Domino’s Mega Cheese Pizza Memang Betul-Betul Mega!

Memang seronok dan bahagia apabila kita dapat menikmati keju yang melimpah banyaknya. Sebagai peminat keju dan pizza, kombinasi keduanya ini memenag sesuatu yang cukup sempurna. Sukar untuk dilepaskan!

Terbaru Domino's Malaysia telah merealisasikan  pencinta keju pengalaman mega cheesy dengan ½ kilogram keju didalam Domino’s Mega Cheese Pizza.

Linda Hassan, Ketua Pegawai Pemasaran Kumpulan di Domino's Pizza Malaysia, Singapura dan Cambodia berkata, 
At Domino's, we want Malaysians to know and feel that “It’s All About You”. That’s why we pay attention to what our customers have to say, and we go above and beyond to meet their love for cheesy goodness. In this case, it is all about giving cheese lovers pure satisfaction when they bite into a slice of pizza and watch stringy cheese being pulled away from their mouths. That excitement is what we want Malaysians to hold as a cherished mouth-watering cheesy experience.
Mega Cheese Pizza adalah salah satu pizza yang paling luar biasa di Malaysia. Ia dilimpahkan denga keju yang cukup banyak dan puas iaitu  sehingga ½ kilogram keju (3x lebih daripada biasa!). Dan untuk Domino's Mega Cheese Pizza didatangkan dalam tiga saiz berbeza - 6”, 9” dan 12”. Selain itu diberikan 


Memang puas makan! Apatah lagi apabila pizza masih panas-panas. Boleh tarik dan kita dapat lihat betapa panjangnya keju. Saya dan anak-anak berlumba menarik keju siapa untuk lihat siapa yang dapat hasilkan keju paling panjang dan tidak putus, hehe.


Kejutan apa yang paling best?
KEJU..tan dari pizza yang panas!

Boleh dapatkan Domino's Mega Cheese Pizza dari outlet Domino's yang berdekatan. Untuk cerita lanjut boleh layari : https://www.dominos.com.my/

Domino’s Mega Cheese Pizza Memang Betul-Betul Mega! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 08, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.