Noir Anjurkan Kempen Bangkit Wanita

Wanita perlu bangkit untuk menjadi yang lebih baik dan memberi kebaikan kepada orang di sekelilingnya. Satu kempen "Bangkit Wanita" telah dilancarkan oleh jenama Noir bagi membantu lebih ramai wanita untuk menjadi lebih yakin dan berjaya bertindak menjadi berani untuk mengubah taraf hidup sedia ada.

Kenapa Perlu Bangkit Wanita

Antara 5 sebab kenapa wanita perlu bangkit, adalah kerana;
  • Bangkit Untuk Berubah Ke Arah Kebaikan
Jadilah wanita yang punyai simpanan duit sendiri. Samada untuk kegunaan diri sendiri mahupun untuk menyokong dan membantu ahli keluarga yang lain. Ini terutamanya dalam membantu dan membalas jasa ibu bapa kita.

  • Bangkit Untuk Kebahagiaan
Mempunyai wang yang cukup untuk membesarkan anak-anak adalah sangat penting. Ianya juga boleh membantu mengekalkan kebahagiaan juga sebenarnya. Kita tidak perlu risau tentang kewangan yang tidak mencukupi bahkan kita sentiasa ada duit untuk mendapatkan yang terbaik untuk keluarga tercinta.

  • Bangkit Untuk Capai Matlamat Hidup dan Financial Freedom
Bebas hutang dan tidak terikat dengan masalah kewangan. Bukankan ini yang kita mahukan. Dan pada yang sama kita dapat mengumpul harta.

  • Bangkit Untuk Berkuasa Atas Hidup Sendiri
Jangan biarkan orang tindas kita kerana kita tidak mempunyai apa-apa. Jangan benarkan orang melihat kita sebagai wanita yang tidak mempunyai masa hadapan.

  • Bangkit Dari Kegagalan
Orang kata kita perlu belajar daripada kegagalan dan kesilapan. Tapi kita kena bangkit. Jangan biarkan kita terlalu lama bermain dengan emosi kerana kita kejatuhan yang dialami.

Matlamat Bangkit Wanita
Bersempena dengan Kempen Bangkit Wanita, satu webinar telah diadakan secara percuma kepada semua yang berminat. Sejajar dengan perkongsian di webinar, turut dilancarkan pakej-pakej menarik bagi membuka peluang lebih ramai wanita menyertai team Noir.
Untuk pakej Noir Entrepreneur modal adalah bermula serendah RM550. Matlamat Noir menjelang tahun 2021 dapat menghasilkan 100 Noir Entrepreneur yang dapat menjana pendapatan lebih RM10,000 sebulan.
Penganjuran seminar peluang perniagaan ini adalah 100% percuma dan ditaja sepenuhnya oleh Noir. Ini adalah bagi melihat lebih ramai wanita berjaya bersama. Seperti yang kita maklum, ekonomi negara terjejas akibat wabak pendemik covid-19. Jadi inilah waktunya Wanita Bangkit membantu keluarga meningkatkan taraf ekonomi dan secara tidak langsung dapat meningkatkan ekonomi negara. 

Pelancaran Noir Mobile
Selain daripada itu Noir juga melancarkan satu program keusahawanan baru iaitu Noir Mobile. Hanya berbekalkan modal RM69 sahaja sudah melayakkan menjadi sebahagian ahli keluarga Noir. Sasaran Noir sendiri untuk menghasilkan lebih daripada 10,000 Noir Mobile sehingga penghujung tahun 2020 dengan berpendapatan secara konsisten RM1000 sebulan.

Boleh daftar di sini : http://www.noirbusiness.com.my/

Segala ilmu perniagaan dan sistem sokongan diberi sepenuhnya oleh Noir.

Sedikit Info Mengenai NOIR
Untuk pengetahuan semua NOIR Health & Beauty, syarikat tempatan yang berjaya mempertengahkan produk premium yang halal ke seluruh negara. Jenama ini telah menembusi industri kecantikan ke luar negara seperti Indonesia, Singapura, Brunei, Australia dan Dubai.
 Pengasas NOIR adalah Puan Eriyca Baiduri turut dikenali sebagai Madammu ini mempunyai minat yang cukup tinggi dalam bidang kecantikan dan penjagaan kulit. Saya masih ingat tentang ucapannya didalam webinar Bangkit Wanita yang dianjurkan tentang "Big Why" yang membawa kejayaannya sehingga hari ini. Bermula dari zero kini boleh dikatakan menjadi hero kerana dapat membantu wanita di luar sana menambah pendapatan untuk diri dan keluarga tercinta.

