Jom Daftar dan Semak MyCTOS Secara PERCUMA!

Jom Daftar dan Semak CTOS Secara PERCUMA! - Sepanjang tempoh PKP ni memang saya sentiasa merancang perbelanjaan dan mengambil berat mengenai kewangan diri dan keluarga. Apatah lagi kita kena memahami lebih lanjut terutama status kedudukan kewangan kita dengan pihak bank, pihak pemberian kredit dan sebagainya.

Solusinya kita boleh mengetahui melalui CTOS sebuah agensi pelaporan kredit terbesar di Malaysia, yang memang memantau dengan teliti isu-isu kewangan yang timbul akibat wabak penularan COVID-19 (Coronavirus). Ini terutama kesan hebat akibat penularan wabak ini yang boleh menjejaskan masyarakat di Malaysia.

DAFTAR DAN DAPATKAN SKOR LAPORAN CTOS

Lebih menarik lagi, CTOS dengan berbesar hati menawarkan 100,000 laporan kredit Skor CTOS PERCUMA yang bernilai RM 2.5 juta. Serius! korang kena rebut peluang ini untuk daftar sebelum 31 Mei 2020 untuk mendapatkan laporan kewangan korang secara PERCUMA :-)

Boleh klik dan daftar di sini : DAFTAR CTOS SECARA PERCUMA 


Jangan lupa untuk masukkan kod FREEMCO20

Korang juga boleh dapatkan salinan SKOR LAPORAN MyCTOS juga . Boleh dapatkan di SINI


AGENSI CTOS PRIHATIN

Menurut Dennis Martin, Ketua Pegawai Eksekutif CTOS

Semasa wabak COVID-19 ini, soal kesihatan dan keselamatan kita merupakan keutamaan yang paling mendesak. Akan tetapi, pengguna mungkin juga risau bagaimana keadaan ekonomi masa kini akan memberi kesan terhadap kedudukan kewangan mereka.

Tambah beliau lagi,

Memandangkan hal itu, pihak kami akan menyumbangkan sehingga 100,000 laporan kredit Skor CTOS secara PERCUMA bernilai RM 2.5 juta bertujuan membantu rakyat Malaysia mendapat pencerahan yang lebih jelas atas kedudukan kewangan mereka.

Pihak pengguna dan perniagaan yang sedang terkesan atau mungkin terkesan akibat COVID-19 dinasihatkan supaya menghubungi pihak pemberi pinjaman dan pemiutang mereka secara langsung untuk membincangkan pilihan-pilihan jangka panjang mereka dan pihak CTOS menggalakkan rakyat Malaysia agar bersikap proaktif dalam memantau kredit supaya sentiasa mengikuti perkembangan kewangan peribadi sepanjang tempoh yang rumit ini.

Mana-mana pihak yang ingin mendapatkan laporan Skor MyCTOS mereka, sila layari www.ctoscredit.com.my/ctos-cares

Selain itu, pengguna boleh mendapat sokongan untuk mengurangkan potensi kesan negatif akibat wabak ini terhadap kedudukan kredit mereka, dengan melayari laman web CTOS yang memaparkan maklumat terkini mengenai laporan dan skor kredit.


Tentang CTOS Data Systems Sdn Bhd

CTOS, agensi pelaporan kredit persendirian terkemuka di Malaysia, adalah Agensi Pelaporan Kredit yang berdaftar di bawah Akta Agensi Pelaporan Kredit 2010, Kementerian Kewangan. Ditubuhkan pada tahun 1990, CTOS mempermudah perlanjutan kredit dengan cara membolehkan individu dan perniagaan mengakses maklumat penting dengan lebih mudah dan lebih cepat. CTOS menyampaikan portfolio yang lengkap meliputi penyelesaian dan perkhidmatan pengurusan risiko kredit, dan digunakan secara meluas oleh institusi perbankan dan kewangan, syarikat insurans, syarikat telekomunikasi, perbadanan besar, PKS, firma guaman dan badan berkanun. Untuk maklumat lanjut, layari www.ctoscredit.com.my


Jangan lupa untuk daftar korang 👉 DAFTAR CTOS SECARA PERCUMA

Jom Daftar dan Semak MyCTOS Secara PERCUMA! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 20, 2020 Rating: 5

17 comments:

  1. Tq bgtaw pasal CTOS ni... dah semak secara percuma

    ReplyDelete
  2. Menarik bila musim PKP macam ni ada servis percuma macam nk ni. At least, kita dapat tahu status CTOS kte 😊

    ReplyDelete
  3. Thank you for sharing information about CTOS. I need to register there too and check my situation. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  4. I nak check tapi stuck kat kena lampirkan IC pulak haishhh ni yg susah sikit. Pastu dah dpt email suruh buat lagi sebab i half way je...hehe

    ReplyDelete
  5. Bagus juga boleh check ctos dengan percuma..kita memang kena ambik tahu juga pasal kedudukan kewangan kita pada masa nie

    ReplyDelete
  6. bagus untuk yang belum register. saya memang setia tahun beli report ctos jadi tak dapat yang free ni.

    ReplyDelete
  7. Rasanya dah pernah baca pasal perkongsian ini di ig kalau tak silaplah. Ataupun di fb.

    ReplyDelete
  8. Kita dah check dan print out akak kita dah separuh 613 hehehehehe kena hati-hati lagi ni buat pembayaran tepat masa dan kawan kredit agar tak terlebih wakakakakaka.. Bagus ada CTOS macam ni mudah...

    ReplyDelete
  9. Saya memang dah ada akaun ctos ni. Saja register tahun keoas. Bila ada offer free untuk laporan memang tak lepas peluang. Cuma saya tak print saja rwport. Asyik lupa je.

    ReplyDelete
  10. Bagus tau ctos apps ni bg free checkup status. Selamat za kat very good. Bermaksud loan sume pembayaran cantikkk.. Hihi bila la nak abes byar nih

    ReplyDelete
  11. Bila cek, kita tahu status kewangan kita kat mana. Baru sedar diri, kan.
    Ctos search ni reliable. Bank pun rely on ctos search.

    ReplyDelete
  12. Senanglah nak semak Ctos lepas ni, nanti nak check untuk suami dan adik beradik lain juga, maklumkan percuma

    ReplyDelete
  13. tu la baru juga tau boleh semak dan dapatkan laporan ni secara percuma shaja. thanks infor

    ReplyDelete
  14. Hrtu bagitau Suami, dia pun baru tau, senang sekarang nak check statys CTOS...Sis pun surirumah saje gak check juga hehehehe..mana laa tau kan ada yang salah gunakan nama dan identiti kita kan..

    ReplyDelete
  15. Thanks for sharing! Until today Vee tak buat test ni. I am doing it today!

    ReplyDelete
  16. I'm genuinely keeping on the web for storys that can oblige me. There is obviously a substitute to like concerning this. I feel you made endlessly scarcely any salubrious obsessions in Attributes other than. Cutoff included, striking calling! https://18.139.106.242

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.