Shine Bright Like A Star: Anna Jobling Menyelami vivo V29 5G Aura Light 2.0

Bersempena dengan pengenalan vivo V29 5G Aura Light 2.0 vivo Malaysia telah mengadakan kempen menarik "Shining Like A Star." Memperkenalkan ciri aura light 2.0 yang inovatif, membolehkan pengguna merakam wajah mereka dan hasilnya seperti selebriti. Selain itu, pendekatan terkini vivo  juga menggabungkan teknologi dan fesyen.


Mulai 2 Oktober hingga 8 Oktober 2023, masyarakat Malaysia dijemput untuk menyertai acara "Shining Like A Star" yang dianjurkan di tiga lokasi:
1. Johor Mid Valley Southkey Mall
2. Gurney Plaza Pulau Pinang
3. Sunway Pyramid Mall, Kuala Lumpur

Di mana kita berpeluang untuk merasai sepenuhnya suasana yang diilhamkan oleh idola selebriti dan mengambil bahagian dalam cabaran TikTok .

Hanya dua langkah mudah tentang cara menyertai cabaran vivo V29 5G “Shining Like A Star”:
1. Peserta perlu merakam detik-detik yang menggambarkan bersinar seperti bintang, tanpa mengira persekitaran.
2. Muat naik video itu di TikTok dengan hashtag #V295GShiningLikeAStar dari 2 Oktober hingga 8 Oktober untuk peluang untuk dipaparkan dalam Majalah Grazia, Malaysia.


Kehadiran Anna Jobling menyerikan acara "Shining Like A Star" di Sunway Pyramid pada 2 Oktober baru-baru ini sememangnya menarik perhatian orang ramai. Pesonanya umpama "Shining Like A Star"  punyai tarikan sendiri. Pelbagai aktiviti menarik disediakan selain dari  sesi bertemu peminat secara esklusif turut diadakan.


Dengan ciri Aura Light 2.0, membantu pengguna merakam gambar potret yang menakjubkan walaupun dalam keadaan cahaya malap. Reka bentuk vivo V29 5G, diilhamkan oleh 'Starry Purple,' menandakan kecemerlangan bintang di langit malam, menyampaikan mesej bahawa vivo V29 5G, memperkasakan semua penggunanya agar memancar seperti bintang.

Untuk maklumat lanjut, sila layari halaman Facebook rasmi vivo dan halaman TikTok rasmi vivo.

Shine Bright Like A Star: Anna Jobling Menyelami vivo V29 5G Aura Light 2.0 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 04, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.