Pelancaran Peroduk Ecolite Waist Tonic dan Norman Hakim Telah Dilantik Sebagai Duta

Pelancaran Peroduk Ecolite Waist Tonic dan Norman Hakim Telah Dilantik Sebagai Duta- Suplemen terbaik, Ecolite telah melancarkan formulasi baharu Ecolite Waist Tonic yang dapat membantu mereka yang sentiasa mengalami masalah sakit belakang dan pinggang. Apa yang menarik Ecolite Waist Tonic ini menggunakan herba tradisional yang digabungkan dengan bahan aktif berpaten Physta® Tongkat Ali.


Antara manfaat Ecolite Waist Tonic ianya dapat membantu melancarkan peredaran darah, melegakan kesakitan dan keletihan di bahagian belakang serta pinggang. Di majlis pelancaran Ecolite Waist Tonic ini turut diadakan acara menandatangani perlantikan duta Ecolite Waist Tonic iaitu pelakon popular tanahair iaitu Norman Hakim.

Sejarah Ecolite
Ditubuhkan pada tahun 1996, Ecolite ialah jenama produk penjagaan kesihatan yang dipercayai dan mengutamakan kesihatan sertamempunyai sejarah melebihi 20 tahun di Malaysia. Ecolite mempunyai misi untuk membantu memulihkan kesihatan orang ramai dengan produk berkhasiat. Bermula daripada bahan mentah semula jadi, yang diformulasikan dengan gabungan ilmu tradisi Cinaserta teknologi sains moden, Ecolite akan melancarkan pelbagai kemudahan produk kesihatan, memastikan produk dengan kemudahan, berkualiti dan bermanfaat untuk orang ramai mengamalkan gaya hidup yang sihat dan berkualiti.Ecolite bertujuan untuk menjadi produk kesihatan yang bereputasi dan dipercayai.

Kilang Ecolite berlokasi di Batu Pahat, Johor, Malaysia dengan tanah seluas lima ekar. Ecolite dilengkapi dengan pusat R&D, peralatan canggih dan kawalan berkualiti. Ecolite Mematuhi piawaian pensijilanGMP, HACCP, MeSTI, VHM dan Halal. Ecolite memberikan keyakinan kepada pengguna dari segi keselamatan makanan.Produk Ecolite diperiksa secara teliti untuk memastikan pematuhan piawaian pensijilan. Di samping itu, hanya sumber bahan mentah Ecolite dibekalkan daripada pembekal yang terpilih. Ecolite tela hmelancarkan pelbagai produk dipasaran yang telah dikenali oleh pengguna seperti minuman kolagen sarang burung, Pu Yao Jing, patiayam, Pi Pa Gao, pil Pai Fong Wang dan suplemen yang lain.

Masalah Sakit Belakang Di Kalangan Masyarakat Malaysia
Statistik menunjukkan 70% orang dewasa mengalami sakit belakang sekurang-kurangnya sekali dalam hidup mereka. Secara amnya, kebarangkalian berlaku di mana-mana populasi boleh mencapai purata setinggi 37%. Di Malaysia, dianggarkan 3.8 juta (kira-kira12%) penduduk mengalami sakit belakang. 

Namun, kebiasaannya adalah lebih tinggi dalam kalangan kumpulan berisiko tinggi. Tinjauan baru-baru ini mendapati bahawa statistik ini telah meningkat kerana gaya hidup populasi telah berubah disebabkan oleh dasar kerja dari rumah COVID-19 dan kesan sosial pasca COVID-19. Kesannya, dipercayai bahawa lebih separuh daripada populasi (>50%) kini mungkin mengalami sakit pinggang di bahagian belakang.

Pelancaran Ecolite Waist Tonic
Oleh itu, Ecolite melancarkan produk Ecolite Waist Tonic, yang menggunakan herba tradisional dan Tongkat Ali Physta® sebagai bahan aktif untuk melancarkan peredaran darah, melegakan sakitbelakang dan keletihan. Produk ini boleh diambil setiap hari untuk meningkatkan tenaga serta kesihatan secara menyeluruh. Pembungkusan paket ringkas menjadi pilihan utama dan boleh digunakan pada bila-bila masa tidak kira sama ada bekerja ataupun melancong. 


Kelebihan Ecolite Waist Tonic termasuk penambahan ekstrak Physta® Tongkat Ali yang dipatenkan. Selain mengekalkan kesan memulihkan sakit pinggang, tongkat ali juga dapat membantu memulihkan kekuatan fizikal lelaki dan meningkatkan kecergasan. Physta® ialah ekstrak tongkat ali yang mengikuti piawaian serta telah dibuktikan melalui 15 kajian klinikal dan 9 kajian toksikologi bagi menentukan dos yang selamat. Ekstrak ini telah terbukti keberkesanannya meningkatkan kualiti hidup, tahap hormon, kesuburan, kecergasan dan kesihatan secara menyeluruh.

