Kempen Safi Raya Kau Hijau

Kempen Safi Raya Kau Hijau - Pejam celi, pejam celik sekejap sahaja lagi kita akan mula berpuasa. Sebulan selepas itu, kita bakal merayakan Aidilfitri.Walaupun hakikatnya kita bakal beraya dalam norma seperti tahun lepas. Namun sambutan Raya tetap diteruskan dengan syarat perlulah mematuhi segala SOP yang telah ditetapkan. Apatah lagi, apabila kita berada di kawasan zon merah. Pastinya masih tetap menanti untuk beralih kepada zon hijau.


Ahah! Berbicara tentang zon hijau, saya suka untuk kongsikan kempen terbaru dari Safi #SafiRayaKauHijau yang mana telah mempertengahkan produk Antibakteria daripada Safi yang dapat membantu masyarakat hari ini untuk bersama menjaga kebersihan secara menyuluruh.

Produk SAFI Yang Menjadi Kegemaran Di Musim Pandemik
Saya memang menjadi pengguna produk SAFI sekian lama. SAFI merupakan jenama tempatan dan mendapat pengiktirafan sebagai jenama Halal terkemuka. Rangkaian SAFI yang terdiri daripada  rangkaian penjagaan penjagaan diri dan kecantikan sesuai untuk lelaki mahupun perempuan.


Empat produk SAFI yang memang menjadi keutamaan saya pada masa sekarang adalah:-
  • SAFI Antibacterial Shower Cream
  • SAFI Antibacterial Handwash
  • SAFI Micellar Cleanser Water
  • SAFI Rania Gold Day Cream
Keempat produk ini bukan sahaja dapat melindungi diri daripada kuman/bakteria bahkan sangat membantu untuk saya lebih berkeyakinan terutama didalam musim pandemik ini.

Kempen Safi Raya Kau Hijau

Bersempena dengan ketibaan bukan ramadhan ini juga, SAFI ada menganjurkan kempen raikan Safi Raya Kau Hijau. Di mana dengan setiap pembelian RM40 dan ke atas mana-mana produk Safi, korang berpeluang menebus pinggan batik edisi khas daripada SAFI. Ada 3 rekaan batik yang boleh korang dapatkan. Jadi jangan lepaskan peluang tau! Jangan lepaskan peluang untuk kumpulkan pinggan batik 

Keterangan lanjut boleh layari:
Kempen Safi Raya Kau Hijau Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 10, 2021 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.