My Dental Care Yang Ke 13 Telah Dibuka Di Ibu Kota

My Dental Care Yang Ke 13 Telah Dibuka Di Ibu Kota-Penjagaan gigi sememangnya sangat penting, tidak kira usia baik lelaki mahupun perempuan.  Saya dan keluarga sendiri memang sering ke klinik pergigian bagi membuat pemeriksaan gigi secara berkala. Salah satu klinik pergigian yang memang saya rekomen tentulah My Dental Care. Klinik pergigian yang menawarkan rawatan terbaik dan patuh syariah.


Dan pada hari ini, My Dental Care salah satu cabang perniagaan kesihatan pergigian di bawah MDC Asia Link Berhad (MALB) secara rasminya membuka cawangan ke-13 di Jalan Medan Tuanku 1, Chow Kit Kuala Lumpur. Lebih menarik Klinik Pergigian My Dental Care Medan Tuanku ini juga merupakan cawangan pertama di segi tiga emas ibu kota.

Antara yang hadir ke majlis perasmian My Dental Care yang ke 13 - Ketua Pegawai Eksekutif MALB, Dr Aslan Bacho bersama Ketua Pegawai Operasi MALB yang juga Pakar Pergigian, Dr Zeefitri Saniah Bidin dan pengamal media yang dijemput.

Klinik Pergigian My Dental Care (Medan Tuanku) terletak di No 15, Jalan Medan Tuanku 1, Medan Tuanku, Kuala Lumpur dan dibuka dari jam 9 pagi sehingga 6 petang.

TAWARAN ISTIMEWA BERSEMPENA PEMBUKAAN 
Sempena pembukaan ini juga seiring dengan bulan Kemerdekaan dan Hari Malaysia, pelbagai tawaran istimewa akan diberikan.


Antara tawaran istimewa adalah :-
  • Pakej Implan - Setiap pelanggan akan menerima Caj Perundingan Percuma serta harga promosi antara RM8,000 sehingga RM9,000 sahaja.
  • Caj Perundingan Pemeriksaan Gigi Percuma.
  • Rawatan ‘scaling’ dan ‘polishing’, ianya tersedia pada harga RM99 dan percuma pemeriksaan serta konsultasi. Penjimatan sebanyak RM101 daripada harga asal.
  • Golongan kanak-kanak juga turut disediakan pakej istimewa seperti rawatan ‘polishing’ dan ‘topical fluoride’ pada harga RM69, penjimatan sebanyak RM71.
  • Diskaun 10 peratus Untuk Semua Rawatan Gigi serta Penjimatan RM50 Bagi Rawatan Pergigian Kanak-Kanak bersempena dengan pembukaan.
REVIEW: YARA MENDAPATKAN RAWATAN GIGI DI KLINIK PERGIGIAN MY DENTAL CARE


Melihat pada promosi bersempena dengan pembukaan yang sangat berbaloi jadi saya telah membawa Yara untuk pemeriksaan gigi.


Suasana dalam bilik pemeriksaan sangat santai dan mesra kanak-kanak. Dengan doktor gigi yang merawat cukup profesional dan berpengalaman menjadikan Yara begitu teruja untuk membuat rawatan gigi.



Gigi Yara telah dibersihkan dan setelah diperiksa didapati ada gigi geraham yang telah goyang. Cuma masih baru. Saya sangat berpuas hati dengan servis yang diberikan dan pastinya akan kembali lagi untuk rawatan susulan.


26 CAWANGAN TAHUN INI
Sementara itu, Ketua Pegawai Eksekutif MALB, Dr Aslan Bacho pula berkata, secara keseluruhannya, kumpulan menyasarkan membuka sebanyak 26 cawangan Klinik Pergigian My Dental Care tahun ini.


Beliau berkata, pembukaan cawangan-cawangan baharu itu bukan saja dapat memberikan perkhidmatan pergigian yang lebih efiksyen dan dekat dengan pelanggan tetapi turut membuka peluang pekerjaan kepada graduan kesihatan.
MALB mempunyai komitmen menjadi peneraju perkhidmatan kesihatan patuh syariah di Malaysia dan ianya dapat dicapai melalui pembukaan lebih banyak klinik pergigian di bawah kumpulan.
Malah dengan pembukaan klinik pergigian yang lebih banyak selain pengukuhan operasi anak-anak syarikat di bawah MALB, ia juga dapat mempercepatkan langkah kami untuk menjadi syarikat tersenarai dalam tempoh beberapa tahun akan datang.

Mengenai MDC Asia Link Berhad
MDC Asia Link Berhad (MALB) adalah penyedia perkhidmatan kesihatan patuh syariah dan professional di Malaysia.

MALB diasaskan oleh Dr Aslan Bacho bersama dengan Dr Zeefitri Saniah Bidin.

MALB ketika ini mempunyai operasi perkhidmatan pergigian di bawah My Dental Care, hospital bersalin di bawah MDC Pusrawi serta aplikasi kesihatan komprehensif di bawah Hi Doktor.

Untuk pertanyaan : Hubungi Basri Yahaya, Pengurus Perhubungan Awam dan Pelabur di talian +6019-443 7236.



My Dental Care Yang Ke 13 Telah Dibuka Di Ibu Kota Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 03, 2022 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.