Jom Sertai Peraduan Yeo's Raya Bergaya


Bulan ramadhan setiap tahun sememangnya sangat dinantikan oleh semua masyarakat Islam. Di bulan yang mulia ini, selain daripada kita dapat merebut pahala daripada ibadah puasa, solat terawih dan sebagainya. Bulan ini jugalah adalah waktunya kita sering berkumpul bersama keluarga dan rakan untuk menikmati juadah berbuka mahupun bersahur. 


Dan yang bestnya bila dapat berkumpul bersama untuk berbuka ataupun bersahur dengan pelbagai juadah makanan yang akan dihidangkan. Bagi saya setiap juadah perlulah menjadi kegemaran keluarga dan mampu memberi kebaikan seperti kekenyangan yang berpanjangan serta baik untuk kesihatan. Yerpppp... saya sentiasa tidak lupakan air minuman dari Yeo's. Dengan pelbagai seleksi jenis rasa minuman segera yang ditawarkan memberi banyak pilihan memenuhi citarasa keluarga. Minuman ini juga begitu nikmat sekali jika dinikmati dalam keadaan sejuk. 


Bercerita tentang produk Yeo's yang korang boleh buat stok untuk bulan ramadhan ini, apa kata alang-alang dah membeli sertai sekali Peraduan Yeo's Raya Bergaya. Mana tahu ada rezeki boleh menang duit raya (200 pemenang tau!) ataupun jadi pemenang utama menang kereta raya. Perghhhh Protox X70 tu! Memang bertuah kalau kita dapat memilikinya. Hehehe.

Nak sertainya sangat mudah, caranya seperti berikut:-

Langkah 1:
Beli mana-mana makanan (makanan dalam tin, sos, mi) dan/atau minuman Yeo’s, dan/atau
Cintan (Produk Yeo’s) dan/atau Justea ( Product Yeo’s) dan/atau Tong Nam (Produk Yeo’s)
bernilai RM 8.00 di dalam satu Resit Rasmi. Wajib minima satu minuman Yeo’s dalam botol.
(1 resit = 1 penyertaan peraduan)

Resit Rasmi kedai mesti dicetak dengan jelas jenama Produk Yeo’s bersama nilai pembelian yang bertarikh dalam Tempoh Peraduan.

Langkah 2:
Buka aplikasi WhatsApp anda, muat naik gambar Resit Rasmi pembelian dan taip (Nama Penuh, Nombor Kad Pengenalan & Nombor Resit Rasmi).

Lampiran foto hendaklah memenuhi kriteria yang berikut:-
a) Gambar hendaklah menunjukkan dengan jelas nama kedai, tarikh, nombor Resit Rasmi, kuantiti dan nilai pembelian Produk Yeo’s. Resit Rasmi yang berlipat tidak akan diterima.

b) Gambar-gambar hendaklah memenuhi standard kualiti visual yang minima. Kejelasan imej yang terjejas oleh pencampuran warna, kekasaran, kekaburan, pendedahan berlebihan, artifak mampatan atau lain-lain degradasi yang jelas kelihatan tidak akan diterima dan akan dibatalkan.

Langkah 3:
Hantar penyertaan melalui aplikasi WhatsApp ke nombor telefon 012-2124873

Peserta Layak akan menerima satu notifikasi rasmi melalui aplikasi WhatsApp dari Penganjur dalam
1 hingga 3 hari bekerja bagi setiap penyertaan yang diterima.

Langkah 4:
Simpan Resit Rasmi pembelian untuk tujuan pengesahan.


Korang perasan tak pembungkusan minuman soya Yeo’s di pasaran kini sudah berwajah baru. Ianya lebih cantik dan sangat praktikal. Untuk pengetahuan semua minuman soya Yeo’s telah didatangkan dalam pek botol yang melalui pemprosesan pengisian sejuk. Dengan teknologi ini ianya dapat mengekalkan kesegaran, tidak mudah tumpah, sangat praktikal kerana mudah alih serta senang untuk penyimpanan. Paling penting ianya botol yang boleh dikitar semula. Jadi pengenalan pembungkusan botol yang terbaru ini sangat menyokong kempen kesejahteraan bumi.



Jom dapatkan produk Yeo's di pasaran terutama minumannya. Dan nikmatinya bersama keluarga mahupun rakan sepanjang bulan ramadhan. Jangan lupa untuk sertai peraduan juga ya!


Peraduan Yeo's Raya Bergaya,
Ada rezeki boleh menang punya!
Jom Sertai Peraduan Yeo's Raya Bergaya Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 19, 2019 Rating: 5

10 comments:

  1. Menarik hadiah contest ni. Nak join!

    ReplyDelete
  2. bulan puasa mesti wajib ada air soya time berbuka..boleh la beli brand yoes sambil join contest ni. mana tahu ada rezeki menang hadiah duit raya boleh beli baju raya

    ReplyDelete
  3. Jom akak kita join sekali. Mana tahu bertuah kalini ke. Hariah dia nit bad gak tu,hehe. Tapi onie suka oart botol tu. Honestly onie cakap, kotak tak berapa nak selamat untuk disimpan dalam peti ais. Terutama peti yg penuh.

    ReplyDelete
  4. air soya & teh bunga yoes tak pernah tak sedap. fav dari kecik sampai skrg. btw, hadiah dia tersangatlah menarik fuhhhh. tq ya kak info :)

    __

    https://decamellia.blogspot.com/2019/04/hadiahkan-insan-tersayang-anda-dengan.html

    ReplyDelete
  5. rajin kak ayu join2 contest ya. okay saya pon nak join jugaklah. mana lah tahu ada rezeki ke kan. dapat kereta sebiji. x70 tu. sape yg xnak.

    ReplyDelete
  6. Yeos memg rajin buat contest, hadiah pulak bukan biashe biashe.. Hehwhe.. Kita suka minum air yeos ni.. Bolehla cari nanyi dan join.. Dah tukar packaging ye.. Menarik juga tengoknya

    ReplyDelete
  7. Yeos favourite dari dulu lagi.
    Dulu dok beli soya. Sekarang dok minum teh bunga dia.
    Sedap..
    Erm.. Kena take note ni.
    Kut la next ada beli boleh la join ni..
    Mana tahu sangkut rezeki kan. Hehe

    ReplyDelete
  8. Dah nak puasa dan raya ni... blh stock up minuman Yeo's dan sertai kontes, berbaloi ni.

    ReplyDelete
  9. Ohh dah ada Yeos susu soya botol besar macam ni yer tak tahu lak kita hehehe ok lah lepas ni nak beli banyak-banyak nak menang kalah kan kak Ayu sebab setiap tahun kak Ayu jer menang jeous tahun ni kita nak kumpul duit raya banyak hehehehehe...

    ReplyDelete
  10. Wahhh menarik jugak hadiah contest ni ya. Hadiah cukup lumayan. Alang2 sis pun minum yeo's..bolehlah sis cuba masuk peraduan ni

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.