TopzMall Ramadan Sale 2023 Menawarkan Penjimatan Sehingga 80%

TopzMall Ramadan Sale 2023 Menawarkan Penjimatan Sehingga 80%- Raya Aidilfitri disambut setahun sekali, pastinya setiap keluarga akan beria membuat persiapan untuk menyambutnya. Biasanya kita akan membeli-belah di kedai fizikal, namun di zaman semuanya di hujung jari kini, kita sebenarnya mempunyai alternatif untuk berbelanja di atas talian. Lebih jimat masa dan tenaga. 

Antara platform atas talian yang menawarkan jualan hebat sempena dengan musim Raya ini adalah TopzMall.


Terkini TopzMall telah mengadakan kempen TopzMall Ramadan Sale 2023 yang mana menawarkan diskaun sehingga 80%. Memang cukup berbaloi apatah kos gaya hidup yang semakin meningkat sekarang kita perlulah menjadi pembeli yang cukup berhemah. 

TopzMall Ramadan Sale 2023
Ibarat satu pusat sehenti, TopzMall menawarkan pelbagai jenis barangan keperluan dan kelengkapan raya dengan tawaran diskaun sehingga 80%. Jualan ramadan ini berlangsung bermula dari 29 Mac sehingga 18 April 2023.


Setiap pelanggan berpeluang mendapatkan voucher penghantaran tanpa minimum perbelanjaan. Serius! Memang sangat berbaloi-baloi berbelanja bersempena dengan TopzMall Ramadan Sale 2023.

Antara jenama popular yang mengambil bahagian dialam jualan ramadan Topzmall 2023 seperti 
Fu Wang, G&G Century, Cubiloxe, Hei Hwang, Vivo, XiaoMi, Himo, JBL, Yunteng, Philips, Panasonic, Morphy Richards, Tefal, My Lovely Baby, VTech Toys Malaysia, Biosilk dan banyak lagi.


Bagi memudahkan pelanggan membuat pilihan barangan, lama web TopzMall turut mengklasifikasikan beberapa kategori seperti Raya Hampers, Raya Gift Set, Kurma, Groceries, Home & Living, Kitchen Appliance, Mum & Babies, Electronic & Gadgets dan banyak lagi.

Set Hadiah dan Hamper Raya
Seperti di musim perayaan lain, tradisi ziarah keluarga, rakan perniagaan dan kenalan memang tidak dilupakan. Biasanya kita akan bawa juga buah tangan atau cenderahati sebagai tanda ingatan. Antara cenderahati yang dibawa tentulah hamper dan set hadiah yang telah dibungkus dengan kemas serta cantik.


Oh ya! Di TopzMall turut menawarkan set hamper dan hadiah yang boleh dipilih. Paling menarik ada diskaun yang diberikan.

Untuk hamper raya harga bermula RM79, diskaun yang diberikan sehingga 54%. Manakala set hadiah ditawarkan bermula pada harga RM69 dengan diskaun sehingga 35%. 

Korang boleh dapatkan hamper dan set hadiah di TopzMall melalui pautan ini https://bit.ly/3YV872a 

Promosi Istimewa Ramadan 
Bersempena dengan kenpen TopzMall Ramadan Sale 2023 ada pelbagai baranagn dan kelengkapan raya yang boleh direbut pada harga yang menarik. Dari barangan rumah, permainan. gadget dan pelbagai lagi.

Home & Living
Untuk kategori ini diskaun yang diberikan sehingga 83%. Jika koramg mencari barangan dekorasi rumah, peralatan elektrik dan pelbagai lagi bolehlah dapatkan produk-produk yang diinginkan sepanjang kempen berlangsung.


Ada berita baik untuk semua di mana jenama Dreame turut melancarkan produk baru mereka pada 22 Mac 2023. 

Produk tersebut merupakan peralatan elektrik, Wet & Dry Vacuum yang didatangkan dalam set kombo 3 dalam 1. Terdapat 3 jenis vacuum yang ditawarkan dalam set kombo ini pada tawaran harga RM2,599 sahaja. 

Boleh dapatkan M12 Wet & Dry Vacuum di sini : https://bit.ly/3n05dw9)

Kitchen Appliance 
Mencari barangan kelengkapan dapur seperti jenama besar Tefal dan Philip, segeralah rebut peluang laman web TopzMall kerana sehingga 71% diskaun diberikan. Rugi kalau kita lepaskan. Antara yang menarik Tefal Air Fryer 0.8L ditawarkan pada harga RM282, Philip Cooker 2100W boleh dapatkan pada harga RM194 dan Morphy Richards Food Dehydrator 8L hanya RM335 sahaja.