Encik Teo Yek Ming, Pengarah Urusan Kumpulan Sunzen Biotech Berhad (Sunzen, 0148, Ace Market), optimistik dengan perkembangan syarikat Ecolite. Produk seperti sarang burung, minuman kesihatan, pati tonik adalah produk yang berkait rapatdengan penjagaan kesihatan manusia. Beliau berkata bahawa beliau sudah melaburkan ke kilang yang baru dan moden untuk menyumbang kepada kemajuan besar dalam perniagaan Kumpulan Sunzen. 

Kami juga merancang untuk membuka kedai khas untuk makanan kesihatan berjenama sendiri di pusat beli-belah terkemukadi seluruh negara dalam tempoh dua tahun akan datang.


Pengarah Pemasaran dan Jualan Ecolite, Encik Steve Lim, menjelaskan pada majlis pelancaran produk itu bahawa Ecolite berhasrat untuk mengeluarkan produk berkhasiat dan semula jadiagar orang ramai dapat meningkatkan tahap kesihatan dan menikmati kehidupan yang seimbang dan harmoni. Sehingga hari ini, hasrat ini tidak pernah berubah. Beliau menegaskan bahawa Ecoliteberharap dapat berkongsi keberkesanan produk kesihatan syarikat itu dengan orang ramai melalui kedai fizikal dan kedai atas talian dan pada masa yang sama melalui pengedar luar negara terus kepada seluruh pelusuk dunia. Pada masa hadapan, pembangunan produkkami akan menumpukan pada produk berkhasiat dan fokus mengikut kumpulan pengguna seperti lelaki dan wanita, dewasa dan kanak-kanak.


Duta jenama Ecolite, Norman Hakim berkata bahawa dia berbesar hati untuk menjadi duta bagi produk EcoliteWaist Tonic. Katanya, sebagai selebriti, kerjanya memerlukan beliau untuk bekerja dalam masa yang panjang dan waktu yang tidak boleh dijangka. Apabila pulang ke rumah, beliau memainkan peranan sebagai bapa dan suami. Sebelum mengamalkan Ecolite Waist Tonic, dia sering mengalami sakit belakang, sakit pinggang dan lutut. Keadaan ini telah memberi kesan kepada kehidupan seharian. Namun setelah 6 bulan pengambilan secara konsisten memang nampak perubahannya. 

Saya menerima untuk menjadi duta jenama produk ini kerana saya telah mengambil tonik ini untuk masa yang lama. Bukan sahaja sakit pinggang dan lutut saya bertambah baik, malahan tenaga keseluruhan saya juga meningkat dengan ketara. Kini, saya membawa Ecolite Waist Tonic dengan saya setiap hari, dan saya sangat mengesyorkannya kepada saudara-mara dan rakan-rakan.

Produk ini juga telah mendapat kelulusan daripada KKM (Kementerian Kesihatan Negara), GMP. MeSTI. Apa yang pastinya formulasinya yang terbaik dapat memberi penjagaan kesihatan yang menyeluruh terutama pada kaum lelaki yang perlu keluar bekerja dan pada urusan setiap hari. Didatangkan dalam pembungkusan pouch yang mudah untuk dibawa ke mana sahaja.

Ecolite Waist Tonic ini diisyorkan untuk menikmatinya 2 kali sehari. Apa yang pasti, Ecolite Waist Tonic ini adalah suplemen kesihatan untuk semua - 1Malaysia. Tidak kira bangsa dan agama semua pasti akan menyukainya.

Pelancaran Peroduk Ecolite Waist Tonic dan Norman Hakim Telah Dilantik Sebagai Duta Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 16, 2022 Rating: 5

4 comments:

  1. Tahniah Ecolite dan Norman Hakim. Produk kesihatan pinggang ni memang amat diperlukan oleh kita semua. Tanpa sedar kesibukan harian buat kita take for granted kesihatan yang Allah bagi. Saya pun sakit pinggang kerap dah sekarang. Boleh la cuba. hehe

    ReplyDelete
  2. Bagus now they have more health supplements to help those with back pain

    ReplyDelete
  3. Tahniah Ecolite. Handsome duta ecolite. iena suka air sarang burung ecolite . Ecolite Waist Tonic nie baru first time dengar. Boleh la cuba nanti nk hilang kan sakit sakit belakang ni

    ReplyDelete
  4. Macam yes jer for Nell to go with this supplement drink kan... ada kelulusan KKM yang buat we yakin dengan produk ni kan...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.