Ecolite Collagen Birds Nest Drinks Minuman Terbaik Untuk Kesihatan dan Kecantikan

Ecolite Collagen Birds Nest Drinks Minuman Terbaik Untuk Kesihatan dan Kecantikan - Selain daripada penjagaan pemakanan harian, saya juga ada mengambil minuman sarang burung (bird nest). Seperti yang kita maklum, minuman sarang burung mempunyai manfaat yang cukup banyak dan dipercayai sebagai remedi dalam dunia perubatan serta kecantikan.


Dan saya telah memilih Ecolite Collagen Birds Nest Drinks yang kini ditawarkan didalam pembungkusan baru yang lebih praktikal dan mudah untuk dinikmati di mana sahaja pada bila-bila masa.


Jika sebelum ini Ecolite Collagen Birds Nest Drinks didatangkan didalam botol kaca. Di mana ianya lebih sesuai diletakkan dan disimpan samada rumah mahupun pejabat. Namun apabila ditawarkan dalam pek yang berbentuk pouch yang boleh dinikmati terus dan boleh diletakkan didalam beg. Pastinya pek Ecolite Collagen Birds Nest Drinks terbaru lebih mesra pengguna.


Terdapat 3 perisa yang ditawarkan dan bagi saya ketiga-tiga ini memang sedap. Tiga perisa tersebut adalah original, longan dan Rose Lychee

original

longan

Rose Lychee

Kita boleh pilih perisa kegemaran yang dimahukan ini kerana minuman kesihatan dan kecantikan ini mengandungi khasiat seperti kalogen dan juga sarang burung. Bagi saya paling feveret tentulah perisa longan. Ini kerana saya memang peminat buah longan :-). Rasa manis-manis buah longan yang begitu menyejukkan tekak.


Saya memang akan simpan Ecolite Collagen Birds Nest Drinks di dalam peti ais. Setiap hari saya akan mengambil satu pek, letak didalam beg. Dan akan memulakan hari saya mengambil satu pek minuman sarang burung Ecolite Collagen Birds Nest Drinks. Badan lebih rasa cergas, penghadaman cukup baik dan saya dapat lihat dari segi tekstur kulit menjadi lebih berseri (ianya kaya dengan kalogen semulajadi).

Pengambilan Ecolite Collagen Birds Nest Drinks secara konsisten juga dapat mengurangkan saya untuk mengidapi penyakit 3 serangkai iaitu demam, selesema dan batuk. Saya percaya salah satu khasiat minuman sarang burung adalah membantu meningkatkan antibodi di dalam badan.
 
Produk Ecolite Collagen Birds Nest Drinks telah mendapat pensijilan halal dan selamat dinikmati semua lapisan masyarakat terutamanya bagi mereka yang berumur 18 tahun ke atas.

Ditawarkan pada harga cukup berpatutan. Hanya RM5 untuk satu pek. Jika ada promosi, harga yang ditawarkan jauh lebih murah dan lebih jimat.

Boleh beli samada 1 kotak ataupun 1 pek (loose). Nak dapatkan boleh ke outlet Guardian berdekatan okiee.

@guardianmy 
@ecolite_malaysia  
#ecolitebeautydrinks #collagenbirdsnestdrinks #beautyinapouch

Ecolite Collagen Birds Nest Drinks Minuman Terbaik Untuk Kesihatan dan Kecantikan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 19, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.