Katalog IKEA 2021 Lebih Idea dan Inspirasi Dekorasi Rumah Untuk Kehidupan Lebih Selesa Pada Harga Mampu Milik

Katalog IKEA 2021 Lebih Idea dan Inspirasi Dekorasi Rumah Untuk Kehidupan Lebih Selesa Pada Harga Mampu Milik - IKEA telah melancarkan Katalog 2021, buku panduan yang sering menjadi rujukan dalam tatarias rumah mahupun pejabat. Apa yang menarik, katalog IKEA yang diisi dengan idea dan inspirasi yang istimewa, kini menampilkan koleksi terbaru, kolaborasi menarik serta penyelesaian yang lebih berpatutan dengan kepelbagaian pilihan pembaharuan susnatur dekorasi didalam rumah yang mudah dan cantik

Menurut Gerard Jansen, Country Retail Director (Malaysia), IKEA Southeast Asia.

As more and more Malaysians embrace IKEA in their hearts and homes, we have made the new Catalogue more significant than ever, especially in today’s new normal where our living situations have changed. We have packed it with budget-friendly ideas and inspiration for every taste, style and need. With the wide range of affordable solutions, now, even more Malaysians can make changes around their homes while enjoying big savings. From making new dedicated spaces around the home to finding solutions for storing, maximizing living spaces to making room for your new plus one, the solutions and inspirations revolve around realistic and relevant offerings customers can relate to.

IKEA sentiasa memberikan yang terbaik kepada pelanggan mereka dengan mengurangkan kos tanpa menjejaskan kualiti melalyu tawaran julat Harga Lebih Rendah sepanjang tahun. Selain itu IKEA juga menawarkan lebih daripada 198 produk untuk semua bahagian/sudut di rumah, antaranya ruang tamu ke dapur, bilik tidur ke bilik mandi dan banyak lagi. Yang pasti produk yang ditawarkan adalah lebih berpatutan berbanding tahun-tahun sebelum ini.

Tambah Gerard lagi;

In living up to our vision of creating a better everyday life for the many people, we have studied and understood their needs and wants. With that, we have ensured that the new IKEA Catalogue has something for everyone. Among the new items are JÄTTELIK, a dream collection for all dinosaur lovers. Products from this range will help parents transform their child’s room into an exciting world full of prehistoric animals. Aside from that, it also features the RÃ…VAROR collection, a range of products that fulfills the needs of small space or apartment living. The collection includes items that can quickly turn small spaces into smart spaces. Both collections, JÄTTELIK and RÃ…VAROR are already available at all IKEA Malaysia stores.
Secara ringkas label baru di IKEA Malaysia adalah seperti berikut :-

JÄTTELIK, a dream collection for all dinosaur lovers
RÃ…VAROR, a range of products that fulfils the needs of small space or apartment living
SAMMANKOPPLA, an expressive blend of Bangkok Street style limited collection
BYGGLEK, a playful storage between LEGO and IKEA encouraging play at home
EFTERTRÄDA, a range of apparels and accessories staring the IKEA logo and product barcode


IKEA telah berkolaborasi bersama Greyhound Original, label fesyen Thai jenama SAMMANKOPPLA yang menawarkan koleksi terhad yang cukup istimewa.

SAMMANKOPPLA - untuk dining set

SAMMANKOPPLA - rug yang sangat cantik


Rekaannya cukup mewah namun harga yang ditawarkan sangat berpatutan. Koleksi ini mempertengahkan gabungan gaya Bangkok Street dan juga kepakaran perabot rumah IKEA.

Untuk ruang tamu yang keluasan terhad, sangat disyorkan menata rias menggunakan produk dari label RÃ…VAROR!
RÃ…VAROR - simple dan cantik

RÃ…VAROR- kemas dan tersusun

Untuk ibubapa pastinya teruja melihat kepada koleksi dinasour yang comel buat anak mereka dari label JÄTTELIK.
JÄTTELIK- comel!!!

JÄTTELIK - anak-anak pasti gembira jika dapat memilikinya.

Selain itu, rakyat Malaysia pastinya teruja dengan kolaboorasi LEGO dan IKEA yang mana memperkenalkan koleksi BYGGLEK. koleksi ini akan berada di IKEA Malaysia pada awal tahun 2021. Produk storan yang cantik akan mewarnai rumah kita nanti.

