Jom Sertai ‘SHOP YOUR WAY TO KOREA’ Anjuran GUARDIAN MALAYSIA

Annyeonghaseyo!!!

Guardian Malaysia memang menyedari betapa hebatnya pengaruh produk dan trend Korea terhadap gaya hidup dan tabiat berbelanja pengguna setempat, kini menawarkan peluang menarik kepada para pelanggannya untuk “Shop Your Way To Korea”.

Melalui peraduan “Shop Your Way to Korea” yang dilancarkan hari ini, para pelanggan berpeluang memenangi hadiah utama berupa pakej percutian eksklusif Pengalaman Kecantikan dan Kesejahteraan Korea untuk dua orang, dimana mereka boleh menyelami budaya, trend dan gaya hidup masyarakat Korea.

Ms Wong Vai Chi, Ketua Pemasaran dan Promosi, Guardian Health And Beauty Sdn Bhd (Guardian Malaysia), berkata di majlis pelancaran itu: “Sebagai peneraju dalam peruncitan kesihatan dan kecantikan, kami telah menyaksikan bagaimana produk penjagaan kulit dan kecantikan Korea dengan cepat menarik minat para pelanggan kami, yang sentiasa mencari variasi, kualiti dan nilai yang lebih hebat.

“Jadi peraduan ini adalah untuk mengiktiraf kehebatan produk-produk Korea dalam mempengaruhi gaya hidup dan tabiat berbelanja, dalam masa yang sama, memberi ganjaran kepada para pelanggan kami,” tambah beliau.

Jelas Ms Wong lagi, peraduan tersebut juga sejajar dengan polisi Guardian Malaysia yang sentiasa mengutamakan pelanggan. Kami terus berusaha untuk menawarkan pelbagai promosi baru dan inovatif yang memberikan produk bervariasi, berkualiti dan bernilaihebat serta perkhidmatan terbaik untuk pelanggan kami.

Korang kalau tengok hadiah-hadiah yang ditawarkan pula sangat menarik! OMG Hadiah Utama adalah Pengalaman Kecantikan dan Kesejahteraan Korea selama 7 hari 5 malam untuk dua orang, bernilai hampir RM36,000! Dan terdapat EMPAT Hadiah Utama! Means ada 4 orang pemenang!

Selain itu, terdapat 16 hadiah kedua berupa Samsung Note 9 dan 30 hadiah ketiga berupa baucar Guardian bernilai RM300 untuk setiap pemenang! Jangan lepaskan peluang untuk merebut hadiah-hadiah yang berjumlah lebih RM200,000 ini!
Untuk menyertai peraduan, pelanggan hanya perlu berbelanja minimum RM40 termasuk satu jenama yang mengambil bahagian, dalam satu resit. Selepas membuat pembelian, mereka perlu ‘mengira bilangan Guardian Jeju Mask yang terdapat di dalam bekas akrilik I Guardian Heart yang berukuran 780mm (lebar), 600mm (tinggi) dan 270mm (diameter). Setiap Jeju Mask pula berukuran 11.4cm x 15.9 cm.

Ni antara produk wajib yang kena beli ya!!

Setelah mereka yakin dengan bilangan Guardian Jeju Mask tersebut, pelanggan perlu menulis jawapan dan menghantar penyertaan mereka. Peraduan bermula pada 1 November sehingga 31 Disember. Penyertaan pula boleh dibuat melalui borang fizikal atau melalui atas talian, yang berakhir pada 31 Disember.



Alaaaaaaaaaa..tengok makanan ni terus...Jom rasa nak ke Korea!!!

Sebanyak 38 jenama mengambil bahagian dalam peraduan ini, termasuk lima penaja utama iaitu Dove, L’Oreal, Maybelline, Pantene dan Safi.

Maklumat lengkap peraduan serta terma dan syarat boleh didapati di: 

Jom Sertai ‘SHOP YOUR WAY TO KOREA’ Anjuran GUARDIAN MALAYSIA Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 05, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.