Masa Menonton Bersama Keluarga Lebih Seronok Bersama INLAB SENZ Home Projector

Masa Menonton Bersama Keluarga Lebih Seronok Bersama INLAB SENZ Home Projector- Kami sekeluarga sering menghabiskan masa bersama-sama dengan menonton cerita kegemaran di televisyem. Memang seronok dan meriah apatah lagi apabila ketujuh anak berada di rumah. Lebih menggandakan keseronokan dengan menonton bersama INLAB SENZ Home Projector.


Saya memang jenis seorang yang teliti dalam membuat pilihan yang terbaik untuk keluarga. Jadi apabila diperkenalkan dengan INLAB SENZ Home Projector ini semestiya ciri utama yang saya beri hatian tentulah kejelasan yang terbaik. Ternyata INLAB SENZ Home Projector memiliki FULL HD 1080 dan boleh menyokong sehingga 4k bersama 7000 lumens.

Lagi best dengan Dolby Audio Certified Sound System memberikan kesan bunyi yang lebih padu dan jelas. Menjadikan suasana ketika menonton seperti didalam sinema. Memang syok. Bayangkan kalau kita tonton filem seram ataupun aksi pastinya efek lebih rasa 'real'.

Untuk memastikan kita dapat gambaran yang cantik  dan 'sharp' di skrin, boleh guna ciri  Auto & Electronic Focus yang didatangkan bersama  INLAB SENZ Home Projector . Dengan adanya 4 point keystone correction memudahkan kita mendapatkan fokus imej yang terbaik.

Port sambungan juga ada banyak dan versatil. Didalam set INLAB SENZ Home Projector didatangkan  bersama 2 port USB, 2 port HDMI, dan satu  3.5mm headphone jack. Jadi tidak akan ada msalah untuk sambungan wayar kerana INLAB SENZ Home Projector memberi anda lebih banyak pilihan port. 

Harga memang mampu milik. Bayangkan untuk  projektor INLAB SENZ sekarang ini ditawarkan pada harga  RM989.90 (selepas diskaun). Sangat berbaloi. Lebih berbaloi-baloi kalau korang masukkan kod diskaun: INLA0030 bagi mendapatkan potongan sebanyak RM30.


Puas hati. Haga berbaloi untuk projektor berkualiti. Bagi saya sendiri secara personal, projektor INLAB SENZ ini bukan sahaja boleh digunakan di rumah semata-mata. Sebagai seorang tenaga pengajar separuh masa di sebuah universiti tempatan adakalnya memang saya memerlukan projektor bagi tujuan menyampaikan kuliah/mengajar di kelas. Lebih praktikal dan mudah menggunakan gadget sendiri.

Jika berminat korang boleh dapatkan dengan klik pada mana-mana pautan di bawah:-
Official Website - https://inlab.com.my/pages/the-senz
Official Shopee - https://shope.ee/8zVy4WmnFZ
Official Lazada - https://s.lazada.com.my/s.fjRBK

Setiap rumah kena ada satu INLAB SENZ Home Projector, barulah boleh tonton ramai-ramai bersama keluarga tercinta :-)

Masa Menonton Bersama Keluarga Lebih Seronok Bersama INLAB SENZ Home Projector Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 15, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.