CrystalCell Dari Phytoscience Makanan Tambahan Hebat Untuk Kekal Sihat

Produk Phytoscience sememangnya cukup popular dikalangan mereka yang memang mengamalkan pemakanan yang sihat. Namun diantara produk Phytoscience yang sering mendapat permintaan samada masyarakat tempatan mahupun luar negara adalah Crystalcell.


Atas itu untuk tahun ini Phytoscience Trendmakers mengunjurkan perolehan jualan produk popularnya, Crystalcell sehingga RM 50 juta. Usahawan Phytoscience, Datuk Azizah Razali berkata, pihak­nya yakin dapat mencapai sasaran tersebut ekoran kua­liti produk hasil kajian dan pembangunan yang dilakukan selama 10 tahun.

Untuk info Datuk Azizah telah memulakan perniagaannya sejak tahun 2014. Beliau berminat untuk memulakan bisnes bersama Phytoscience setelah menjadi pengguna setahun sebelum itu dan dapat melihat sendiri keberkesanannya. Sehingga kini beliau telah mempunyai 700,000 agen dibawahnya.

 

Crystalcell menggunakan bahan utama seperti sel stem daripada buah-buahan yang dikaji di Switzerland dengan menggunakan teknologi PhytoCellTech Active Ingredients yang telah dipatenkan.


1 paket boleh digunakan untuk 14 hari. Sebagai makanan tambahan ianya sangat membantu mereka yang inginkan kehidupan yang berkualiti dan sihat. Secara amnya kita akan dapat lihat perubahan pada diri setelah 6 bulan mengamalkannya secara konsisten.  

Antara testimoni dari pengguna CrystalCell memang luar biasa. Dari penyakit berisiko tinggi seperti kanser, penyakit kulit, diabetis dan pelbagai lagi. Setelah amalkan memang nampak perubahannya.



Paling penting kena amalkan secara konsisten setiap hari.


Tambah Datuk Azizah Razali,
Sejak produk tersebut ber­ada di pasaran tempatan pada tahun 2013, sambutan yang di­terima amat menggalakkan.

Buat mereka yang men­daftar sebagai ahli yang ditawarkan secara percuma, mereka akan menikmati manfaat pembelian harga menarik dan faedah lain se­perti pakej pelancongan serta cabutan bertuah yang dianjurkan syarikat.


Tambah suaminya yang juga menjadi usahawan Phytoscience, Mohamed Awad, orang ramai tidak perlu bimbang tentang penghasilan produk berkenaan kerana Crsytalcell dihasilkan daripada ekstrak buah-buahan seperti epal, anggur dan bluberi.
Sesiapa sahaja boleh mengamalkan produk ini ke­rana ia dikategorikan sebagai produk kesihatan dan makanan.

Ia dapat membantu me­ningkatkan kualiti kesihatan termasuk kulit dan awet muda serta me­nguatkan imunisasi badan.

Kesan pemulihannya adalah kira-kira 14 hari bergantung kepada tahap kesihatan seseorang pelanggan itu.

Tambah Mohamed, produk tersebut dijual secara online melalui rangkaian pemasarannya yang meluas di seluruh negara malah ia turut diedarkan melalui stokis rangkaian antarabangsanya.

Buat masa ini, produk tersebut juga diedarkan di lebih 15 buah negara.

Dengan optimis Mohamed berkata;
Hari ini kami akan telah membuka cawangan syarikat di Filipina. Ini akan meluaskan lagi rangkaian kami di sana memandangkan ramai pengguna Crystalcell mahu kami ke sana.


 

Selain negara di rantau Asia Tenggara, Phytoscience juga terlah berkembang di 41 negara lain yang terlibat termasuk Egypt, Arab Saudi dan United Arab Emirates. 

Jika korang berminat untuk menjadi pengedar dan mendapatkan produk, boleh menghubungi talian 017-254 0088. 

  Psst: Saya dah cuba produk CrystalCell memang sedap!
CrystalCell Dari Phytoscience Makanan Tambahan Hebat Untuk Kekal Sihat Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 07, 2022 Rating: 5

8 comments:

  1. Tahniah Phytoscience. Makin melebarkan sayap ke medan antarabangsa dan pencapaian yang boleh dibanggakan oleh produk tempatan.

    ReplyDelete
  2. wahh bagus ye produk ni, no wonder dah ada di 41 negara lain, wow hebatttt,, tengok testimoni tu maknanya produk ni memang berkesan

    ReplyDelete
  3. Oh wowo....so well known across so many countries, absolutely good achievement with proven liking from the users of CrystalCell products. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  4. Wow... looks like a good supplement to take. Insya-Allah will check it out later. Thank you for sharing, Ayu.

    ReplyDelete
  5. Memang betul phytoscience ni famous sebab saya pun selalu dengar tapi tak sure tentang produk ni. Bila baca kat blog ni rasa macam wow betul produk ni. Bagus dan bermanfaat

    ReplyDelete
  6. Seriously free membership? Wahh, boleh explore this supplement la sound good kan untuk kesihatan kita.. menarik juga...

    ReplyDelete
  7. baru pertama kali dengar phytoscience ni, harap2 blh backed dengan ujian clinical dan rnd

    ReplyDelete
  8. Terbaik Phytoscience skrg dah berkembang ke 41 negara, tahniah

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.