Cetaphil Bright Healthy Radiance Memberi Keserian Wajah Dalam 14 Hari

Cetaphil Bright Healthy Radiance Memberi Keserian Wajah Dalam 14 Hari-Memiliki kulit yang sihat dan cantik sememangnya diidamkan semua orang, baik lelaki mahupun perempuan. Apatah lagi sekranag dengan keadaan cuaca yang tidak menentu, panas terik berpanjangan menjadikan kulit kering, kusam dan tidak bermaya.


Namun dengan adanya kuasa teknologi menarik, formulasi dari ahli dermologi terbaik dapat menghasilan produk penjagaan kulit yang dapat membantu mengatasi masalah wajah yang kurang bermaya.  Yup! Terima kasih CETAPHIL®, jenama penjagaan kulit dermatologi No.1 di Malaysia* yang telah memperkenalkan dua produk tambahan dalam rangkaian Bright Healthy Radiance – Cetaphil Bright Healthy Radiance Perfecting Serum dengan 7x kelebihan. Selain itu turut diperkenalkan adalah satu-satunya pembersih muka 3 dalam 1 Cetaphil yang pertama, iaitu Bright Healthy Radiance Gentle Renewing Cleanser. 


Hasilnya memang hebat dan terbukti secara klinikal dengan hanya 14 hari sahaja kulit wajah boleh menjadi lebih berseri-seri secara semulajadi. Produk inovatif yang menggunakan Teknologi GentleBright, kini menjadi tanda aras era baharu dalam penjagaan kulit. 


Dengan Duo Hebat yang kaya dengan pelbagai manfaat dalam setiap tindakannya. Cetaphil sentiasa mengutamakan penjagaan menyeluruh untuk setiap masalah kulit. Oleh yang demikian, tidak hairanlah jenama  Cetaphil sentiasa komited untuk mengekalkan profil toleransi produk yang terbaik kepada pengguna setianya.

Cetaphil Pakar Penjagaan Kulit Wajah
Cetaphil, pakar kulit sensitif terkemuka dengan warisan selama lebih 75 tahun yang telah diuji oleh pakar dermatologi. Jenama ini sentiasa hadir dengan strategi terbaik sebagai anti pigmentasi yang lebih lengkap dan berkuasa. 
Bright Healthy Radiance 2.0 Perfecting Serum

Contohnya menerusi pemngenalan produk terbaru mereka iaitu Bright Healthy Radiance 2.0 Perfecting Serum dan Gentle Renewing Cleanser. Teknologinya yang termaju lagi lembut menyasarkan kepada permasalahan yang berpunca berlakunya bintik-bintik hitam dan tona kulit yang tidak sekata serta kusam, iaitu keadaan kulit yang lazim dialami oleh ramai orang.

Gentle Renewing Cleanser

Manfaat Di Dalam Cetaphil Bright Healthy Radiance 
Cetaphil Bright Healthy Radiance dirumus untuk mengatasi pigmentasi secara berkesan, sambil kekal lembut pada kulit sensitif. Formula lanjutannya secara khusus menyasarkan proses melanogenesis dan keradangan, menangani faktor asas yang menyumbang kepada pigmentasi pada kulit sensitif. Hasilnya bukan sahaja memberikan penambahbaikan yang terbukti secara klinikal, tetapi juga mengurangkan bintik gelap. Dengan Cetaphil Bright Healthy Radiance, individu dengan kulit yang paling sensitif pun masih boleh memiliki kulit yang lebih cerah dan sekata.


Dikuasakan oleh Teknologi GentleBright generasi baharu, Cetaphil Bright Healthy Radiance menggabungkan campuran unik bahan yang mencerahkan dan menenangkan kulit – Niacinamide dan Dafodil Laut Putih, yang mempunyai sifat pencerahan antiradang dan bertindak sebagai agen neuroaktif. 


Kini, dengan generasi baharu Teknologi GentleBright, yang dirumus menggunakan Peptida Lanjutan dan Antioksidan C, produk ini menangani bintik-binti hitam dengan lima tahap mekanisme pencerahan yang disasarkan dan bertindak sebagai antioksidan yang berkuasa untuk mengurangkan tanda kelesuan dengan meningkatkan sintesis asid hialuronik.

Bright Healthy Radiance Perfecting Serum yang BAHARU menawarkan 7x kelebihan untuk kulit yang berseri dan cerah, dan terbukti secara klinikal mengurangkan bintik-bintik hitam yang disebabkan oleh matahari, penuaan, jerawat, parut dan perubahan hormon. Serum ini juga meningkatkan seri dan kecerahan kulit sekurang-kurangnya 42%, mengurangkan garis halus sebanyak 29% dan menghasilkan tona kulit sekata sehingga 20% selepas 12 minggu. 

