Kempen What The Fish! di The Manhattan FISH MARKET Malaysia

The Manhattan FISH MARKET Malaysia telah melancarkan kempen What The Fish!. Ini adalah  bersempena dengan Ulang Tahun ke-20nya di Malaysia.


Dan saya sempat menghadiri ke palancaran kepen What The Fish! ini. Majlis esklusif ini memang sangat meriah, apatah lagi dengan kehadiran Dato' Fazley Yaakob antara tetamu VIP yang datang merasmikan kempen What the fish! ini.


Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Revenue Valley, Daniel Chan berkata: 
Kempen ini menampilkan kekukuhan The Manhattan FISH MARKET: iaitu kejutan hebat dan makanan laut segar - dua elemen penting ketika kami mara ke hadapan daripada pencapaian di Malaysia selama 20 tahun lepas dengan tujuan mencipta mercu tanda baru.


Sementara menikmati menu kegemaran seperti biasa, kami mengingatkan semua bahawa terdapat banyak lagi yang perlu dinikmati selain Fish & Chips klasik. Juadah The Manhattan FISH MARKET juga adalah tentang merasai pelbagai jenis makanan yang menakjubkan dan mengejutkan.


 

Kempen What The Fish! berlangsung selama dua bulan dari 1 November hingga 31 Disember 2022. Memperkenalkan menu terbaru dari The Manhattan FISH MARKET untuk tempoh terhad. Di mana kita boleh mencuba LIMA item menu baharu lazat yang pastinya kit aakan terpikay serta-merta pada makanan laut The Manhattan FISH MARKET.

5 item menu baharu tersebut ada;ah;

1. Boston Lobster Poached Nam Jim Seafood (RM269.90)


2. Chilean Snow Crab Poached Lemongrass Seafood (RM269.90)


3. Flaming Bavarian Prawns: RM69.90


4. Herb Fromage Prawn Pasta RM33.90


5. Ajillo Poached Seafood Bucket RM115.90

Saya sudah mencuba sendiri menu Chilean Snow Crab Poached Lemongrass Seafood. Memang sedap terutam King Crab yang terdapat didalam menu ini memang segar dan terbaik. Padat dengan isi. 


Paling penting boleh dinikmati bersama sos yang didatangkan bersama. Sekali-sekala menikmati hidangan laut segar memang puas hati. Berbaloi dari segi rasa dan hidupan laut segar yang ditawarkan.

Kempen What The Fish! di The Manhattan FISH MARKET Malaysia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 02, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.