realme 'Experience Store' Kini Telah Dibuka di Sunway Piramid


Yuhuu korang! realme Malaysia telah membuka flagship store terbaru mereka di Sunway Pyramid. Kalau datang ke sini boleh lah singgah di Lot F1.45, Level F, Sunway Pyramid Shopping Mall.

Di sini bukan sahaja kita boleh dapatkan produk realme bahkan disediakan pusat servis untuk para pengguna realme mendapatkan perkhidmatan gantian, pembaikan dan sebagainya.
Today, we have upgraded our image store into a new experience store at Sunway Pyramid to accommodate our realme fans with a comfortable environment while experiencing realme’s smart ecosystem. We would like to thank our fans as well as our realmedia friends who have supported us throughout the Dare to Leap journey in order to achieve such a milestone and achievement
Tiffany Teh, Pengurus Jenama realme Malaysia.


Terdapat pelbagai aktiviti yang disediakan bersempena dengan pembukaan flagship store di Sunway piramid. Istimewanya pada hari Ahad 20 September 2020, bermula dari 10:00 pagi hingga 10:00 malam.

Antara aktiviti yang boleh disertai seperti Fitness Challenge, Super Check In Lucky Draw and CLAW. Dan korang berpeluang memenangi pelbagai hadiah produk realme yang menarik seperti realme X3 SuperZoom, realme Band, realme Buds Air, realme Power Bank dan realme Bagasi. 
Terdapat juga Pembelian diskau 50% Dengan Promosi pembelian (PWP) pada produk realme terpilih. Bahkan turut ditawarkan diskaun sehingga 20% untuk realme pelbagai produk AIoT di flagship store sunway piramid.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai acara dan promosi realme, boleh layari laman Facebook dan juga Instagram di @realmemalaysia.

realme 'Experience Store' Kini Telah Dibuka di Sunway Piramid Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 19, 2020 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.