MEERACLE Brightening Booster Ampoule Hasil Koloborasi Jenama MEERACLE Bersama COSMAX


MEERACLE Brightening Booster Ampoule Hasil Koloborasi Jenama MEERACLE Bersama COSMAX- Satu majlis pelancaran produk MEERACLE Brightening Booster Ampoule telah dilangsungkan di Kota Damansara pada 31 March 2021. Majlis penuh gemilang ini turut dihadiri para stokis, ejen dan juga para media yang telah dijemput hadir sama.


Puan Meera pengasas jenama MEERACLE



MEERACLE x COSMOX


MEERACLE kini terus mengorak langkah menjadi pemacu produk kecantikan tersohor di Malaysia apabila menjalin kerjasama dengan syarikat pembuatan produk gergasi, COSMAX yang berpengkalan di Indonesia dalam membangun dan menghasilkan produk-produk terbaharu. 

Puan Meera bersama Top Stokis/Ejen MEERACLE

Hasil kerjasama terbesar buat julung kalinya ini, dijangka bakal menyaksikan lebih banyak produk dihasilkan bagi memenuhi pasaran kecantikan secara global. 


Pengasas MEERACLE Puan Meera Nordin berasa teruja kerana dapat membawa jenama ini selangkah ke depan dengan memperkenalkan MEERACLE Brightening Booster Ampoule. Untuk pengetahuan semua MEERACLE Brightening Booster Ampoule adalah hasil kajian pembangunan dan penghasilan produk dilaksanakan oleh COSMAX serta kerjasama dengan team R&I MEERACLE.


COSMAX adalah sebuah syarikat pembuatan terkenal di dunia yang telah menghasilkan produk-produk kecantikan untuk jenama-jenama gergasi dan terkenal di Amerika Syarikat dan Korea. Pada tahun 2020, COSMAX telah menjadi syarikat pembuatan produk kecantikkan NO.1 secara global yang telah mencapai jualan tahunan sebanyak USD 2 bilion dan berkapasiti menghasilkan dan mengeluarkan produk sebanyak 2.73 bilion unit setahun. 



Dengan kerjasama ini, MEERACLE dengan rasminya memperkenalkan MEERACLE BRIGHTENING BOOSTER AMPOULE yang mengandungi 12 peratus Niacinamide bagi menghasilkan Concentrated Booster, digunakan untuk mencerahkan kulit wajah. MEERACLE BRIGHTENING BOOSTER AMPOULE mampu memberi kesan pencerahan seawal tiga hari dengan cara penggunaan yang betul dan konsisten dan paling penting ianya selamat dan halal untuk digunakan. 

Jadi korang jangan lupa untuk dapatkan  produk terbaru dari MEERACLE ini dari ejen-ejen sah MEERACLE atau pembelian secara atas talian menerusi Shopee.

MEERACLE Brightening Booster Ampoule Hasil Koloborasi Jenama MEERACLE Bersama COSMAX Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 31, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.