Dapatkan Jersi Choi x Bulan Bintang

Satu majlis pelancaran jersi choii x baju melayu bulan bintang dan siri jelajah festival raya choii x bulan bintang 2024 telah diadakan di salah satu hotel terkemuka Kuala Limpur.


Majlis pelancaran ini adalah anjuran Specta Event Sdn Bhd dengan memperkenalkan dua jenama  paling Viral di Malaysia iaitu Jersi Choii dan juga pakaian baju melayu Bulan Bintang. Kolaborasi ini bersempena dengan pengenalan produk baru untuk Hari Raya 2024.

Baju yang diperkenalkan merupakan baju Jersi dan baju melayu gabungan Choii X Bulan Bintang untuk edisi raya 2024. Dengan tawaran Jualan 4 item combo dengan harga RM289 

Satu siri jelajah Festival Raya 2024 akan diadakan di dua lokasi di Malaysia pada bermula dari 21hb March hingga 24hb March 2024 di Perkarangan Parking A Stadium Bukit Jalil Kuala Lumpur, 28hb March hingga 31hb March 2024 di Raia Hotel & Convention Center Alor Setar Kedah. 


Para pengunjung boleh mendapatkan baju ini hanya di lokasi jelajah Raya ini sahaja. Dan seri jelajah ini turut dianjurkan oleh Specta Event. 

Festival Raya Choii X Bulan Bintang ini juga akan menampilkan barisan Selebriti dan Influencer popular di Malaysia antara nya Ella, Shaheizy Sam, Syatillah Melvin, Faris Asri, Erma Fartimah, Shuib, Achey, Cat Farish, Shikin Maembung, Fauzi Nawawi, Yasin Yahya, Lisdawati, Aizat Saha dan ramai lagi.


 Festival Raya Ini juga akan di host oleh pengacara festival negara Kelly Azman. Untuk sebarang informasi anda boleh layari di media sosial Choii dan Bulan Bintang.
Dapatkan Jersi Choi x Bulan Bintang Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 15, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.