Syarikat Penjagaan Diri TOHTONKU anjur Super Brand Day Pertama di Shopee

Tohtonku Sdn Bhd memulakan perniagaan pada 1964 di mana pada satu masa produknya dijual dari pintu ke pintu oleh pasukan jualannya. Meskipun ramai antara kita yang mungkin tidak berminat dengan kerja menekan loceng pintu dari rumah ke rumah dalam keadaan cuaca yang tidak menentu, konsep jualan itu terbukti berjaya. Disertakan dengan pengiklanan yang berkesan, akhirnya terdapat pelabur yang berminat untuk berkaloborasi meluaskan perniagaan Tohtonku ke pasaran Malaysia.

Lima puluh lima tahun selepas itu, Tohtonku berkembang dari sebuah jenama keperluan rumah kepada sebuah syarikat antarabangsa yang bertapak di seluruh Jepun, Timur Tengah, China, Hong Kong, Asia Tenggara termasuk Malaysia, Singapura, Indonesia, Vietnam dan Myanmar.

Kini, syarikat ini mempunyai lebih daripada 15 jenama utama di bawah rangkaian produknya termasuk Ammeltz YokoYoko, Kool Fever, NUTOX, Nanowhite, Follow Me, Ubermen, Silkpro, Can Can, King Kong. 

Untuk mengikuti perkembangan zaman dan mencapai lebih ramai pengguna yang tidak dapat didekati disebabkan oleh sekatan geografi, Tohtonku memasuki ruang peruncitan digital sebagai usaha untuk terus membantu membolehkan lelaki dan wanita tampak yakin dan merasa yakin dengan diri mereka sendiri.

Untuk mengucapkan terima kasih atas sokongan pelanggan-pelanggan setia yang tidak berbelah bahagi selama ini, Tohtonku menganjurkan Super Brand Day pertamanya di Shopee, platform e-dagang yang terulung di Asia Tenggara dan Taiwan. Kempen yang berlangsung dari 1 hingga 7 April ini menawarkan diskaun sehingga 50% ke atas produk dari pelbagai jenama termasuk produk paling laris seperti Follow Me Anti-Bacterial Body Wash, Ubermen Hairstyling Wax, NUTOX Advanced Serum Concentrate, dan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum.
Terdapat juga jumlah baucar menarik bernilai RM150,000 yang ditawarkan untuk rebutan dan Shocking Sale harian dengan diskaun sehingga 50%. Sempena kempen tujuh hari ini, Tohtonku Super Brand Day menawarkan Nanowhite Beauty Set dan NUTOX Anti-Ageing Beauty Set esklusif, mengandungi produk keperluan penjagaan kulit yang boleh dibeli oleh pelanggan untuk diri sendiri, keluarga dan kawan-kawan dengan penjimatan sehingga 30%. Banyakkan!!!


Selain itu, peraduan Spend & Win akan memberi ganjaran kepada pelanggan yang mempunyai perbelanjaan yang paling tinggi sepanjang kempen ini dengan menawarkan hadiah hebat. Yeay!!


Dalam permainan dalam aplikasi Shopee yang dinamakan Shopee Slice, pelanggan boleh ‘menghiris’ produk Tohtonku untuk mengumpul mata bagi membolehkan mereka memenangi jumlah Shopee Coins bernilai RM500,000 dan jumlah baucar Shopee bernilai sehingga RM10,000. Ini adalah cara interaktif yang menyeronokkan untuk menambah baik pengalaman membeli-belah para pelanggan.

Tohtonku Super Brand Day pada 4 April 2019 menawarkan tawaran istimewa sepanjang hari termasuk baucar diskaun sehingga 30%, dengan penghantaran percuma bagi pembelian minimum RM20 antara 3pm dan 6pm.

Tohtonku Super Brand Day juga merupakan sebahagian daripada sambutan Shopee Brands Festival di mana pelanggan Shopee boleh menikmati Bonus Voucher Days pada setiap hari Isnin, Rabu dan Jumaat, mendapat dua kali ganda Shopee Coins pada hari Selasa dan Khamis, dan mendapat penghantaran percuma dengan pembelian minimum RM20 pada hujung minggu mulai sekarang hingga 24 April apabila mereka membeli daripada jenama-jenama yang terdapat di Shopee Mall.

Untuk maklumat lanjut, sila layari https://shopee.com.my/m/super-brand-day


Syarikat Penjagaan Diri TOHTONKU anjur Super Brand Day Pertama di Shopee Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 02, 2019 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.