Butik Chenta Lunar Menawarkan Koleksi Pakaian Berkonsepkan “Celestial In Style”

Butik Chenta Lunar Menawarkan Koleksi Pakaian Berkonsepkan “Celestial In Style”  - Raya lebih ceria apabila kita dapat menggayakan sepersalinan  baru terutama di pagi raya. Terutama para wanita yang sememangnya lebih cakna dalam membuat persediaan hari raya. Bagi mereka yang mencari kelainan dalam menggayakan pakaian raya tahun ini, apa kata korang dapatkan koleksi dari BUTIK CHENTA LUNAR yang telah menawarkan konsep “Celestial In Style” 

Celestial membawa maksud cakerawala atau heavenly, ia adalah metaphora untuk konsep yang diketengahkan iaitu stail yang sentiasa “up to date” dan tidak lapuk dek zaman.



Butik Chenta Lunar yang terletak di 65, Jalan Plumbum P/7P, Seksyen 7, Shah Alam ini mula beroperasi pada 9 Oktober 2022 bersamaan 12 Rabiul Awal 1444H. Butik ini diinspirasi oleh seorang wanita yang bersemangat dalam memperjuangkan keinginan hidupnya. Punyai cita-cita yang tingga dan berani.

 

Dalam usaha bangkit selepas pandemik, di samping mahu memberikan peluang kerjaya kepada orang ramai. Nama “Lunar” itu sendiri mempunyai keperibadian Ekpresif, Mudah Berbicara, Bersosialisasi, Kreatif dan Menikmati Hidup. Ini membuatkan Butik Chenta Lunar cepat dikenali orang orang ramai. 

 

Dan tahun ini membawakan variasi busana untuk hari raya seperti baju kurung, baju kurung moden, jubah, baju kurung kanak-kanak dan banyak lagi. 

Begitu juga dengan baju korporat seperti dress, office attire, casual, cardigan, jump suit semuanya tersedia di Butik Chenta Lunar. Selain itu terdapat juga baju kurta eksklusif ditawarkan untuk pelanggan lelaki

 Biatpun koleksi baju kanak-kanak agak terhad tetapi koleksi yang ditawarkan memang cantik dan comel. Pemilihan rekaan dan warna memang sesuai dengan kanak-kanak perempuan yang sifatnya manja dan aktif.





Yara sempat menggayakan beberapa koleksi baju kurung moden dari label Chenta Lunar. Memang semua cantik terletak elok di badan si manja.

Comel! 3 si manja menggayakan koleksi dari pakaian kanak-kanak Chenta Lunar.

Bersempena hari raya yang bakal tiba, pembeli yang berbelanja melebihi RM150 ke atas akan diberikan sampul raya esklusif dari Butik Chenta Lunar. 

 

Selain itu, tempahan baju seperti baju nikah, baju majlis persandingan, baju bridesmaid, baju graduasi atau baju korporat juga boleh ditempah di sini. Butik Chenta Lunar mempunyai tenaga bagi melakar rekaan dan juga menjahit tempahan yang ditempah. 



PROMOSI HARI RAYA

Bermula 1 Ramadan, 23 Mac 2023 konsep baju raya Ibu & Anak akan dilancarkan dengan harga RM150 ke bawah. Harga yang ditawarkan mampu milik. Konsep “Mother Daughter Type” ini memberikan kemudahan kepada para ibubapa untuk membeli baju raya sedondon di bawah satu bumbung. 



Buat yang inginkan lebih glamor, perkhidmatan ‘on the spot request’ bagi pelanggan yang ingin menambah manik, lace atau sebagainya. Perkhidmatan ini jarang ditawarkan oleh butik lain dan inilah kelainan Butik Chenta Lunar.

 

Menjelang kedatangan Syawal tidak lama, datanglah beramai-ramai ke Butik Chenta Lunar yang menjanjikan rekaan dan warna menawan.Sudah tentunya akan memberikan anda sekeluarga banyak pilihan untuk lebih bergaya di hari raya!

 Terletak bersebelahan dengan PKNS Biz Point, beroperasi dari jam 10.00 pagi sehingga 7.00 malam (Isnin tutup). Buat yang ingin lebih informasi atau pertanyaan lanjut, boleh hubungi 019-7542705.

Jom shopping di Butik Chenta Lunar.

Media Sosial:

Facebook: www.facebook.com/ChentaLunar

Instagram: www.instagram.com/chentalunar

Tiktok: www.tiktok.com/chentalunar

#bcl #chentalunar #ChentaRaya2023 #bajuraya2023 #bajukurung

Butik Chenta Lunar Menawarkan Koleksi Pakaian Berkonsepkan “Celestial In Style” Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 03, 2023 Rating: 5

2 comments:

  1. ternampak diskaun 30% tu, boleh masuk list ni nak shopping dekat butik chenta lunar. Ada beberapa design yang curi tumpuan hihi

    ReplyDelete
  2. cantik2 belaka tu bj yg yara pakai :) niceee

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.