Kyut Skin Jenama Lokal Produk Penjagaan Wajah Telah Dilancarkan Dan Pengenalan Ruang Pameran

Pertama kali saya mendengar pada nama jenama Kyut Skin, saya terus tertarik dengan sebutannya, agak comel dan juga cukup  catchy.  Untuk info, Kyut Skin merupakan jenama penjagaan kulit milik Fabulove Sisters Empire yang diusahakan oleh dua beradik iaitu  Nur Fathini Khalilah dan Nur Fathin Zulaikha.


Produk Kyut Skin ini agak popular di laman sosial media seperti tik tok. Mempunyai ramai pengikut dan penggunannya dari platform ini. Melihat kepada sambutan yang baik diterima daripada masyarakat, Kyut Skin melangkah setapak lagi dengan memperkenalkan produk terbaru mereka serta mewar-warkan tentang ruang pameran yang dibuka untuk orang ramai yang terletak di Ampang.

Pelancaran Produk dan Pengenalan Ruang Pameran
Di hari pelancaran produk Kyut Skin ini sempatlah saya hadiri dan melihat sendiri ruang pameran dan produk yang  sedia ada di pasaran. 


Kagum! Pengasasnya cukup muda namun sudah berjaya memiliki empayar perniagaan sendiri yang terletek di Wisma Nini Comel Ampang. Bertemakan Echanted dengan kawasan pameran di penuhi dengan bunga-bunga seolah berada di dalam taman.


Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Fabulove Sisters Empire, Nur Fathini Khalilah, Kyut Skin diwujudkan dengan komitmen untuk menyediakan penyelesaian yang mudah bagi keperluan penjagaan kulit harian. Ini termasuklah dengan mengintegrasikan kemajuan teknologi ke dalam produk keluaran mereka.

Empat produk Kyut Skin yang kini boleh didapati di pasaran antaranya Stik Pelindung Matahari, Oli Face Cleansing Sheet, Glowy Face Mist dan Moist Moisturiser.

Kerjasama Dalam Penyelidikan
Formulasi setiap produk yang dihasilkan dengan penuh teliti. Pihak Kyut Skin juga telah mengadakan kolaborasi bersama pasukan ahli kimia yang berdedikasi dan pakar-pakar terlatih, ini bagi memastikan produk yang dihasilkan benar-benar yang terbaik dan dapat memberi manfaat kepada pengguna.


Dengan kerjasama bersama ahli kimia pakar, Kyut Skin begitu komited untuk memastikan produk mereka memenuhi standard kualiti dan keberkesanan yang tertinggi. Dengan tumpuan kepada inovasi, Kyut Skin membawakan produk efektif penyelesaian penjagaan kulit yang mudah digunakan dan berkesan yang meningkatkan kecantikan semula jadi dan memenuhi keperluan pelbagai jenis kulit.

Pengiktirafan Dirai Kyut Skin

Kyut Skin telah mendapat pelbagai pengiktirafan dan anugerah sejak penubuhannya. Dalam bulan pertamanya, jenama in menerima Anugerah Keunggulan Perniagaan Bumiputera, diikuti dengan Anugerah Penjagaan Kulit Terbaik 2023 oleh Beauty Insider untuk stick pelindung matahari mereka. Jenama ini juga meraih penghargaan Inovasi Penjagaan Kulit Terbaik di Malaysia Best Business Awards 2023. 

Tidak hairanlah jika dilihat kepada testimoni pelanggan dan pengguna, masing-masing memberikan respo yang cukup positif. Apa yang pasti Kyut Skin merupakan  produk yang mampu membawa penyelesaian kepada masalah penjagaan kulit yang mudah digunakan, berkesan, dan efektif dalam cuaca panas dan lembap. Produk-produk Kyut Skin boleh didapati dengan harga berpatutan bermula RM15 hingga RM79.90

Produk Kyut Skin kini boleh didapati untuk melalui :-
www.kyutskin.com,
https://shopee.com.my/kyutskin_
https://www.tiktok.com/@kyutskin

Dan juga di semua  cawangan pengedar yang diktiraf seperti The Pastel Shop, United Care Pharmacy, dan Valent Skin. 

P/S: Industri produk penjagaan wajah semkin membangun pesat di Malaysia. Moga apa yang diusahakan oleh Kyut Skin terus sukses dan berjaya.


Kyut Skin Jenama Lokal Produk Penjagaan Wajah Telah Dilancarkan Dan Pengenalan Ruang Pameran Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 30, 2023 Rating: 5

1 comment:

  1. Alhamdulillah. usahawan muda kita cik ninie comei.moga trus sukses

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.