Promo RM4.90 dan Combo Merdeka di Mios Kitchen Memang Sangat Berbaloi

Peminat hidangan di Mios Kitchen pasti teruja seperti saya. Ini kerana bersempena dengan perayaan kemerdekaann negara, Mios Kitchen ada menawarkan promosi yang cukup menarik serta sangat berbaloi iaitu Kombo Merdeka dan juga Promo RM4.90 untuk set hidangan terpilih.


Ini adalah satu usaha Mios Kitchen dalam sama-sama menyemarakkan sambutan bulan kemerdekaan dan seterus Hari malaysia pada bulan September nanti. Korang kena rebut peluang ini untuk merasai hidangan dari Mios Kitchen tau! Lebih seronok lagi jika dapat hadir menikmati hidangan bersama keluarga mahupun rakan-rakan.

Kombo Merdeka
Bermula daro 30 Ogos sehingga 1 September 2023, jangan lupa untuk merasai sendiri Kombo Merdeka pada harga RM66 sahaja. Untuk set Kombo Merdeka terdapat 7 item ke semuanya, antaranya seperti:-
  • Chicken Chop (2 pcs)
  • Lamb Chop (1 pcs)
  • Meatball Mash Potato (1 set) 
  • Mac & Cheese with Sausage (1 set)
  • Garden Salad (1 set)
  • Mushroom Soup (2 mangkuk)
  • Ice Lemon Tea (2 gelas)

Setiap set hidangan ini seduai untuk dinikmati 2 hingga 3 orang,

Promo 4.90

Bayangkan harga makanan RM4.90 sahaja. Sememangnya harga rahmah dan sangat myrah. Ada 7 hidangan berbeza setiap hari ditawarkan. Dan ianya bermula dari jam 3 petang hingga 11 malam. Sah untuk nikmati di kedai sahaja. Promosi ini sehingga 30 September 2023.

Menu mengikut hari adalah seperti berikut:-

Isnin - Grilled Chicken Chop

Selasa - Nasi Buttermilk Chicken

Rabu - Spaghetti Mushroom Carbonara

Khamis - Spaghetti Crispy Chicken Carbonara

Jumaat - Spaghetti Chicken Chop

Sabtu - Nasi Goreng Chicken Chop

Ahad - Grilled Lamb Chop

Promosi ini cukup popular sejak mula diperkenalkan dan ianya akan berakhir pada 30 September 2023.

Kedua-dua promosi ini esklusif di 5 outlet Mios Kitchen iaitu :-
📍Seksyen 15 Shah Alam
📍Bandar Kinrara
📍Alami Garden Seksyen 13
📍Presint 15 Putrajaya
📍Bandar Baru Ampang


Menikmati Hidangan di Mios Kitchen Yang Superb
Saya dan keluarga adalah peminat hidangan di Mios Kitchen. Selain daripada harga yang ditawarkan cukup berpatutan, kualiti dari segi rasa memang menjadi keutamaan kami memilih untuk menikmati hidangan di sini.

Dan baru-baru ini saya, suami dan Yara sempat singgah makan di Mios Kitchen di Bandar Kinrara. Kebetulan encik suami teringin betul hendak menikmati hidangan steak di Mios Kitchen. Kami terus order Combo Yong.


Puas makan! Dengan adanya chicken chop, kambing bakar, mash potato, kentang goreng dan garden salad dalam satu set hdangan.  Daging kambing dan ayam sangat berjus! Saya paling suka garden salad, makanan sihat yang tidak pernah jemu saya meniimatinya setiap hari.


Untuk minuman, kami telah memilih air tembikai laici dan juga jus epal. Air buahan seh=gar yang dapat menyejukkan tekak.

Matcha Vanilla Burnt Cheesecake

sago gula melaka

Kami akhir hidangan hebat dengan menikmati  Matcha Vanilla Burnt Cheesecake serta sago gula melaka. Secara peribadi, memang kami puas hati apa yang dinikmati. 


Jadinya korang, jangan lupa untuk terjah media sosial Mios Kitchen bagi dapatkan segala info terkini terutama promosi hidangan dari masa ke semasa, okie.
#MiosKitchen


Promo RM4.90 dan Combo Merdeka di Mios Kitchen Memang Sangat Berbaloi Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 22, 2023 Rating: 5

5 comments:

  1. Woww murah nya! Berbaloi betul kalau pergi ni. Nampak sedap pulak tu!

    ReplyDelete
  2. I like Nasi Buttermilk Chicken a lot. mark down my calendar to go eat

    ReplyDelete
  3. Wow, promosi kat Mios Kitchen memang awesome! Ada Kombo Merdeka dan Promo RM4.90 untuk makanan yang best-best belaka. Jom sambut Hari Kemerdekaan dan Hari Malaysia dengan penuh style dan masih mampu berjimat gitu.

    ReplyDelete
  4. Woah!!! What a good promotion by Mios Kitchen. The food looks delicious. Memang berbaloi lah promo nie. Glad you enjoyed it.

    ReplyDelete
  5. Wow... sure all gets excited with the food varieties here, so yummy this promo to enjoy. Cheers SiennyLovesDrawing

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.