Guardian Melancarkan Kempen "Live Healthy, Live Beautiful Extravaganza"

Hidup sihat  dan lebih bersemangat memang menjadi misi hidup saya sejak dulu lagi. Jadi apabila Guardian Malaysia melancarkan Kempen "Live Healthy, Live Beautiful Extravaganza" memang saya antara rakyat Malaysia yang sama-sama menyokong kempen ini.

Antara produk yang sememangnya bagus untuk kesihatan badan, kecantikan dan penjagaan diri yang boleh saya rekomenkan dadalah seperti di bawah :-

1. Biogreen
2. Ecolite
3. Goodmorning
4. Kinohimitsu
5. Oatgrain 35
6. PS Love
7. A'kin
8. Aprilskin
9. Dr Buds Organics
10. Essano
11. Garden of Eden
12. Inecto
13. Palmer's Coconut Oil Formula
14. Palladio
15. Botaneco Garden
16. Herbal Essence & Pantene
      Pantene Pro-V Micellar
17. Love Beauty and Planet
18. Smelly-No-More
19. Splat
20. Sunsilk Natural

Terdapat beberapa produk diatas sememangnya mendapat pengiktiran pensijilan organik tau! So, korang kenalah dapatkan dan cuba sendiri :-)

Biogreen
Produk Biogreen diinspirasikan daripada bahan semulajadi dan organik, iaitu 100% tumbuhan hijau yang tinggi kualitinya.

Ecolite


Produk ini dihasilkan daripada sarang burung yang kita sedia maklum kaya khasiatnya. Ini terutama untuk kecantikan luar dan dalam.

Goodmorning

Minuman dari jenama GoodMoring ini dihasilkan 100% daripada bahan semulajadi, tiada pewarna atau perisa tambahan, tiada gula dan bebas lakotosa. Namun negitu masih dikekalkan dari segi rasa dan memberikan aroma yang begitu memikat. 

Kinohimitsu

Ke semua produk Kinohimitsu dihasilkan daripada ekstrak tumbuhan semulajadi, ianya 100% natural. Produk ini lbih fokus kepada detoks, kesihatan dan kecantikan. Ianya mengambil pendekatan secara holistik utuk memperbaiki kehidupan manusia.

 Oatgrain 35
Produk OatGrain 35 ini agak istimewa. Ini kerana ianya produk diet yang diformulasi daripada 20% Beta-Glucan yang di import daripada Sweden dan  juga daripada 32 jenis bijirin dan herba. Produk ini terbukti dapat menurunkan kadar kolestrol dalam badan, memperbaiki masalah gula dalam badan dan sekaligus dapat mencegah daripada penyakit diebetis. Ianya juga mengurangkan risiko pengguna daripada mengalami masalah jantung

PS Love
Produk ini sangat bagus buat mereka yang sering mengalami masalah kekejangan otak, lenguh dan masalah sendi. Ianya dapat memanaskan kawasan tersebut sekaligus mampu melancarkan perjalanan darah dan memberi kelegaan kepada pengguna.

A'kin


Produk penjagaan wajah dan badan yang mampu memberi keremajaan pada kulit, memelihara dan melindungi. Ianya dihasilkan 100% vegan tanpa minyak kelapa sawit atau bahan dari haiwan seperti madu lebah.

Aprilskin
Jenama kosmetik yang menggunakan bahan semulajadi yang dapat mencantikkan dan memelihara kulit wajah.

Dr Buds Organics

Dr Buds Organics sebenarnya cukup popular dengan siri penjagaan badan kanak-kanak. Namun seenarnya jenama ini juga ada khas untuk kegunaan rang dewasa. Menggunakan bahan-bahan organik 100% dan mendapat pengiktirafan di peringkat dunia. Produk seperti syampu organik, antara yang sentiasa menjadi pilihan masyarakat.

Essano


Percaya dengan hakikat setiap orang perlu kelihatan menarik, jenama Essano antara produk kecantikan yang menggunakan bahan ramuan utamanya adalah bahan organik. Setipa bahan yang digunakan memang dikaji dengan terperinci, Nah! Tidak hairanlah ramuan yang digunakan semuanya mendapat pensijilan Ecocert.

