Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia Mempamerkan Keupayaan Teknologi HUAWEI XMAGE

Huawei Malaysia telah meraikan kemenangan pemenang bagi Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia di satu majlis yang cukup meriah di The Raw Studio by Metal Bees. 


Acara ini sekaligus memberi penghormatan kepada bakat luar biasa di belakang lensa. Semua pemenang berpeluang membawa hadiah yang cukup menarik. Antaranya seperti HUAWEI P60 Pro, HUAWEI WATCH FIT dan HUAWEI FreeBuds 5. 


Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia telah berlangsung dari Mei hingga Jun telah berjaya menarik seramai 4,100 peserta dari seluruh Malaysia, Sekalgus menjadikan peraduan ini sebagai platform yang dapat menggilap potensi mereka yanh berbakat untuk menjadi sebaik bidikan jurugambar profesional 



Pemenang Hadiah Utama 

Para peserta perlu merakam keindahan Malaysia yang mengagumkan menggunakan telefon pintar Huawei. Dengan menggunakan kreativiti dan perspektif mereka dalam menggambarkan landskap negara yang cantik serta kaya dengan momen budaya yang meriah.

Encik Victor Xu, Pengarah Negara Huawei Malaysia Consumer Business Group (CBG) menyatakan, 
Kami kagum dengan tahap kreativiti dan kepintaran yang ditunjukkan oleh semua peserta. Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia bukan sahaja merakamkan visual yang menakjubkan tetapi juga menyatukan jurugambar dari pelbagai latar belakang, masing-masing menyumbang penceritaan unik mereka melalui lensa telefon pintar Huawei.
Dilancarkan pada 2022, jenama XMAGE memfokuskan pada sistem optik, struktur mekanikal, teknologi pengimejan dan pemprosesan imej dalam fotografi. 


Keempat-empat ciri XMAGE dapat membentuk prinsip teknologi kamera telefon pintar baharu Huawei yang tersedia dalam Kamera Ultra Apertur Siri HUAWEI Mate50 dan Kamera Telefoto Pencahayaan Ultra HUAWEI P60 Pro. Apa yang lebih menarik menerusi telefon pintar ini juga dapat menghasilkan bidikan imej yang mengagumkan samada siang mahupun malam.


Dengan sokongan teknologi XMAGE, Huawei terus memperkasakan jurugambar dengan alatan termaju untuk merakam keindahan landskap dan kemeriahan budaya Malaysia. 

Sememangnya Huawei  akan terus emandang ke hadapan,  tetap komited untuk menggilap kreativiti dan memajukan bidang fotografi melalui teknologi inovatif. 

Untuk maklumat lanjut tentang kempen Huawei yang akan datang, sila layari Laman Web Rasmi HUAWEI, halaman Facebook Rasmi HUAWEI atau Instagram.


Peraduan Fotografi Zoom Into Malaysia Mempamerkan Keupayaan Teknologi HUAWEI XMAGE Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 26, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.