Kami Sekeluarga Sertai Larian GO AKTIF Bersama Daia

Lama sudah saya tidak menyertai mana-mana aktiiviti larian. Kekangan masa dan ada rasa malas juga. Tetapi baru-baru ini saya tertarik untuk menyertai Larian Go Aktif Bersama Daia di Eco Grandeur, Puncak Alam. Dan saya telah menyertainya bersama anak-anak


Acara larian ini telah diatur khusus bagi membolehkan ahli keluarga berkumpul bersama-sama dalam suasana riang, gembira dan penuh kemesraan. Duta Jenama rangkaian produk Daia, Lisa Surihani yang turut menyertai acara itu menekankan kepentingan gaya hidup aktif dan ikatan kekeluargaan. Beliau turut menunjukkan bagaimana pemakai hijab dan keluarga boleh kekal segar sepanjang hari walaupun sentiasa bergerak aktif, dengan menggunakan Daia Hijab All Day Freshness, penyelesaian berinovasi bagi mengawal bau peluh.


Larian adalah untuk 3KM sahaja dan hanya di sekitar taman Eco Grandeur. Disebabkan ianya di dalam taman jadinya tidaklah kami beria berlari. Hanya berjalan-jalan sambil berlari anak. Di sepanjang larian dalam taman ada 3 check point yang kita boleh berhenti dan lakukan aktiviti yang disediakan.


Antaranya check point BERSIH yang mana ada disediakan tempat main buih. Begitu juga dengan check point WANGI yang disediakan port untuk kita berOOTD. Ada banyak bunga kat sini. Dan yang terakhir check point SEGAR, kita boleh main belon di sini.


Setiap gamabr yang dimuat naik ke media sosial dengan hashtag #DAIAHIJAB, boleh dicetak gambar tersebut di booth disediakan. Ramai juga yang ambil peluang cetak gamabr sevara PERCUMA.


Selain goodies bag yang merupakan barangan DAIA, terdapat juga pelbagai aktiviti pentas disediakan yang membolehkan para peserta yang hadir sertai dan memenangi pelbagai hadiah yang menarik.


Sedikit Info Mengenai Daia Hijab All Day Freshness
Daia Hijab All Day Freshness ialah detergen pencuci pakaian yang termaju, yang diformulasikan dengan Teknologi Smart IonTM dan Kawalan Bau Peluh memberikan prestasi standard tertinggi kerana ia mampu membasmi 99.9% bakteria, menanggalkan kotoran degil, dan menghapuskan semua bau peluh semasa cucian serta meneutralkan bau ketika dipakai. Ia menjadikan hijab dan pakaian anda bersih dan kekal segar sepanjang hari, walaupun semasa anda bergerak aktif.

Produk ini boleh didapati dalam bentuk serbuk dan cecair, yang mana kedua-duanya lembut di tangan dan sesuai untuk pengeringan di dalam rumah. Ini menjadikan ia produk yang serba guna dan pilihan yang praktikal untuk pengguna yang inginkan hijab dan pakaian keluarga mereka kekal segar dan selesa sepanjang hari.

Larian Daia Gok Aktif Sukses!

Berjaya menarik penyertaan lebih 3,300 peserta, acara ‘Go Aktif dengan Daia’ menyajikan hari yang penuh dengan aktiviti menarik yang menggalakkan mereka untuk melakukan aktiviti fizikal bersama-sama. Tumpuan utama acara tersebut ialah Daia Hijab All Day Freshness, penyelesaian berinovasi yang direka khusus bagi memenuhi keperluan pemakai hijab dan keluarga mereka. Menerusi produk berinovasi ini, Daia menawarkan pilihan yang mudah dan praktikal kepada pengguna di
mana mereka hanya memerlukan satu penyelesaian sahaja untuk mencuci hijab serta pakaian seisi keluarga. 


Formulasi kawalan bau peluhnya yang terkini berupaya menghapuskan bau peluh semasa cucian dan meneutralkan bau semasa pemakaian, memberikan kesegaran sepanjang hari. Ia menangani keperluan unik pemakai hijab dan keluarga mereka, membolehkan mereka mengamalkan gaya hidup aktif tanpa perlu berkompromi dengan keselesaan.


Kami Sekeluarga Sertai Larian GO AKTIF Bersama Daia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 19, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.