Menangi Kenduri Durian dengan Peraduan Listerine® X Watsons “Swish & Win”!


Musim durian tiba lagi dan adalah masanya bagi para penggemar durian untuk menikmati rasa lazat “Raja Buah”! Walaupun tak tertahan, durian mempunyai rasa yang sangat khas dan bau yang kuat, berlarutan pada nafas kita beberapa jam selepas dimakan. Dengan formulasi Listerine® yang terbukti secara klinikal yang berkesan dapat membunuh kuman yang mengakibatkan mulut berbau, plak dan masalah gusi sehingga 99.9%, kini anda dapat menikmati durian tanpa perlu risau tentang "nafas durian".


Selain daripada durian, banyak lagi hidangan Malaysia yang lazat mempunyai rasa yang kuat disebabkan oleh bahan-bahan aromatik dan rempah ratusnya yang boleh membuat seseorang rasa sedikit bimbang selepas makan. Mujurlah, terdapat cara yang berkesan untuk menyegarkan nafas anda - pengkumur mulut Listerine® sedia membantu! Atasi masalah nafas berbau durian dan ketidakselesaan nafas selepas makan dengan hanya berkumur dengan Listerine® selama 30 saat untuk membasmi bakteria dalam rongga mulut yang boleh menyebabkan nafas berbau. Bukan sahaja nafas anda menjadi lebih segar, malah ia juga membantu dengan penjagaan kesihatan mulut secara menyeluruh!


Tahukah anda bahawa memberus sahaja tidak cukup untuk menghilangkan bau yang kuat, kerana ia hanya membersihkan 25% daripada keseluruhan mulut*? Dengan hanya memberus, mudah untuk terlepas rongga di antara gigi, serta kawasan di bawah garis gusi. Ini mewujudkan tempat pembiakan bakteria penyebab nafas berbau, yang sering berkumpul pada lidah dan dinding pipi. Itulah sebabnya penggunaan pengkumur mulut berkesan dapat melindungi 24 jam** terhadap kuman yang boleh menyebabkan plak dan masalah gusi.

Stephen Tiu, Pengurus Besar Kesihatan Pengguna Johnson & Johnson bagi Malaysia dan Singapura mengakui bahawa dengan perisa aromatik hidangan Malaysia yang kuat, kepentingan untuk memastikan nafas segar dan kebersihan mulut adalah penting. "Kami menyedari kepentingan penjagaan mulut dan kebersihan yang baik dapat memberikan jaminan untuk mempunyai nafas segar dan dengan kewujudan Listerine yang berkesan membolehkan kami menikmati makanan dengan yakin, tanpa menjejaskan kesihatan mulut.”

Terdapat pelbagai pilihan produk Listerine® yang tersedia bagi memudahkan rutin penjagaan mulut. Dari perisa terhad seperti Buah Pomelo & Buah Markisa atau Lidah Buaya (Aloe) & Timun hingga manfaat yang bersasaran seperti Total Care dan Healthy White, Listerine® memastikan keperluan penjagaan mulut pengguna dipenuhi. Bagi individu yang lebih suka rasa yang lebih ringan dengan kurang sensasi kepedihan, Listerine® juga menawarkan versi yang kurang intensif dan sifar alkohol. Selain itu, Listerine® Pocket Mist diperbuat untuk individu yang sentiasa bergerak dan memerlukan penyegaran segera: semburan oral bersaiz mudah dibawa dan menghapuskan 99% kuman yang menyebabkan nafas berbau!


Kekalkan rutin penjagaan mulut anda dengan mudah: hanya berkumur dengan Listerine® dua kali sehari (siang dan malam) selama 30 saat untuk menyingkirkan 99% kuman yang menyebabkan nafas berbau, plak, dan masalah gusi.

Menangi Kenduri Durian & Baucer GrabFood dengan Peraduan Listerine® X Watsons “Swish & Win”!

Tahun ini, Listerine® kembali dengan peraduan "Swish & Win", yang dianjurkan dengan kerjasama Watsons Malaysia. Sertai untuk memenangi hadiah bernilai RM15,000, termasuk kenduri durian yang menakjubkan dan baucer GrabFood!

Cara Menyertai:

Langkah 1 – Beli RM30 & ke atas produk Listerine® dalam satu resit di Watsons.

Langkah 2 – Jawab soalan mudah: Apakah yang boleh anda gunakan untuk menghilangkan nafas berbau durian? Sebutkan satu produk Listerine®.

Langkah 3 – WhatsApp resit anda dengan <NAMA PENUH> <JAWAPAN> ke 016-208 3532

Hadiah:

10 x baucer Kenduri Durian bernilai RM1,000 setiap satu.
100 x baucer GrabFood bernilai RM50 setiap satu


Menangi Kenduri Durian dengan Peraduan Listerine® X Watsons “Swish & Win”! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 07, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.