastikan untuk terus menyajikan makanan lazat dan memikat citarasa rakyat tempatan. Dalam melangkah ke dekad baru, Marrybrown bersyukur kerana masih mempunyai pelanggannya yang sememangnya best kerana masih mempercayai dan tetap menyokong apa jua menu terbaru yang diperkenalkan oleh MB. Oleh itu, Marrybrown sekali lagi ingin membawa rakyat Malaysia mengikuti pengembaraan gastronomi hebat ke seluruh dunia.
Pencapaian kali ini adalah satu rahmat buat kami, terutamanya dalam menghadapi situasi yang tidak menentu. Kami sangat bersyukur dan berterima kasih kepada semua yang telah menjadikan makanan kami ini sebahagian daripada memori indah buat mereka.
kata Dato' Joshua Liew, Ketua Pegawai Eksekutif Marrybrown.

Walaupun kita harus menjalani norma baharu, kami tahu kebanyakan rakyat Malaysia sedang kancheong untuk melancong ke luar negara sambil menikmati makanan budaya lain. Oleh itu, wahai rakyat Malaysia, jangan Gangjeong! kita pasti akan mendapat peluang itu. Untuk itu, biarlah kami yang membawa kegembiraan kepada anda dengan memperkenalkan makanan daripada pelbagai pelusuk dunia yang anda rindu atau tidak pernah anda alami,
tambah Dato' Joshua.

Antara yang bakal mendapat tempat di hati masyarakat Malaysia tentulah Ayam Gangjeong Korea daripada Marrybrown. Rasanya, fuhhh pasti akan menambat hati anda. Disaluti dengan gabungan mantap sos pedas penuh kemanisan yang memikat jiwa. Serius! Kepedasan memang terasa tapi levelnya memang boleh diterima. Sedap!


Penggemar Marrybrown boleh memilih untuk menikmati sama ada dua atau tiga ketul ayam dari Kombo Ayam Gangjeong yang bermula dengan harga RM 17.90. 


Peminat MB juga boleh menikmati burger yang dihidangkan dengan charcoal bun iaitu Kombo Burger Gangjeong yang bermula dengan harga RM 15.90. Semua kombo ini disajikan dengan Potato Wedges dan segelas Coca-Cola® Rasa Asli.


Bagi mereka yang mahu menikmati kedua-dua Ayam Gangjeong dan Gangjeong Burger, pilihan Gangjeong Box adalah yang paling tepat. Set kombo ini dilengkapi dengan Burger Gangjeong dan dua ketul Ayam Gangjeong. Ini juga termasuk segelas Coca-Cola® Rasa Asli dan Potato Wedges. Set ini ditawarkan pada  harga RM 25.80 sahaja. 


Bagi mereka yang  selalu merasakan “tidak lengkap tiada nasi” tawaran terbaru Marrybrown rice bowl sangat sesuai untuk anda. Bermula dengan harga RM 11.90, Kombo Gangjeong Rice Bowl didatangkan dengan nasi kukus dan potongan ayam. Secara jujur saya memang sangat sukakan set ini. Kenyang dan puas hati.


Untuk menambahkan lebih tarikan, Marrybrown menawarkan peluang secara ekslusif kepada peminat MB yang bersemangat untuk mendapatkan menu citarasa Korea ini melalui pra-pesanan dari platform Shopee pada 4 April (4.4). Apa yang menarik voucher pra-pesanan ini telah jual lebih daripada 1,000 set hidangan pada hari tersebut.
Dengan berkonsepkan mengelilingi dunia, harapan kami agar penggemar dapat menikmati hidangan diperhentian pertama kami. Akan ada lebih banyak lagi tawaran khususnya menu-menu khas dari seluruh dunia yang pastinya akan kami sajikan kepada anda disepanjang tahun ini.
kata Dato' Joshua.

Marrybrown kini mempunyai berjuta pengikut pelanggan dan mempunyai lebih daripada 500 restoran yang terdapat di 16 buah negara. Dengan berobjektifkan pencapaian standard kualiti juga perkhidmatan, kebersihan serta nilai yang terbaik untuk pengalaman menu makanan yang sempurna untuk semua pelanggan.

Saya dah cuba, anda pula bila? 

Untuk maklumat lanjut mengenai Marrybrown, promosi dan perkhidmatan penghantaran, sila layari:

Facebook: MarrybrownMalaysia
Instagram: Marrybrownmy
YouTube: MarrybrownTV
Delivery: http://mbdelivery.com.my

Rindu hidangan Korea janganlah berduka,
Marrybrown ada menawarkannya,
Murah dan sedap pula rasanya,
Sekali cuba melekat di jiwa.

Jangan ‘GANGJEONG’, Marrybrown Akan Membawa Anda Keliling Dunia, Bermula Dengan Korea! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 08, 2021 Rating: 5

12 comments:

  1. Habis la kalau Dania tahu....mesti ajak ummi pergi sini nanti. Hahaha...i kalau Marry Brown, i suka bubur nasi dia + prawn paste....Perghhh...

    ReplyDelete
  2. Wow.......Mary Brown ads Korean food promotion lagi. Deabak! Deabak! Deabak! Would like to try this. Thank you for sharing your review.

    ReplyDelete
  3. Wah..ada menu baru.. leh lah ajak anak-anak gi makan MB sebelum puasa. Yaya nk try order Gangjeong Rice Bowl tu lah, nampak sedap!

    ReplyDelete
  4. Favourite kite! Tak sangka rupanya sedap gilos! Marrybrown tak pernah tak mengecewakan!

    ReplyDelete
  5. Aigoooo sedapnyaaa.. nak kena cuba laa, sebab yang sebelum ni pun MB keluarkan, pun sedap... adeiii kena cuba sebelum pose ni...

    ReplyDelete
  6. Huyooo sedapnya akak. Ni rupa macam ayam Korea yang saya suka. Nak ke Marrybrown lah jap lg. Hehehe. Mesti makan hingga menjilat jari.

    ReplyDelete
  7. Wahhh Nell baru makan ayam flavor ni two three days ago.. Now MB pun introduced flavor ni.. Xsabaq nak try la...

    ReplyDelete
  8. Uihh kena try nih sebab nak rasa burger dia tu. MB memang pilihan sejak kecil, tapi ni memang dah lama sangat tak singgah MB . Ada yang baru nih bolehlah singgah cuba menu terbaru MB.

    ReplyDelete
  9. Dah lama tak pergi Marrybrown sbb takde yg dkat dgn rumah. Geram nak cuba gangjeong chicken dan charcoal burger tu.

    ReplyDelete
  10. Memandangkan esok dan puasa, maka kita kena pergi masa berbuka la nampaknya.Harapnya sempat sebelum ianya kehabisan kan

    ReplyDelete
  11. Apa maksud HangJeong tu akak hehehe kita bukan orang Korea kita makanan korea pun tak reti nak makan hehehehe tepi kalau ayam korea tu kita suka lah sedap memikat...

    ReplyDelete
  12. Burger and ayam tu memang sedap sangat sos dia kena dengan taste kita hihi rasa nak repeat lagi esok

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.