Segak dan Bergaya Koleksi Baju Melayu dan Kurta Plus Size Dari Bob Rock

Segak dan Bergaya Koleksi Baju Melayu dan Kurta Plus Size Dari Bob Rock- Tahun 2022 raya terkejut. agaknya bagaimana dengan raya tahun 2023.Harap-harap kita tidaklah perlu meraikan didalam kejutan lagi. Jadi, apa kata untuk tahun ini kita buat persiapan awal. Ini terutama Baju Raya Plus size untuk disarungkan di hari lebaran. Buat jejaka yang plus size atau berbadan besar jangan risau, korang juga boleh bergaya sakan. 

Ya! Koleksi terbaru baju melayu dan kurta dari Bob Rock Clothing (BRC) istimewa buat jajaka yang berbadan besar. Untuk info memang cukup terkenal di Malaysia dan di negara Asia Tenggara sebagai butik Men’s Plus Size Clothing yang dapat menawarkan pelbagai saiz baju untuk jejaka dari XL sehinggalah 6XL.

Baju Raya 2023 dari Bob Rock Clothing (BRC) memang cukup istimewa, selain Baju Raya Plus size, terdapat juga Kurta Plus Size yang begitu cantik potongannya. Bila Hari Raya memang kedua jenis pakaian sentiasa menjadi pilihan.

Di pagi Hari Raya di waktu sesi bersalaman, kebiasaannya kita akan menggayakan baju melayu. Lebih segak kalau dapat pakai sedondon warna seisi kelurga. Kurta pula biasanya kita akan gayakannya di waktu ziarah keluarga dan sahabat handai. Ini kerana potongan baju kurta lebih selesa dipadankan samada dengan jeans ataupun seluar panjang.


Koleksi Raya Bob Rock 2023 Lebih Segak dan Bergaya

Baju Melayu Cotton Twill 
Ada 6 warna yang ditawarkan iaitu Hitam, Baby Blue, Jade Green, Light Brown, Merah dan Royal Blue. Diperbuat daripada fabrik cotton twill (kapas premium), punyai pengudaraan yang cukup baik dan sesuai untuk jejaka yang bersaiz besar. Potongan baju dan seluar juga cantik dan mengikut saiz besar masyarakat Asia. 

Berkolar cekak musang dengan 5 butang. Ada tiga poket baju, satu di dada kiri dan dua di bahagian perut. Rekaan baju ini tiada pesak, memudahkan pergerakan. Manakala seluarnya mempunyai poket kiri dan kanan, berpinggang getah.

Ditawarkan dari saiz XL hingga 6XL. Harga  adalah RM269, namun sekarang ada promosi hanya RM229 sahaja. Sangat berbaloi!

Hitam

Jade Green

Light Brown,

Merah

Royal Blue

Baby Blue

 
Boleh dapatkan di sini - - https://www.bobrock.com.my/products/baju-melayu-plus-size-baju-melayu-saiz-besar


Kurta Adam V2 
Kurta Plus Size di Bob Rock Clothing (BRC) memang cukup popular. Untuk Raya 2023, Bob Rock Clothing (BRC) menawarkan banyak warna baru yang memang menarik. Ada 8 ke semuanya iaitu hitam, Gold, Mint Green, Navy Blue, Olive Green, Periwinkle Blue dan ungu.

Ditawarkan dari saiz XL hingga 6XL. Berkolar cekak musang dengan 4 butang tembaga. Ada tiga poket iaitu satu di dada kiri dan dua di sisi. Didatangkan bersama butang perhiasan dan ada extra di bawah poket sisi
Pakaian Kurta ini walaupun ringan tetapi ianya tahan lasak. Untuk mereka yang berbadan besar, kurta ini memang selesa sebab ianya cepat menyerap dan dapat mengeringkan peluh.

Selain daripada dijadikan pakaian raya, sesuai juga dijadikan sebagai pakaian harian. 

Kurta Adam V2 Lengan Panjang
Kurta Adam Plus Size  berlengan panjang sememangnya istimewa kerana dapat melindungi lengan daripada cahaya matahari secara langsung. Fabriknya sangat selesa iaitu dari Kapas Oxford premium yang mudah menyerap peluh dan cepat kering. Jadi tidaklah kita berasa rimas jika menggayakannya satu hari.
hitam

 Gold


Navy Blue

Olive Green
Periwinkle Blue

Ungu

Putih

Mint Green


Harga yang ditawarkan adalah RM129.

