PROVITA Kini Di Dalam Bentuk Cecair

Susuk wanita yang berusia 36 tahun ini walaupun kecil tetapi mempunyai matlamat yang cukup besar dalam perbiagaan. Cukup terkenal dengan produk wangian dan set penjagaan wajah Secret Desire, Che Ta Pot Pet terkini turut meperkenalkan produk terbarunya iaitu ProVita dalam bentuk pouch.


Untuk info, ProVita adalah produk yang sediada di bawah jenama Secret Desire yang diberi penambaikan daripada serbuk ke dalah bentuk cecair. Sudah 2 tahun berada di pasaran iaitu penghujung tahun 2021 lagi. Kini ianya didatangkan dalam bentuk pouch mudah untuk dinikmati di mana sahaja pada bila-bila masa.

PeoVita merupakan minuman kesihatan tambahan yang dibawah penggelasan 'food grade yang kaya dengan multivitamin yang dapat membantu memberi perubahan wajah seawal 14 hari. Namun ianya perlu diambil secara konsisten.




Formulasi utama didalam ProVita ini adalah Opitac yang juga bagus untuk kurangkan/masalah jerawat serta dapat membantu kulit agar menjadi lebih halus. Bagus juga bagi mereka yang mengalami masalah pigmentasi di wajah serta mengurangkan masalah kedutan di muka.


ProVita dapat meningkatkan imun badan sekaligus dapat mengelakkan kita dari mudah jatuh sakit penyakit berangkai seperti demam, selsema dan batuk.

1 kotak mengandungi 7 pouch dengan harga yang ditawarkan RM59.  Cara pengambilan ProVita hanya 1 pouch setiap hari. ttDan ianya perlulah konsisten bagi mendapat hasil perubahan yang ketara. Perancangan masa akan datang produk ProVita ini akan menembusi pasaran Indonedia. 



Nak dapatkan produk ProVita boleh hubungi agen dan stokis Secret Desire. Sebarang info ataupun pembelian boleh juga hubungi talian 0164187602.

PROVITA Kini Di Dalam Bentuk Cecair Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 12, 2023 Rating: 5

1 comment:

  1. apa2 supplement pun kena rajin dan consistent consume hhhehe (i tak berapa rajin laaa)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.