Jom Cuba Rosyam Kambing Perap Dengan Sos Korea

Jom Cuba Rosyam Kambing Perap Dengan Sos Korea- Terkini pelakon dan ahli perniagaan, Datuk Rosyam Nor telah melancarkan Rosyam Kambing Perap dengan sos Korea Hot dan Spicy yang pertama di Malaysia. Dengab ketibaan bulan ramadhan tak lama lagi, pastinya permintaan terhadap kambing perap lebih tinggi daripada bulan-bulan biasa.

Keistimewaan kambing perap ini terletak pada sosnya iaitu sos pedas Korea. Dagingnya cukup empuk dan berjus. Penyediannya juga sangat mudah dan tidak mengambil masa terlalu lama.


Menurut Rosyam yang juga pengasas produk terbaru keluarannya itu, kambing perap dengan sos pedas Korea adalah yang pertama di Malaysia dan beliau yakin ia bakal mendapat sambutan baik daripada pelanggan.

 
Bukan saja Kpop menjadi fenomena di Malaysia, malah apa saja produk keluaran negara itu menjadikegilaan ramai jadi kami inspirasikan sos pedasKorea yang digemari ini.
Pelancaran kambing perap ini juga tepat pada masanya ketika umat Islam bakal menyambut Ramadan hanya berapa hari sahaja lagi.
Justeru, kambing perap boleh menjadi antara juadah berbuka puasa buat seisi keluarga dan rasanya yang pedas pasti membuka selera

Rosyam Kambing Perap, produk keluaran tenpatan yang menggunakan bahan bermutu tinggi dan premium. Ditambah pula dengan sos pedas Korea yang menjadi kegemaran masyarakat Malaysia. Selaini itu terdapat juga sos BBQ yang boleh dirasai pelanggan. Sebungkus Rosyam Kambing Perap adalah seberat 600gm dan terdapat tiga keping kambing perap.

Untuk info, Rosyam Kambing Perap dijual pada harga RM43.90. Namun istimewa ramadan ini Rosyam Kambing Perap ini dijual pada harga promosi RM39.90 sahaja. Promosi ini sah dari 1 Mac hingga 9 April 2023.

Orang ramai boleh membelinya dari stokis dan ejen di Selayang, Klang, Puchong, PetalingJaya, Melaka, Pasir Gudang (Johor) dan GelangPatah (Johor) atau dapatkan di semua outlet ST ROSYAM MART dan SRI TERNAK.

Rosyam Kambing Perap dikilangkan oleh Delicious western Sdn Bhd dengan sijil HALAL GMP HACCP MESTI. Diedarkan oleh Deliwest Marketing Sdn Bhd.

P/S: Saya dah try memang sedap :-)

Jom Cuba Rosyam Kambing Perap Dengan Sos Korea Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 20, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.