Body Flasshh Memperkenalkan Duta Baru Bersempena Dengan Sambutan Ulangtahun ke-2


Bersempena dengan ulang tahun yang ke 2, Body Flasshh telah mengadakan satu majlis hi-tea yang cukup meriah bertempat di Hotel JW Marriot Kuala Lumpur. Apa yang lebih menarik di majlis yang sama turut diumumkan dua duta baru yang dilantik bagi menjayakan kempen-kempen dibawah Body Flasshh. Majlis ini turut dihadiri stokis serta ejen. artis dan para media.


Menurut Puan Azlin Hilda Abdul Latif, sambutan ulangtahun ke 2  Body Flasshh kali ini agak sentimental mengenangkan beliau dan keluarga Body Flasshh baru sahaja kehilangan orang kuat yang bersama-sama menjayakan produk Body Flasshh sejak awal diperkenalkan. Namun dengan mengambil semangat yang ditinggalkan oleh arwah, pihak syarikat tetap meneruskan perancangan sambutan ulangtahun bagi meraikan stokis dan ejen yang begitu setia bersama mereka.


Minuman Body Flasshh merupakan minuman berperisa yang sedap dalam bentuk serbuk. Formulasinya cukup hebat dengan gabungan khasiat daripada  hoodia gordoni, white kidney bean dan garcinia cambogia. Sekiranya diamalkan secara konsisten ianya dapat membantu mengatasi masalah perut buncit dan juga dapat menurunkan berat badan dengan cara yang berkesan serta selamat.


Kenalkan duta terbaru Body Flasshh iaitu penyanyi yang cukup hebat iaitu Adira Suhaimi untuk produk Minuman Body Flasshh, manakala Puteri Sarah dramatis kesayangan ramai dipilih sebagai duta Body Flashh Queen. 


Sepanjang dua tahun kedua duta ini akan bersama-sama Bella Astila (merupakan duta Body Flasshh yang tidak dapat hadir kerana masalah kesihatan) bagi mempromosikan Body Flasshh menerusi platform sosial media dan juga jika berkesempatanakan turut menyertai aktiviti yang disediakan oleh pihak syarikat.


Tetamu yang hadir selain daripada dapat menikmati hidangan hi-tea yang cukup enak, mereka turut dihiburkan dengan persembahan daripada artis yang diundang oleh pihak penganjur. Yup! Datin Alyah hadir menyampaikan dua buah lagu beliau yang cukup popular iaitu Thank You Allah dan Jutaan Purnama dengan cukup bertenaga menjadikan tetamu cukup teruja. 



Siapa sangka Cakra Khan penyaynyi yang cukup popular dari Indonesia turut hadir memeriahkan majlis. Pelantun lagu Kekasih Bayangan ini turut berduet bersama Adira menyampaikan lagu duetnya bersama Siti Nurhaliza, iaitu Seluruh Cinta.


Majlis ringkas tetapi meriah dan juga bermakna. Terima kasih atas jemputan. Tidak dilupakan Selamat Ulang Tahun yang ke-2 buat Body Flasshh, moga terus sukses menjadi jenama pilihan masyarakat Malaysia!


Body Flasshh Memperkenalkan Duta Baru Bersempena Dengan Sambutan Ulangtahun ke-2 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 12, 2022 Rating: 5

8 comments:

  1. Thanks for sharing very nice and interesting blogs, i will recommend you to add a translate function so people from all over the world can read in their languages.
    Taylor Swift Cardigan

    ReplyDelete
  2. Semangat yang bagus..wah menariknya event ni. Dapat jumpa tok ti

    ReplyDelete
  3. what an interesting collaboration with all the top names in the industry!

    ReplyDelete
  4. Happy anniversary to Body Flasshh! All of you look so pretty at that event

    ReplyDelete
  5. Wowo....a great 👍🏻 achievement for a anniversary celebration, congrats , wish many more anniversaries ya . Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  6. Your blog is fantastic! It's so easy to follow and filled with valuable insights. for more First Aid Kit

    ReplyDelete
  7. Thank you for sharing your knowledge and perspective in such an engaging and informative manner.leather bags for men

    ReplyDelete

  8. Your blog is truly exceptional! Its clarity and wealth of insightful content make it incredibly accessible and valuable to readers. Cars for sale in uae

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.