Certainty® Dry Pants Membantu Mereka Yang Mudah Terkucil

Masalah terkucil, mudah terkencing secara tiba-tiba walaupun adakalanya tidak banyak tetapi ianya tetap menjengkelkan. Apatah lagi bagi kita yang memang menjalani gaya hidup yang aktif dan sibuk. Nah! Kenalkan Certainty® Dry Pants  dari Unicharm jenama dari Jepun yang bukan sahaja boleh digunakan oleh warga emas bahkan untuk golongan dewasa yang ada masalah dengan kawalan pundi kencing.


Untuk info jenama Certainty bukan sahaja ada menawarkan Dry Pants bahkan terdapat juga wet tissue dan juga Dry Tape. Untuk produk dibawah keluaran Unicharm, selain jenama Certainty turut berada di pasaran adalah Lifree yang juga menyokong masalah pelawasan air kencing dan juga boleh digunakan sebagai tuala wanita untuk hari-hari yang haidnya banyak.

Produk di bawah jenama Certainty

Produk di bawah jena Lifree

Certainty® Dry Pants direka dengan penyerapan berganda yang berfungsi untuk memberi penyerapan secara terus tanpa kebocoran. Ianya dapat mengelakkan pengumpulan bakteria serta tidak mendatangkan bau yang tidak menyenangkan.


Didatangkan dalam bentuk seluar dengan 2 kali regangan, pinggang elastik sekaligus memberi keselesaan. Paling penting ianya sangat mudah digunakan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.


Berbanding dari segi saiz memang lebih jelas Certainty® Dry Pants lebih selesa untuk mereka yang aktif bergerak. Oleh yang demikan Certainty® Dry Pants bukan saha boleh digunakan pada warga emas sahaja bahkan golongan dewasa juga sesuai menggunakannya. Untuk saiz ada ditawarkan sehingga XXL.


Untuk mereka yang sakit, kurang bergerak boleh disyorkan menggunakan Certainty® Max (pek warna merah) yang mampu menyerap lebih maksimum. Ini terutama mereka yang terlantar di perbaringan agak lama, strok, dimensia (hilang ingatan) dan sebagainya mengikut keperluan


Namun begitu kita masih juga ada pilihan untuk produk Lifree yang didatangkan dalam bentuk pad yang lebih lebar dan tebal untuk kegunaan harian seperti kebocoran kerana terkucil dan masalah pundi kecing yang agak serius. Produk ini direkabentuk sesuai untuk golongan wanita sahaja.


Contohnya jika ibubapa korang menggunakan produk Dry Tape bolehlah menggunakan sekali bersama Lifree Pad yang mempunyai ciri seperti berikut:
✅ Pad yang dapat menyerap dengan memberi perlindungan kebocoran maksimum
✅ Penyerapan cepat dengan dengan rekaan 3D
✅ Menghilangkan bau dengan AG+

Secara peribadi saya memang sukakan semua produk keluaran Unicharm ini. Bukan sahaja boleh rekomen dari segi kualiti, bahkan dengan sokongan rekaan terkini memberi rasa lebih selesa dan selamat digunakan untuk kegunaan setiap hari.


Produk yang menjadi kegunaan harian ibu saya semestinya pada bila-bila dan di mana sahaja.


Terima kasih Project Butterfly Malaysia dan team Certainty + Lifree Unicharm di atas penganjuran bengkel yang cukup bermakna, padat dan penuh berinformasi.


Dengan Certainty dan Lifree kita pasti akan lebih yakin diri dalam menyokong gaya hidup harian yang aktif.

Boleh dapatkan di sini: https://shorturl.at/fmzCF
Untuk lebih info:  https://www.certainty.com.my/

Nak cuba dulu sebelum beli,  tebus free sample: https://www.certainty.com.my/sample-request/

Certainty® Dry Pants Membantu Mereka Yang Mudah Terkucil Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 16, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.