Shuib Dilantik Menjadi Duta SUPER™ Classic Yang Kini Telah Berada Di Pasaran

Sebagai peminat kopi setiap hari, saya memang sangat teruja dengan minuman kopi terbaru yang ada ditawarkan di pasaran. Apatah lagi ianya adalah daripada jenama lokal SUPER™. 


Terkini SUPER™ telah memperkenalkan SUPER™ Classic, kopi hitam segera yang dibuat dengan 100% biji Robusta yang memberi rasa kopi sebenar lebih padu, mantap dengan aroma yang cukup memikat.


SUPER™ Classic merupakan produk tambahan terbaru dalam rangkaian SUPER™ yang dapat memenuhi permintaan peminat minuman kopi masa hari ini. Apatah lagi ianya juga enak dinikmati bersama dengan susu krimer atau dengan hanya dalam minuman kopi O sahaja.

Fiona Tan, Pengurus Besar Jacobs Douwe Egberts Malaysia, pemilik jenama SUPER™ Coffee berkata, Kami rakyat Malaysia menyukai kopi kami yang kuat dengan susu pekat atau susu sejat. Kami mencari kopi segera yang penuh dengan rasa dan aromatik yang sangat kuat, supaya rasa kopi yang mantap boleh datang melalui rasa berkrim.

Pelancaran SUPER™ Classic menyampaikan komitmen berterusan SUPER™ untuk menyemarakkan kehidupan rakyat Malaysia setiap hari dengan memperkenalkan satu minuman yang mudah dan menyegarkan. 
Kopi segera di Malaysia bukan sekadar fungsi kemudahan dan masa. Dengan waktu bekerja yang panjang, kami memerlukan kopi yang kuat dan berperisa yang akan menyedarkan deria kita dan memulakan pagi kita. Kami memerlukan cawan yang menarik yang akan menyemarakkan perbualan yang kaya dan memastikan kami sentiasa segar sepanjang hari.

Pelantikan Shuib Sebagai Duta
SUPER™ juga telah mengumumkan pelantikan Shuib sebagai duta jenama untuk SUPER™ Coffee. Ini juga sesuai dengan gaya hidup Shuib yang sibuk setiap hari dan terus bersemangat kerana menikmati kopi SUPER™ .


Kehidupan harian Shuib adalah seperti perjalanan dan pengalaman rakyat Malaysia setiap hari yang perlu bertanggungjawab menjadi suami, bapa kepada empat anak kecil, deejay radio yang berjaya, serta usahawan.


Sejak hari pertama, kami tahu Shuib adalah duta yang sempurna untuk kami kerana dia mencontohi pengalaman seharian rakyat Malaysia. Dalam kedua-dua masa yang baik dan mencabar, kami rakyat Malaysia sentiasa berdaya tahan, kami bekerja dengan sangat gigih, memberikan yang terbaik untuk memperbaiki kehidupan orang di sekeliling kami. Kami teruja untuk bekerjasama dengan Shuib kerana kami berkongsi nilai-nilai ini dan semangat yang sama untuk secawan ‘kopi padu’ yang hebat untuk membantu kami bertenaga sepanjang hari,
tambah Fiona.


Peraduan Bersempena Hari Malaysia
Sempena sambutan Hari Malaysia, SUPER™ dengan sukacitanya mengumumkan peraduan 'Semarakkan Hari Malaysia' bermula 16 Ogos - 30 September 2023. Peraduan ini menawarkan peluang kepada peserta untuk memenangi hadiah menarik seperti Modenas Dominar D250, sebuah 'makanan eksklusif. -sesi makan' bersama Shuib, dan baucar beli-belah bernilai RM21,000. 


Untuk menyertai, hanya perlu membuat pembelian mana-mana satu produk SUPER™ (tertakluk kepada terma dan syarat).


SUPER™ Classic baharu kini boleh didapati di peruncit runcit utama di seluruh Malaysia.

Untuk maklumat lanjut tentang SUPER™ Coffee dan produknya, kemas kini dan promosi terkini, sila lawati Halaman Facebook:
https://www.facebook.com/supermalaysia.
Shuib Dilantik Menjadi Duta SUPER™ Classic Yang Kini Telah Berada Di Pasaran Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 17, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.