Sementara itu, pembersih muka 3 dalam 1 Cetaphil yang pertama Bright Healthy Radiance Gentle Renewing Cleanser, diperkaya dengan Vitamin E dan Manik Jojoba yang meneksfoliasi secara lembut, menyingkirkan pencemaran, dan mencerahkan wajah untuk penampilan kulit yang berseri dan sihat. Pembersih ini juga menyingkirkan sehingga 79% partikel bahan cemar dan terbukti secara klinikal menghaluskan tekstur kulit untuk penampilan kulit yang mulus dan berseri di samping memelihara kulit sensitif.


Dua hebat baharu ini membina keunggulan untuk fungsi yang lebih daripada pencerahan kulit. Apabila kedua-duanya digunakan secara bersama, seri kulit ditingkatkan dengan serta-merta sebanyak +41% dan kecerahan ditingkatkan sebanyak +30%, sekali gus memastikan faedah pelengkap untuk mendorong manfaat rejimen yang optimum. 


Pengurus Cawangan Galderma Malaysia, Cindy Tiu, menekankan betapa pentingnya penyelidikan saintifik dalam menangani cabaran yang dihadapi oleh individu yang berkulit sensitif.
Ramai orang dengan kulit sensitif sukar mendapatkan produk yang sesuai untuk mencerahkan kulit dan memperbaik tona kulit tidak sekata mereka tanpa mengakibatkan keradangan. Kami faham bahawa kulit sensitif adalah berbeza dan memerlukan perhatian yang lebih untuk merawat bintik gelap. Oleh sebab itu, kami menghasilkan penyelesaian penjagaan kulit yang menyeluruh untuk menanganinya menerusi kerjasama dengan pakar terkenal dan profesional penjagaan kesihatan untuk membangunkan rumusan berkesan bagi pengguna penjagaan kulit kami.

Cindy Tiu seterusnya menyatakan komitmen Galderma yang tidak berbelah bahagi untuk mengekalkan kedudukannya sebagai peneraju kategori dermatologi sejati yang memacu inovasi dalam bidang ini.

Reputasi Galderma dibina atas faktor kepelbagaian, inovatif, dan portfolio berasaskan sains bagi jenama serta perkhidmatan yang premium dan terunggul. Memahami hakikat bahawa kulit boleh mempengaruhi kualiti hidup kita, usaha untuk memajukan bidang dermatologi bagi kisah kulit setiap individu menjadi strategi bagi perniagaan teras kami. Sejajar dengan kedudukan Cetaphil sebagai jenama terkemuka untuk kulit sensitif dengan warisan lebih 75 tahun, kami amat berbangga kerana berada di barisan hadapan dalam inovasi dermatologi. Pelancaran dua produk baharu dalam rangkaian pencerahan Cetaphil ini mencerminkan dedikasi kami yang berterusan untuk menyediakan teknologi kulit termaju bagi semua lapisan masyarakat

Kerjasama Bersama Watsons
Dengan kerjasama bersama Watsons, “Cetaphil Bright Healthy Radiance Power of 7 Concourse” telah dilancarkan di Orange Atrium, Sunway Pyramid. 


Pengunjung boleh hadir ke sini untuk melihat, mencuba dan dapatkannya sendiri produk Cetaphil Bright Healthy Radiance . Ianya dibuka dari jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam hingga 18 Jun 2023.


Selain itu kita juga boleh dapatkan ssampel PERCUMA Cetaphil Bright Healthy Radiance jika kita dapat menerokai 7 stesen kulit yang unik lagi menakjubkan. Memang seronok! Sambil belajar manfaat yang ditawarkan dan juga memahami dengan mendalam tentang penjagaan kulit.


Bukan itu sahaja, banyak juga produk Cetaphil yang ditawarkan pada harga cukup berbaloi dengan  menikmati diskaun dan promosi eksklusif daripada Watsons.



Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Bright Healthy Radiance oleh Cetaphil dan juga tebus sampel percuma, boleh layari laman webnini: https://cetaphilbhrpowerofseven.com/.
 

Saya dah cuba, korang bila pula? Jom berseri bersama Cetaphil Bright Healthy Radiance. Untuk 14 hari hasilnya pasti memuaskan hati.
Cetaphil Bright Healthy Radiance Memberi Keserian Wajah Dalam 14 Hari Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 16, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.