Ellojoy Sacha Inchi Target Sasaran Sasar Jualan Cecah RM12. 5 Juta

Minuman kopi Ellojoy Sacha Inchi menyasarkan untuk mencapai nilai jualan RM12.5 juta bersamaan setengah juta kotak sepanjang tahun 2024.

Presidennya, Sahnon Ahmad berkata sasaran itu berdasarkan sambutan baik yang diterima sejak produk berkenaan diperkenalkan di pasaran pada April lalu. 

Ramuan Terbaik
Untuk info, Ellojoy Sacha Inchi merupakan kopi keluaran 100 peratus Bumiputera yang mengandungi pelbagai khasiat dan menggunakan bahan premium. 

Antara bahan utama Ellojoy Sacha Inchi seperti serbuk kopi Arabika, serbuk Sacha Inchi, ekstrak Halia Hitam dan Cendawan Susu Harimau. 

Selain daripada mempertaruhkan kualiti dari rasa, bahan-bahan yang digunakan ini juga kaya dengan khasiat tersendiri yang bagus untuk kesihatan.

Kopi ini juga telah mendapat pensijilan halal dan juga telah terbukti secara klinikal mengandungi khasiat yang bagus untuk badan.
Kita juga optimis kopi ini menjadi pilihan kerana harganya yang lebih murah dari kebanyakkan kopi komersial di luar sana dan pada masa sama memberikan manfaat - Sahnon Ahmas (Presiden)
Harga Promosi
Minuman Ellojoy dijual pada harga RM39.90 sekotak namun untuk tempoh promosi hanya RM25.00 sahaja dan ianya esklusif pembelian melalui U-Joy, Master U-Joy dan secara online.

Dengan pengenalan kepada produk Ellojoy Sacha Inchi di pasaran, secara tidak lansung menawarkan peluang pendapatan kepada mereka yang berminat.


Di majlis pelancaran produk, Sahnon turut mengumumkan tiga rakan produk Ellojoy Sacha Inchi iaitu penyanyi Ani Maiyuni, pemengaruh Joe Aziz dan Naib Presiden Kanan Mohd Sofian Zakaria. 


Dia berkata, kesemua mereka dipilih kerana masing-masing sudah merasai pengalaman tersendiri meminum kopi Ellojoy Sacha Inchi. 

Pembabitan rakan produk ini akan membantu memperkenalkan lagi produk minuman kopi ini kepada lebih ramai supaya masing-masing menikmati manfaatnya. 

Jangan lupa untuk mencuba sendiri Ellojoy Sacha Inchi.



Ellojoy Sacha Inchi Target Sasaran Sasar Jualan Cecah RM12. 5 Juta Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 30, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.