 

Kurta Adam V2 Lengan Pendek 
Kurta Adam Berlengan pendek  Plus Size Bob Rock Clothing (BRC) juga antara popular bagi jejaka yang bersaiz besar,

Mint Green
Putih

Ungu

Periwinkle Blue 

 Olive Green

Navy Blue

Gold


Hitam


Diperbuat daripada Cotton Oxford premium,dapat memberi keselesaan walaupun dipakai seharian. Kain yang memberikan pengudaraan yang baik tubuh badan. Direka dengan poket sisi tersembunyi bagi akses yang mudah untuk kita menyimpan barang.

Harga yang ditawarkan adalah RM115.

Boleh dapatkan di sini       https://www.bobrock.com.my/products/plus-size-kurta-adam-v2-short-sleeve-relax-fit


Kurta Telok Belanga 
Bagi jejaka yang bersaiz besar yang sukakan kolar telok belanga pasti teruja untuk dapatkan Kurta Telok Belanga Bob Rock Clothing (BRC). Dihasilkan daripada cotton oxford , fabrik yang memang cukup selesa walaupun dipakai seharian.

Saiz untuk mereka yang berbadan besar iaitu dari XL sehingga 6XL. Rekaan baju dengan satu butang, tiga poket:yang mana satu di dada kiri dan dua lagi di sisi. Fabrik yang digunakan sanagan ringan dan tahan lasak. Paling best ianya cepat menyerap dan mengeringkan peluh.

Semua warna yang ditawarkan memang sangat cantik iaitu Aqua Blue, Army Green, Black, Dark Red, Navy Blue, Purple dan Turquoise.

  
Kurta Telok Belanga Lengan Pendek 
Kurta Telok Belanga bersaiz besar, fesyen pakaian dari Johor ini memang digemari ramai. Uniknya, baju Telok Belanga terletak pada jahitan kolar yang dikenali sebagai 'Tulang Belut' dan diakhiri dengan gelung kecil di bahagian atas bagi meletakkan 'Kancing' tunggal. Ini adalah serupa dengan kolar Baju Kurung yang sering digayakan oleh kaum wanita.

Ungu

Turquoise.

Putih

Hitam

Dark red

Dark blue





Harga yang ditawarkan RM115.

Boleh dapatkan di sini  : https://www.bobrock.com.my/products/plus-size-kurta-telok-belanga-short-sleeve-relax-fit


Kurta Telok Belanga Lengan Panjang 
Bagi mereka yang suka berlenggan panjang. Terdapat juga Kurta Telok Belanga versi ini dengan 8 warna cantik-cantik. Harga yang ditawarkan adalah RM129 sahaja.

Navy Blue

 Army Green


Hitam

Dark red

Dark blue

 Turquoise

Putih


Semuanya canti-cantikkan? Tak jemu mata memandang :-)



Jom dapatkan baju melayu dan kurta bersaiz besar di Bob Rock Clothing (BRC)!

Boleh dapatkan koleksi baju melayu dan kurta ini di:-

1.      Shopee - https://shope.ee/LE01bu46M

2.      Lazada - https://bit.ly/3DY0UqG


Segak bergaya, bersaiz besar, no hal tetap bergaya.
Raya tetap raya!

#BobRockClothing 
#MensPlusSizeClothing
#PlusSizeFashion
#PlusSizeClothingOnlineMalaysia
#PakaianSaiz BesarLelaki
#KedaiBajuSaizBesarLelaki
#BajuRaya2023
#BajuRayaPlussize
#Baju Raya Saiz Besar
#Kurta Plus Size

Segak dan Bergaya Koleksi Baju Melayu dan Kurta Plus Size Dari Bob Rock Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 21, 2023 Rating: 5

6 comments:

  1. good option utk those yg plus size

    ReplyDelete
  2. Masih belum ada baju raya lagi tahu ni hehehe tengok kat bobrock ni cantik-cantik dan saiz tu yang penting hehehe nak kena dapatkan satu juga ni pergi cepat sebelum habis...

    ReplyDelete
  3. Comel gak warna periwinkle tu. Boleh la nak bawa kawan I ke sini sebab memasing baru nak start cari baju raya.

    ReplyDelete
  4. Ohh wowo. ..all Muslims can check out the collection for Raya nanti, love the different colours collection available.cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  5. This place is famous for their plus size clothing, they have many choices too

    ReplyDelete
  6. Style and banyak collection yang cantik for this coming Raya kan! Boleh la start buat preparation awal before Raya terkejut lagi.. :) banyak choices kat sini..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.