Kempen LEGO® Christmas Build & Give

Bersempena dengan kehadiran perayaan Krismas tahun ini, LEGO® Malaysia telah melancarkan kempen LEGO® Christmas Build & Give. Di mana LEGO telah membuka beberapa Christmas Pop-Up Stores di pusat membeli-belah terpilih dan kanak-kanak boleh membina mosaik LEGO di situ.

Christmas Pop-Up Stores LEGO akan diadakan di pusat membeli-belah seperti:

 Pavilion Kuala Lumpur: 15hb November 2018 - 1hb Januari 2019
 Sunway Pyramid: 23 rd November 2018 - 26hb Disember 2018




Kita boleh bawa anak-anak ke pusat membeli-belah seperti dinyatakan di atas mengikut tarikh yang ditetapkan. Dan di Christmas Pop-Up Stores kita boleh dapatkan mozek LEGO yang diberikan secara percuma. Dan menggunakan kreativiti mereka (anak) untuk menghasilkan sesuatu dan seterusnya mempamerkan binaan mozek LEGO krismas di tempat yang dikhaskan.

Apa yang menarik untuk setiap mosaik yang dibina, LEGO akan mendermakan hadiah LEGO kepada anak yang kurang bernasib baik dari Yayasan MyKasih.


Mr Ronald Kloppenburg, Country Manager of LEGO Malaysia, turut menjelaskan bagaimana Kempen LEGO® Christmas Build & Give dapat bersama-sama mendidik generasi untuk membina dunia yang lebih baik.

 “We all believe in the benefits of LEGO play to help children develop critical life-long skills, such as collaboration, creativity, critical thinking and problem solving. Our Christmas campaign adds another dimension by also teaching children the value of showing compassion to others.” 


Di waktu pelancaran di Sunway Piramid baru-baru ini, pihak LEGOjuga telah menjemput beberapa kanak-kanak dari Yayasan MyKasih untuk menyertai sesi membina LEGO. Ianya juga dibantu oleh Synergy and Republic of Bricks (kumpulan peminat LEGO) yang mana mereka telah bersama-sama menjayakan mosaik LEGO krismas. Dan ada anak-anak ini juga telah berkongsi inspirasi mereka disebalik binaan LEGO yang mereka bina. Memang seronok dan agak terharu. Ada yang memina rumah banglo untuk keselesaan dan banyak lagi.
Sempena dengan Krismas tahun ini juga LEGO telah menyediakan pelbagai promosi yang menarik. Antaranya seperti 10 Hadiah LEGO Terbaik sempena Krismas yang mana ada disenaraikan jualan siri LEGO terbaik pada tahun ini. Ianya adalah daripada siri  LEGO FRIENDS, LEGO DUPLO, LEGO Ninjago dan banyak lagi. 10 set terbaik ini ditawarkan pada harga diskaun khas hanya untuk tempoh sepanjang perayaan Krismas.

Terdapat juga hadiah terhad Hadiah LEGO Krismas dengan Pembelian (GWP) edisi terhad sempena dengan musim perayaan. Ini termasuk Carousel LEGO Krismas dan Set Ornamen LEGO.

Para pelanggan juga boleh menyertai Bengkel Mosaic. Ianya ditawarkan di kedai LCS dan BOB 
tertentu dengan pembelian minimum RM149  anak-anak akan dapat mengambil bahagian dalam bengkel mosaik dan membawa balik hasil mosaik Lego mereka ke rumah.

Sedikit info mengenai Yayasan MyKasih:
Ditubuhkan pada tahun 2009, yayasan MyKasih adalah organisasi amal yang bertujuan membantu keluarga dari golongan berpendapatan rendah melalui bantuan makanan dan pendidikan, tanpa mengira atau bangsa, agama atau keturunan. Melalui integrasi program-programnya, Yayasan MyKasih telah banyak membantu keluarga yang berpendapatan rendah serta memberi peluang kepada anak-anak mereka ni untuk keluar dari masalah kemiskinan. Sehingga kini Yayasan MyKasih telah menyalurkan bantuan kepada 260,000 keluarga dan pelajar yang kurang bernasib baik di lebih 400 lokasi di seluruh negara. Dan 16,000 daripada mereka adalah pelajar sekolah rendah dan menengah dari isi rumah berpendapatan rendah.

 Lawati website LEGO Malaysia untuk lebih informasi.

 #BuildandGiveLEGO 
#LEGOMY

Kempen LEGO® Christmas Build & Give Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 29, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.