Rangkaian EFTERTRÄDA yang sangat dinanti-nantikan akan hadir di IKEA Malaysia pada bulan Disember 2020. Para peminat jenama IKEA, rangkaian ini menampilkan koleksi pakaian dan aksesori yang mempunyai logo IKEA dan kod bar produk. Agak unik bukan?

Oh ya! IKEA juga akan memperkenalkan hidangan baru menu di kafe mereka. Hidangan yang korang kena cuba pada tahun 2021 nanti antaranya seperti Plant Ball. Versi dari meatball IKEA yang ikonik, Plant Ball dihasilkan daripada sayuran. Selain itu terdapat juga Ayam Peri-Peri dengan kentang goreng serta mixed vegetables, Honey Soy Beef Ribs, Salmon Fillet with Medallion & Lemon Butter sauce dan Hot Dog Bolognese. Ke semua hidangan ini boleh dinikmati di kafe/restoran atau pek dibawa pulang.
Jadi korang apa lagi, jom dapatkan Katalog IKEA 2021 terbaru dari mana-mana pusat membelah belah IKEA Malaysia.Untuk Ahli IKEA FAMILY akan menerima baucar Keluarga IKEA bernilai RM5 * dengan perbelanjaan minimum RM300 *. Promosi ini bermula dari sekarang sehingga 31 Oktober 2020. 

Pastikan korang mendaftar sebagai ahli IKEA FAMILY untuk menikmati lebih banyak faedah sebagai ahli IKEA. Daftar secara percuma sebagai IKEA FAMILY di pusat membeli-belah IKEA ataupun menerusi pendaftaran di atas talian di IKEA.my/FAMILY

Ahem! Katalog juga boleh didapati dalam talian di IKEA.my/catalogue
*tertakluk pada terma
Katalog IKEA 2021 Lebih Idea dan Inspirasi Dekorasi Rumah Untuk Kehidupan Lebih Selesa Pada Harga Mampu Milik Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 10, 2020 Rating: 5

11 comments:

  1. haih.. tempat yang sangat ketagih nih.. adoi..

    ReplyDelete
  2. Kalau tgk katalog IKEA, memang semua nya teringin nak gitu laaa

    ReplyDelete
  3. IKEA takda katalog pun takpa. Memang suka kesana. Kahkahkah. Cuma, bila time COVID-19 masih meningkat ni. Saya rindu IKEA masuk katalog dalam peti surat. Pastu kita order online. Kan sonang. Tapi tulah, dah takda gitu.

    ReplyDelete
  4. Suka tengok tatacara dan susun atur bilik. Takut tersinggah IKEA ni...takut ketagih.

    ReplyDelete
  5. Selalu suka pergi Ikea lepas tu berangan nak rumah dengan dekorasi macam tu. Dulu selalu dapat katalog Ikea memang feeling la sekarang semua atas talian tapi tak apalah environment first hee

    ReplyDelete
  6. Wahhh, IKEA dah keluarkan koleksi untuk 2021 ye. Memang suka jadikan katelog IKEA ni sumber inspirasi untuk decorate rumah. Esok nak pergi usha la IKEA :)

    ReplyDelete
  7. masih belum berkesempatan nak beli perabot IKEA ni, lebih kepada beli barang dan perkakasan dapur.

    ReplyDelete
  8. Wah... menariknya... boleh mix and match ni... sejak dulu lagi, kami sekeluarga memang suka dengan barangan Ikea ni... affordable yet beaautifying the areas which we are decorating... nanti nak terjah lah ke Ikea... tazzabar nak deko-deko...

    ReplyDelete
  9. Wah best kan, memang setiap tahun i will check out IKEA catalog for their decor.

    ReplyDelete
  10. Haritu cx ke ikea. Dapat katalog dia. Buat first timer ke ikea macam cx ni, elok sangat katalog. Hahahaha taklah cx sesat. Good to have their catalog sebab mudah ntk cx tuju ke tempat utama.

    ReplyDelete
  11. katalog ikea, atau ikea itu sendiri, memang mengundang! hehehe! Semua cantik tersusu rapi, tu rasa semua nak beli tu!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.