HADIAH ISTIMEWA KEMERDEKAAN KE 66 UNTUK RAKYAT MALAYSIA

Sempena kemerdekaan Malaysia yang ke 66 tahun, Malabar MGD Lifestyle Jewellery menjanjikan sesuatu yang istimewakepada pelanggan sempena promosi istimewa kemerdekaanyang berlangsung di bilik pameran Malabar MGD Lifestyle Jewellery di Ampang Point, Subang Jaya Mydin Mall and SerembanII Mydin Mall dari 30 August sehingga 3 September 2023.


Sempena 5 hari promosi istimewa ini, pelanggan yang menukarbalik barangan emas lama kepada yang baru, Malabar akanmembeli balik barangan emas lama dengan harga emas semasayang dijual di Malabar pada hari itu. Contohnya, jika hargajualan emas pada hari itu RM282 segram, kami membeli balikbarangan emas pelanggan dengan harga RM282.00 tanpa apa-apa potongan atau susut nilai.


Pelanggan juga boleh membawa barangan emas lama yang dibeli dari mana-mana kedai untuk dijual di Malabar MGD Lifestyle Jewellery. Ini adalah antara inisiatif untuk memberipulangan kepada pelanggan yang telah menabung untukbarangan kemas dan mendapat keuntungan di atas harga emaspasaran yang menunjukkan trend kenaikan. 


Untuk pelanggan yang ingin terus menambahkan pelaburanuntuk barangan kemas, sempena kemerdekaan ini, terdapatpelbagai koleksi rekaan terbaru dari Timur Tengah, antaranya, gelang tangan cocktail yang bersaiz lebih lebar dengankerjatangan yang halus.

Rantai panjang emas 916 yang ringkas dan rekaan yang begituunik sesuai dipakai ke pejabat kerja ataupun santai hujungminggu. Koleksi cincin bunga-bungaan dengan kelopak yang pelbagai dengan kombinasi emas kuning, emas rose dan emasputih.

HADIAH ISTIMEWA KEMERDEKAAN KE 66 UNTUK RAKYAT MALAYSIA Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 27, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.