Barangan Ibu & Anak
Buat ibu-ibu yang mempunyai anak dan mahu tambahkan koleksi baraangan si manja boleh dapatkan di TopzMall kerana diskaun yang ditawarkan cukup berbaloi iaitu sehingga 68% 


Contohnya seperti  My Lovely Baby x Hauck Skootie serendah RM189 dan  jenama permainan  kanak-kanak serendah VTech Toy RM39.90.

Barangan Elektrik & Elektronik
Untuk barangan elektrik dan elektronik, diskaun yang diberikan adalah sehingga 37% . Dan jangan lupa untuk dapatkan produk terbaru Vivo -V27 12+256GB 5G : https://bit.ly/3K1O9P8) . Promosi early bird yang bermula pada 31 Mac 2023 . Boleh klik pada pautan ini https://bit.ly/40b1jPg


Subsidi dengan Pemberian Voucher Penghantaran 
Bagi merancakkan kempen TopzMall Ramadan Sale 2023, voucher pada terhad nilaian (capped) RM5 TANPA minimum perbelanjaan. Penebusan boleh untuk semua jenis produk. Ianya sah laku dari 9 Mac sehingga 18 April 2023 sahaja

Untuk pengguna baru boleh ikuti langkah mudah dibawah bagi penebusan voucher.


Langkah 1: Layari https://bit.ly/3Smi2eW dan daftar


Langkah 2: Pergi ke [ME > My Voucher] masukkan kod [RAMADAN23] & buat penebusan



Langkah 3: Nilaian voucher akan dipotong secara automatik dari jumpa pembayaran yang dikenakan.

Saya Sudah Berbelanja di TopzMall
Yup! Saya sudah berbelanja di sini dengan mendapatkan satu hamper untuk diberikan pada kenalan. Hanya klik pada barangan yang kita mahukan. Lengkapkan alamat penghantaran dan seterusnya bolehlah membuat pembayaran.

Disebabkan saya sudah membuat penebusan voucher, secara automatik sistem akan menunjukkan jumlah pembayaran yang perlu dibayar setelah penolakan kepada rebat subsidi cas penghantaran dari TopzMall iaitu sebanyak RM5.


Memang mudah dan berbaloi, semuanya di hujung jari. Dan saya sudah berbelanja di TopzMall, anda beli lagi?

Tentang TopzMall
TopzMall adalah platform dalam talian yang ditubuhkan di Malaysia dan kini sedang mengadakan Jualan Ramadan dengan beberapa siri promosi. Pembeli boleh menikmati semua jenis Hamper Raya, Set Hadiah Raya, barangan runcit, produk rumah dan kehidupan, peralatan dapur, barangan untuk ibu dan bayi, serta elektronik dan gajet, semuanya dengan tawaran eksklusif TopzMall dan promosi istimewa daripada peniaga. Selain itu, pembeli juga boleh menadapatkan voucher penghantaran percuma yang disubsidi oleh TopzMall sebagai diskaun tambahan!

Pautan Media Sosial
Website: https://topzmall.com/
Facebook: https://www.facebook.com/topzmallofficial
Instagram: @topzmall
Yippi: https://getyippi.com/r/topzmall

#TopzMallRamadanSale2023 #TopzMall #Ramadan #Ramadan2023 #RamadanSale #RamadanSale2023 #Raya #Ray2023 #HariRaya2023 #SalamAidilfitri #Aidilfitri #RayaHamper #RayaGift #Kurma #Groceries #Homeandliving #Kitchenappliance #MumandBabies #Electronic #Gadgets #Discount #FreeShipping #ShippingVoucher #ExclusiveDeal #Promotion #SpecialOffer #TopzPlus #TopzPlusMember #TopzPlusMemberPrice #TopzPlusMemberExclusive #Vivo #VivoMalaysia #VivoV27 #Dreame #DreameMalaysia #DreameM12 aah


TopzMall Ramadan Sale 2023 Menawarkan Penjimatan Sehingga 80% Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 01, 2023 Rating: 5

5 comments:

  1. Sangat berbaloi shopping dengan menggunakan voucher di TopzMall. Pilihan pun banyak.

    ReplyDelete
  2. Ohh wowo...thanks for the guidance on how to claim code without min spend, so many good deals with Topzmall , can't wait to shopping la. Cheers SiennyLovesDrawing

    ReplyDelete
  3. Thanks atas step by step instruction tu. I nak cari hadiah for my sister la, dah alang-alang kan.

    ReplyDelete
  4. I also like their ramadan sale, now eying at their Raya Hampers

    ReplyDelete
  5. Berbaloi kat shop here kat TopzMall! Rambang mata Nell tengok and scroll options yang available! Boleh dah grab for Raya gifting

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.