Random! Mungkin Akan Kembali Seperti Dulu :-)

Hi, assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Kebelakangan tahun ini saya sudah jarang menulis entri personal. Ramai juga yang bertanya khabar tentang diri saya terutama kisah anak-anak. Ahaks! memang dah jarang sangat saya kongsikan Bagi anak yang sudah meningkat remaja mereka sudah mahukan privasi sendiri jadinya saya hormati tentang itu.

Badan dan muka pun dah semakin bulat!

Satu masa dahulu saya sebenarnya tidak pernah terfikir untuk menjadikan blog sebagai mata pencarian. apatah ketika itu sudah mempunyai pekerjaan tetap yang memerlukan saya lebih komited pada tugasan harian. Namun apabila nama blog mula dikenali, saya mula mendapat permintaan atas tugasan sesuatu yang ada ganjarannya say atidka pernah menolak.

Ianya sesuatu yang cukup menyeronokkan apabila kita dapat berkongsi sesuatu yang menarik bersama pengikut blog. Dan makin lama, penulisan menjadi lebih skema. Perkongsian juga banyak kepada PR NEWSWIRE. Saya sendiri yang membaca pun rasa... Alahai terasa juga janggal dan boringnya. 

Jadinya saya mula merasakan sesuatu perlu dilakukan bagi membolehkan saya terasa begitu relevan dengan dunia blogging yang dulu diibaratkan diari hidup saya. Banyak yang kongsikan dari gaya serta resepi masakan, membeli-belah, hadiah kemenangan dan segalanya.

Ianya adalah catatan hidup yang boleh saya kenang-kenangkan. Bila suatu hari saya inginkan kembali memori itu dan pastinya blog ayuarjuna dot com akan saya terjah terlebih dahulu.

Btw. Saja nak kongsikan UNIQLO ada kenalkan siri koleksi UNIQLO 23FW. Untuk kali ini UNIQLO banyak menekankan penggayaan warna yang sama tapi ton yang berbeza. Cantik sebenarnya! Sebab selama in saya suka gaya colour block tapi tak sangka warna sama ton berbeza lebih harmoni dan nampak lebih astetik sebenarnya.

Contohnya gayaan ini, Warna sama tapi corak dan tona yang berbeza.

Untuk yang ini mix and match tapi still mengekalkan 2-3 outfit warna sama cuma tona berbeza


Long coat ini cantikkan. Mampu menggayakannya di studi jer. Bilalah dapat peluang bercuti pakai coat macam ini, hehe.

Uniqlo sebenarnya sangat menyokong kitar semula dan kelestarian pakaian. Ini baju lama, diubah dan dijahit mengikut trend terbaru.

Done bebel hari ini. See you in the next entry. Gitoh

p/s: Saya sangat suka membaca penulisaSuzz dan Ezz. Tapi Ezz dan Mira (lagi sorang) dah jarang update blog, Tapi once diaorang menulis, cerpen yaaaaa. sangat panjang. Hahahahha.

Random! Mungkin Akan Kembali Seperti Dulu :-) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 28, 2023 Rating: 5

5 comments:

  1. kalau sy ada winter travel ni dah lama sy sebat yg warna hijau tu😁

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hi Anies.. ada.. kita baru keluarkan ..blh nampak kat page.. salam kenal :-)

      Delete
  3. welcome back ayu heheh ok jer u fokus for blog earning cuma if selang seli dgn ur normal blog entries, lagi cun ;) my entries pendek2 jerrrr jrg2 laaa nak tulis versi cerpen hahhaha tu pun curi2 masa sambil buat keje kat lappy ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love your commitment... ciri2 org berjaya tau hehehe

      Delete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.