Garden of Eden

Produk ini percaya setiap bahan yang digunakan dalam kehidupan manusia perlulah balik kepada fitrah botani semulajadi. Jenama itu juga percaya bproduk yang ada menggunakan bahan kimia tidak membantu memberi kebaikan pengguna bahkan mendatangkan lebih kerosakan.

Inecto
Jenama kecantikan British ini mempertengahkan konsep keriangan dan 'feel good'. Ramuannya adalah 90% daripada origin semulajadi. Bauan daripada produk ini sangat wangi dan memberikan rasa hebat kepada penggunanya.

Palmer's Coconut Oil Formula

Jika dulu produk ini cukup popular dengan ramuan utamanya daripada koko, dan kini jenama ini mengeluarkan siri penjagaan terbaru iaitu daripada minyak kelapa. Selain daripada minyak kelapa, antara lain bahan yang digunakan adalah seperti Minyak Tahitian Manoi dan kelopak bunga Tiare. Gabungan bahan-bahan utama ini mampu melembapkan dan mencantikkan kulit.

Palladio

Jenama tatarias wajah yang menawarkan pelbagai siri piliha yang dapat memenuhi citarasa pengguna. Tanpa menggunakan sebarang bahan paraben dan ianya ditawarkan pada harga yang cukup berpatutan. Saya cukup tertarik dengan warna lipstik yang ditawarkan. Semuanya cantik-cantik.

Botaneco Garden


Produk ini antara yang menjadi feveret saya. Sebabnya saya memang pengguna jenama ini. Produk penjagaan diri yang dihasilkan daripada inovatif ramuan botanika organik yang juga mendapat pengiktirafan daripada EcoCert.


Herbal Essence
Dihasilkan daripada minyak argan Morocco yang kita sedia maklum tentang khasiatnya. Selain minyak argan, ianya juga dirumuskan daripada sea kelp dan aloe.

Pantene Pro-V Micellar
Dihasilkan rumusan terbaik iaitu gabungan 'mild micelles' dan juga tumbuhan yang kaya dengan Pro-V Nutrient. Ianya dapat menghapuskan masalah kerosakan rambut dan boleh menguatkan rambut dari akar dalam.

Love Beauty and Planet
Misi jenama ini satu iaitu untuk menjadikan penggunanya cantik dan juga menjaga ekosistem planet bumi. bahan yang digunakan tidak akan memberi kesan kepada pengguna danjuga bumi!

Smelly-No-More

Produk ini dapat mengatasi masalah bau badan secara semulajadi. Dihasilkan daripada bahan yang PURE & NATURAL MINERAL SALTS. Boleh mengelakkan pertumbuhan bakteria dan juga mengelakkan badan berbau terutama di bahagian ketiak.

Splat
Siri penjagaan gigi terbaru yang sesuai untuk semua ahli keluarga. Jenama ini mendapat pengiktirafan daripada Universiti Stanford antara jenama 30 terbaik yang pesat perkembangannya di peringkat global.

Sunsilk Natural


Sunsilk Malaysia telah memperkenalkan siri produk terbaru mereka yang menggunakan ramuan yang tinggi khasiatnya. Selain daripada menggunakan bahan semulajadi, produk Sunsilk juga deidatangkan dengan teknologi 'micellar water' dan tanpa paraben. 

Selain itu LUX juga memperkenalkan siri penjagaan badan mereka yang terbaru yang lebih kaya khasiat dan lebih wangi.

Dengan harga yang cukup berpatutan, tidak hairanlah mengapa jenama ini sentiasa mendapat permintaan tinggi di pasaran,

Selain dapat mengenali pelbagai produk hebat yang boleh kita dapat di Guardian. Saya juga sempat menghasilkan satu aktiviti seni yang menggunakan bunga dan daun kering. Memang seronok!

Jangan lupa tau korang dapatkan produk-produk ini di outlet Guardian seluruh Malaysia. Jom sokong kempen "Live Healthy, Live Beautiful Extravaganza" bersama Guardian!
Guardian Melancarkan Kempen "Live Healthy, Live Beautiful Extravaganza" Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 08, 2019 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.