Antara pencapaian terbaik NOIR seperti anugerah "Produk Penjagaan Kulit Premium Terbaik" di dalam Asia Halal Brand Award (AHBA) 2019. Selain itu, NOIR juga telah disenaraikan sebagai Nona Top Beauty Entrepreneur 2020.  Madammu jug atelah diiktiraf sebagai antara 16 usahawan produk kecantikan terkemuka dan telah dipaparkan di dalam mahalah Nona untuk terbutan Januari 2020. Paling istimewa apabila jenama Noir telah dianugerahkan dengan Anugetah Superbrands Malaysia 2020 dalam kategori "Kesihatan dan Kecantikan". Pengiktirafan yang yang sangat berprestij untuk sebuah syarikat dan juga satu penghargaan yang cukup bermakna dalam usaha memajukan industri kecantikan dan kesihatan di Malaysia.

Dengan menyertai team Noir bukan sahaja dapat meningkatkan keyakinan diri bahkan jaminan produk terbaik yang dikeluarkan oleh syarikat ini melalui program keusahawanan membantu untuk kita menjana aliran pendapatan tetap sendiri.

Jana Pendapatan Bersama Noir,
Peluang ubah hidup, kewangan menjadi lebih luar biasa.

Keterangan lanjut boleh layari :-

,https://www.facebook.com/noirhealthbeauty
https://www.instagram.com/noirhealthbeauty/

Noir Anjurkan Kempen Bangkit Wanita Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 06, 2020 Rating: 5

21 comments:

  1. Lepas ni lebih ramai usahawan wanita yang sama2 memajukan ekonomi negara. Go Girl! Bangkit Wanita!

    ReplyDelete
  2. Program mcm ni mmg important for woman kan , sbb utk bg keutamaan and perhargaan.

    ReplyDelete
  3. bagusnya ada program macam ni. Dapatla bantu para wanita untuk menjadi usahawan berjaya. Lagipun sekarang ni mmg ramai wanita yang berkecimpung dlm dunia perniagaan kan.

    ReplyDelete
  4. wow hebat ...tajuk seminar pun semangat jer , bagus ada program macam ni , harap sesiapa yang memerlukan grab peluang nih ...all the best ..Bangkit !!

    ReplyDelete
  5. platform yang bagus untuk para wanita. tajuk program wanita bangkit pun dah naikkan semangat

    ReplyDelete
  6. Lebih ramai lagi lah usahawanita yang berjaya dalam dunia kosmetik itu yang terbaik sebenarnya memgn kita buat business untuk bantu orang lain bukan untuk kita sahaja...

    ReplyDelete
  7. goood. bagus untuk para wanita. supaya mereka lebih rasa bersemangat untuk diri sendiri :)

    ReplyDelete
  8. Kita suka tau program macam ni, kalau ada di Johor kita pun nak join...syka bergaul dengan mereka yang berjaya begini, boleh ceduk ilmu...

    ReplyDelete
  9. Rawlins kagum dengan wanita yang bekerjaya, sama ada makan gaji ataupun usahanita. Dengan pelbagai tanggungjawab di rumah dan juga jadi profesional, memang semuanya wonder woman

    ReplyDelete
  10. bagus wanita memang perlu ada kerjaya juga. jadi surirumah pun ada bergaji, ni yang bagus

    ReplyDelete
  11. Bagus kempen macam ni, boleh membantu lebih ramai wanita mencari pendapatan untuk membantu keluarga juga.

    ReplyDelete
  12. Program utk wanita agar tetus berjaya dlm apa juga bidang amat bagus disertai

    ReplyDelete
  13. This is a testament that ladies and women are equally as good as their male counterparts in terms of helping the country right?

    ReplyDelete
  14. Program yang bagus untuk membantu wanita berdikari. Zaman sekarang ni wanita yg duduk rumah pon kena pandai cari side income.

    ReplyDelete
  15. Bagus Noir, beri peluang pada wanita di luar sana jana pendapatan

    ReplyDelete
  16. Bagus Noir ni.. semoga dapat membantu lebih ramai wanita yang memerlukan kerjaya dan income di luar sana

    ReplyDelete
  17. Bagus kempen ini boleh bantu wanita untuk bangkit ubah hidup. Wanita kena kuat dalam kehidupan yang penuh mencabar ni.

    ReplyDelete
  18. Bagusnya ada program macam ni. Lagi best kalau ada wanita yang rasa dirinya lemah, perlu kita bantu, biar kita bangkit demi untuk meneruskan kehidupan dengan sebaiknya

    ReplyDelete
  19. yang takde pengalaman pun boleh join kan? dorang boleh guide kita sampai berjaya bagus betul

    ReplyDelete
  20. Kagum dgn founder noir ni bersemangat utk membantu wanita2 utk berbisnes. Good job

    ReplyDelete
  21. Nak berjaya, kena tolak diri untuk semangat berniaga. Modal rendah macam ni, kalau tak reti menjual, bleh belajar. Tak rugi pun.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.