Penjagaan Bahagian Dalam Kereta Bersama Produk CarLife

Suami dan anak lelaki saya memang jenis sayangkan kereta. Kata orang kereta itu diibaratkan bini no.2. Selain daripada pembersihan luar dan dalam, mereka juga sangat ambil berat dalam mencuci, menggilap dan maintain agar setiap aspek didalam keadaan kereta nampak baru.


Dan saya telah menghadiahkan mereka dengan produk penjagaan dalaman (interior kit) kereta jenama CarLife. Senang semuanya dalam satu set yang kita boleh dapatkan dari laman web Car Life – Car Life Malaysia

Dalam interior kit terdapat 3 produk iaitu CarLifeMulti Purpose Cleaner, CarLife Protectant dan CarLife Microfibre Cloth. Kit ini ditawarkan pada harga RM45 (harga ketika artikel ini ditulis). Jom ikuti setiap fungsi produk didalam kit ini.

CarLifeMulti Purpose Cleaner

Produk CarLife Multi Purpose Cleanerini boleh digunakan untik kerja-kerja pembersihan samada ringan mahupun berat untuk semua jenis permukaan. Contohnya di bahagian stereng, hand break, tempat meletak bekas/cawan didalam kereta dan pelbagai lagi.


Ianya dapat membantu menangani masalah gris dan kotoran serta. Produk serbaguna ini juga didatangkan dengan aroma yang segar serta formula tanpa calar. Jadi sangat sesuai untuk kegunaan yang kerap ianya tidak akan menjejaskan rupa.

CarLife Protectant

Hanya tekan dan sembur, CarLife Protectant dapat  meningkatkan serta melindungi penampilan luaran dan dalaman kereta. Meninggalkan kemasan berkilat seperti nampak baru. Formulasi tidak berminyak sekaligus memberikan perlindungan UV. Jadi ianya dapat membantu mengatasi masalah pudar dan rekahan. 


Bagus jika kita menggunakan CarLife Protectant yang bertindak mengelakkan habuk, kotoran dan elektrik statik. Produk ini sangat esuai untuk semua permukaan kulit, vinil, getah dan plastik.

CarLife Microfibre Cloth

Jika membersih dalam kereta gunakanlah fabrik yang sesuai bagi mendapatkan kesan yang paling maksimum. Jadi sangat disarankan untuk menggunakan CarLife Microfibre Cloth, kain pembersih yang boleh digunakan semula dan sesuai untuk semua jenis permukaan. 

Fabrik terbaik yang tahan lama yang tidak mendatangkan kesan calar atau boleh merosakkan mana-mana permukaan. Terbaik digunakan bersama produk CarLife yang seperti disyorkan.


Luar,dalam cantik dan bersih. Pastinya kenderaan yang membawa anda ke mana sahaja akan memberi keseronakan samada pada pemandu dan penumpang. Jom sama-sama jaga kereta dengan produk CarLife. Inovasi terbaik dan terunggul yang menjadikan kereta anda seperti baru, bersih dan berseri-seri.

#carlife #carlifemalaysia #carcare #cardetailing
Penjagaan Bahagian Dalam Kereta Bersama Produk CarLife Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 21, 2023 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.