Hasil Penggunaan Kombinasi Produk Secret Coffee dan Collagen Lotion Dari Secret Correa Menjadikan Saya Wanita Bahagia

Hasil Penggunaan Kombinasi Produk Secret Coffee dan Collagen Lotion Dari Secret Correa Menjadikan Saya Wanita Bahagia- Psstt..Psstt nak tahu satu rahsia tak? Bagaimana saya boleh bersemangat setiap hari, badan rasa ringan dan yang paling penting saya boleh mulakan hidup setiap hari dengan lebih positif.

 

Ini kerana saya menggunakan produk dari Secret Correa iaitu Secret Coffee dan juga Collogen Lotion. Sebenarnya produk ini sudah lama berada di pasaran. Terutama Secret Coffee yang cukup dikenali dikalangan mereka yang gemarkan kopi dan pada masa yang sama ingin mengekalkan bentuk badan yang ramping.


Secret Coffee
Untuk pengetahuan semua Secret Coffee dihasilkan daripada green coffee, carcinia cambogia, madu, kurma dan nano sweet. Pada awal diperkenalkan saya agak pelik sebab ianya dihasilkan kopi hijau. Tapi setelah mencubanya, "Ok, not bad". Boleh nikmati sepertimana setiap hari saya pasti akan menghirup secangkir kopi. Paling penting minum kopi ini  TIDAK memberi efek kepada saya seperti pening kepala. (Yup! Ada sesetengah kopi boleh membuatkan saya rasa sakit kepala yang teruk)


Cara penyediaannya memang mudah sahaja. Masukkan serbuk kopi dari 1 peket Secret Coffee ke dalam cawan. Tambah dengan air panas. Kacau rata. Enak diminum panas-panas. Tapi boleh juga disediakan sejuk dengan menambahkan ais ke dalamnya.


Apa yang menarik, selepas mengamalkan Secret Coffee saya tidak lagi mengalami masalah penghadaman. Senang lawas sebab itu badan rasa lebih ringan. Apatah lagi kopi ini tidak mempunyai kafein jadi ianya tidak menjadi masalah untuk tidur malam. Kita akan mendapat tidur yang berkualiti semestinya.


Selain itu dengan kandungan kurma sebagai bahan utama dapat memberi tenaga segera. Jadi saya tidak mudah rasa lesu biarpun seibuk dengan pelbagai aktiviti. Maklumlah selain daripada menguruskan anak-anak, saya juga mempunyai pekerjaan sampingan yang sering memrlukan tindakan yang segera setiap masa.Oh ya! Puasa nak dekatkan. Why not korang mencuba Secret Coffee, ini kerana ianya memberi rasa kekenyangan yang lebih lama. Produk ini juga ada sijil halal. Jadi kita tidak perlu rasa was-was dengan ramuan didalamnya. Harga di pasaran pula adalah RM69 sahaja.


Collogen Lotion by Secret Correa
Saya memang kalau memilih tekstur losyen. Saya pasti mencari yang tidak melekit dan muda serap. Alang-alang memakai losyen untuk lembutklan kulit badan, saya memang memilih yang memberi 1001 kebaikan.


Apatah lagi dengan manfaat kalogen yang mana kita ketahui formulasi ini mampu membantu dalam menegangkan kulit. Al-maklumlah bila usia sudah meningkatkan perkara yang berkaitan dengan 'kendur' sangat sensitif, hehe


Produk ini dihasilkan daripada teknologi Korea yang tidak mempunyai sebarang aroma. Baunya sangat 'natural'. Kita hanya perlu sapu di bahagian badan seperti lengan betis, perut dan sebagainya. Tidak ada rasa panas lansung bahkan ianya menyejukkan.

Tidak akan ada efek merbahaya pada kulit seperti alahan, ketidakselesaan, kerengsaan pada kulit dan sebagainya. Losyen ini sangat membantu untuk mereka yang inginkan kelihatan menghapuskan masalah selulit. Harga yang ditawarkan hanyalah RM89 sahaja. Saya amalkan setiap hari terutama di waktu pagi dan juga waktu malam sebelum masuk tidur.


Kekal berseri terserlah aura,
Bersama produk Secret Correa,
Amalkan setiap hari semestinya,
Menjadikan saya wanita bahagia.

Untuk keterangan lanjut mengenai produk dan cara pembelian, boleh layari:-

Laman Web

IG
@secret.correa.malaysia

FB

Hasil Penggunaan Kombinasi Produk Secret Coffee dan Collagen Lotion Dari Secret Correa Menjadikan Saya Wanita Bahagia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 05, 2021 Rating: 5

12 comments:

  1. Fuhhh gaya you sekarang ni Ayu...kelas..hehe. Ye lah sebagai seorang wanita kena ada momen untuk diri kita juga. I pun suka lotion yg tak melekit. Kalau melekit la. Rimas!!!

    ReplyDelete
  2. dah tau dah rahsia kejelitaan akak, rupanya inilah minuman akak amalkan ya, patutla bertenaga je

    ReplyDelete
  3. Looks like you have a brand new secret to help you lead and maintain a healthier lifestyle that can boost all facets of your life indeed.

    ReplyDelete
  4. Wahhh! Nell pun amalkan ni juga la.. boyeh? :) nak bahagia macam kak Yu juga bah... hehe.. looks nice ya and benefit pun bagus untuk pengguna.

    ReplyDelete
  5. Jenama ni famous sangat losyen kurus sejuk dia kan. Tak pernah cuba lagi losyen dia

    ReplyDelete
  6. suka losyen dia yg sejuk tu.. kopi dia tak pernah try lagi..sedap eh?

    ReplyDelete
  7. Coffee tu sedap giler kot. Rawlins memang layan kopi tu. Manakala losyen tu memang best sebab sejuk je

    ReplyDelete
  8. Wowww patuitlaaa makinj cantik dan slim, ini rahsianya yaaa.. mesti sedap coffee tu kan, ingat nak cuba juga laaa.. senang siap satu set gini..

    ReplyDelete
  9. saya pun sama.. dulu suka sangat kopi.. pernah sekali terminum satu brand .. memang pening kepala dibuatnya.. boleh cuba kopi ni juga nanti.. dah check websitenya.. ada promosi menarik

    ReplyDelete
  10. no wonder akak always ceria, this is a nice combination with coffee & skincare :D I am a coffee lover, maybe it's time for me to drink this coffee :D cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  11. Today, I was just browsing along and came upon your blog. Just wanted to say good blog and this article helped me a lot, due to which I have found exactly I was looking. حبوب اوميغا 3 للتسمين

    ReplyDelete
  12. I appreciate this article for the well-researched content and excellent wording. I got so interested in this material that I couldn’t stop reading. Your blog is really impressive. حبوب اوميغا 3 للتسمين

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.